B2B Pazarlama Başlatmanın 4 Yolu
B2B yani işletmeden işletmeye satış pazarlaması tipik pazarlamadan daha farklıdır. İşletmeler, tipik tüketiciden daha yapılandırılmış, düzenlenmiş bir satıcı arama sürecine sahiptir. Fakat günün sonunda, iş dünyasından mal ve hizmet arayan insanlar sadece – insanlardır. B2B Pazarlama Başlatmanın 4 Yolu ile siz de işletmelerle yaptığınız işleri arttırabilirsiniz.
Potansiyel müşteriler, bireysel tüketiciler gibi, satın alma kararlarını vermeden önce çevrimiçi olarak satın alma işlemlerini araştırmaktadır.
İncelemeleri okuyor, sosyal medya sohbetlerine giriyor ve mevcut seçenekleri öğrenmek için arama motorlarına anahtar kelimeler yazıyorlar.
Bu nedenle, B2B Pazarlama Başlatmanın 4 Yolu, pazarlama kampanyalarından, ticaretten normal müşteriler kadar faydalandırır. Ve bir şirket yöneticisinin bir satın alma işleminde nihai bir onay alması zaman alabileceğinden, gelen pazarlama bu alanda daha etkili olabilir.
Gelen pazarlama uzun bir oyundur. Bu sabır gerektirir. Daha orijinallik, daha geniş bir kitleye ve artan alıcı katılımına bağlı olarak zamanla size geri öder.
B2B Pazarlama Başlatmanın 4 Yolu
1) Kitlenizi Tanımlayın.
Sizinle iş yapmak için ideal aday olan şirketleri belirlemek kolay bir iştir. Şirketteki karar vericileri tespit ederek bir sonraki aşamaya geçin.
Onlar kim ve onları ne kullanıyor? Beklentilerinizin demografik özelliklerini, hedeflerini ve ağrı noktalarını saptamak, tüm gelen pazarlama kampanyanızı bilgilendirecek ” alıcı kişilikler” oluşturmanıza yardımcı olacaktır.
Muhtemelen, hedeflediğiniz şirketlerde yetki sahibi millet temsil etmek için birden fazla alıcı kişiyi belirleyeceksiniz. Gelen pazarlama kampanyanızı uygularken alıcıların her birini düşünün.
2) Tebliğiniz, Eğitmeniz Ve Aydınlatmanız.
Bu karar vericileri şirketinizin web sitesine çekecek yıldız, ilgili ve değerli içerik oluşturun. Gelen pazarlamanın temel ilkeleri burada da geçerlidir.
Müşterilerinize zaten yardımcı olduğunuz yolları düşünün. Sormak istedikleri soruları düşünün. Değer katabileceğiniz en ileri endüstri sohbetlerini tanımlayın.
Bunlar, sürekli içerik akışı akışı oluşturmak için kullanabileceğiniz bazı tekniklerdir. Bunları webde dağıtmak için wp_betawpposts yazıları olarak yazın.
Tutarlı ve alakalı wp_betawpposts gönderileri ile, web sitenize artan trafik gelecektir ve bu trafik, şirketiniz için kaliteli potansiyellerden oluşacaktır.
3) Dağıtın Ve Güçlendirin.
LinkedIn, işletmeler arası sosyal medya içerik dağıtımı için en iyi seçimdir. Bu, üyelerin çalışma geçmişlerini, mevcut görev ve rollerini tanımlayan profillere sahip profesyoneller için bir platformdur.
Şirketinizin sosyal medya platformlarındaki profilini oluşturun ve yayınlarınızın etrafında kurulmuş konuşmalar yaratarak para kazanın. Ayrıca, sektörle ilgili diğer tartışmalar ve sosyal medyada yaşananlar hakkında dinleyin (ve dinleyin).
Zamanla, şirketinizin sosyal medya sesini geliştirebilir ve alanınızdaki bir düşünce lideri olarak kimliğinizi doğrulayabilirsiniz.
4) Harekete Geçirici Mesajlar Kullanın
Açılış sayfalarınız – gelen trafiğinizi doğrudan yönlendirdiğiniz web sitenizdeki benzersiz sayfalar – site ziyaretçilerinizi bilinen yollara dönüştürmek için etkili olmanız gerekir. Açık bir harekete geçirici mesaj içeren özlü bir söz yazın ve sayfayı diğer mesajlarla karmaşık hale getirmekten kaçının.
Açılış sayfaları, potansiyel müşterilerinizin görüntülemeye teşvik ettiğiniz daha ayrıntılı, değerli içeriğe bir geçiş noktası görevi görür.
Açılış sayfası içeriğinin, izleyicilere yol açan sosyal medya mesajı veya wp_betawpposts ile tutarlı olması önemlidir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
B2B Pazarlama Başlatmanın 4 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.