Başarılı Bir Sosyal Medya Uzmanı Neler Yapabilir?
Sosyal medya yönetiminizi ister bir çalışanınıza bırakın isterseniz bir ajans kiralayın doğru kişiyi bulduğunuzdan emin olmalısınız. Ne yazık ki, sosyal medya, çoğu zaman, doğru olan kişi yerine boş vakti olan birilerine emanet ediliyor. Peki, Başarılı Bir Sosyal Medya Uzmanı Neler Yapabilir?
Başarılı bir sosyal medya yöneticisinin sahip olması gereken bazı beceriler şunlardır:
Stratejik merak. Meraklı olmak, yalnızca internette sörf yapmakla kalmayıp, en son haberleri aramaya devam etmeniz anlamına gelmez. Bir takipçinin makaleyi tıklamasına, daha fazla tıklama üretilmesine, içeriği etkili bir şekilde nasıl değiştirebileceklerine, mesajların zamanlamasına nasıl ulaşılacağı vb konularında meraklı ve stratejik oldukları anlamına gelir. Nihai hedef daha fazla beğeniyi ve takipçiyi oluşturmaksa, bu kişi Bunu yapmak için doğru stratejiyi geliştirmelidir.
Kitle farkındalığı. Müşterilerinizin sizin tarafınızdan neler beklediğini anlayın ve her platformdan markanızı gözardı etmeyin. Bu beceri sezgisel herkesin sahip olmadığı bir şey değil. Hedef oluşturmak için kitlenizle senkronize olmak hayati önem taşımaktadır. Takipçilerine markanızdan istedikleri ve ihtiyaç duyduğu bilgileri sunmak çok önemlidir.
Uyum. Sosyal medya ustalığı zor bir süreçtir. Yeni eğilimler ve güncellemeler sık sık yayılır ve oturum açmak ve herhangi bir uyarı yapmadan yeni bir özellik görmek olasıdır. Cesareti kırılmak yerine, bu yeni değişiklikleri adım adım takip edin. Bu özellikler yalnızca kitlenizle daha fazla etkileşim sağlamanıza yardımcı olur. Uyarlanabilirlik özelliği, başarılı bir sosyal medya yöneticisinin bu yeni özelliği denemek ve mesajlaşma ve markanızla çalışmasını sağlamanın bir yolunu bulması açısından stratejik merak ile bağlanır.
Çeşitli yazma yetenekleri. Hayatınızda insanlarla konuştuğunuz farklı yolları düşünün şansınız, eşinizle veya çocuklarınızla, iş arkadaşlarınızla farkı konuşursunuz. Ve, muhtemelen patronunuzla daha da farklı. Başarılı bir sosyal medya yöneticisi, farklı platformlarda etkili bir şekilde nasıl iletişim kuracağını bilmeli ve markanızın iletişim kurmak istediğini düşünmelidir. Her tweet, Instagram altyazı, Facebook ve LinkedIn post ve Pinterest pin benzersiz bir içerik olmalıdır. Tüm markalar bunu yapmaz. Bazıları aynı görüntüyü ve metni kullanacak ve kanalları boyunca yayınlayacaktır. Aynı şeyi söylemek için çeşitli yollar bulmak zor olabilir, ancak her platform farklıdır ve bilgiler de farklı şekilde işlenir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Başarılı Bir Sosyal Medya Uzmanı Neler Yapabilir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.