Logo

Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?


paylaş
Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Çevrimiçi ürün satışı karlı bir girişim olabilir. Ancak deneyen bireyler ve şirketler bunun kolay bir iş olmadığını anlıyorlar. Çevrimiçi perakendecilikle ilgili basitlik kadar karmaşıklıklar da var. Başarılı perakende web sitesi tasarımlarının bazı önemli unsurları vardır. Bu tasarımlar doğru yapıldığında dönüşüm oranları ve çevrimiçi satışları önemli ölçüde artırabilir. Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Başarılı e-ticaret sitesi tasarımlarında ortak noktalar vardır. Çoğu zaman, web sitelerini doğru şekilde optimize edilmiş ve yapılandırılmış halde yönettikleri gibi yönetirler. Başarılı perakende web sitesi tasarımları da pazarlama hizmetleri ve kampanyalar yoluyla çok fazla trafik üretir. Çevrimiçi satmak için web siteleri büyük miktarda site ziyaretçisi (trafik) gerektirir.

 

Temiz Web Sitesi Tasarımı

Temiz tasarımların e-ticaret için en iyi olduğu kanıtlanmıştır. Müşteriler web sitenizde kaybolmayı sevmez. Temiz ve iyi organize edilmiş navigasyon yapıları ve tasarımlar, e-ticaret web siteleri ile en iyi sonucu verir. Dikey pazar ne olursa olsun, çevrimiçi mağazalar, ürünlerin ve perakende markanın vitrinde görünmesi için temiz bir görünüm ile tasarlanmalıdır.

Vitrin Teşvikleri

Çevrim içi e-ticaret web sitelerinin dönüşüm oranlarını artırması için, web sitesinde sergilenen uygun teşvikler olmalıdır. Perakende web sitesi tasarımı, teşvikleri sergilemek için tasarımın tüm web sitesindeki alanlarını içermelidir. Herkes fırsatları ve indirimleri seviyor. Onları doğru bir şekilde sergilemek ve onlara sunmak bir perakendeci için online satışları önemli ölçüde artırabilir.

Müşteri Hizmetleri Seçenekleri

Ürünü ne olursa olsun tüketiciler, gerekirse müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek istemektedirler. Bu, çevrimiçi ticarette de geçerlidir. Çevrimiçi alışveriş yapan kişiler, iletişim bilgilerini düzgün görüntüleyenlere bir web sitesine güveniyor. E-ticaret firmaları, canlı sohbet özellikleri gibi müşteri hizmetleri için ek seçenekler sağlıyorsa, dönüşüm daha da artacaktır. Perakendeciler tüm sayfalarda ücretsiz numara, e-posta ve diğer seçenekleri açıkça göstermelidir.

Kısa Alışveriş Kontrolü

Bu biraz zor olabilir. Perakendeciler genellikle ne tür bir ödeme sürecinden geçeceklerini profesyonellerden alıyorlarsa emin değiller. Ödeme işlemi genellikle hangi alışveriş sepeti uygulamasının kullanıldığı ile belirlenir. Ayrıca, açık kaynak veya kiralık gibi hangi tür çözümlerin uygulandığını belirtir. Yatırım yapmadan önce bu konuda en iyi şekilde danışmak en iyisidir. Uygun teknolojiyi kullanmak sıklıkla çevrimiçi başarının kritik bir parçasıdır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: e-ticaret web tasarım e-ticaret tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar