Ankara SEO Hizmeti
Ankara SEO Hizmeti, dijital bir ajans olmaktan öteye güvenilen bir ortak ve işbirlikçisiyiz. Sonuç odaklı dijital stratejiler oluşturuyor ve optimum sonuç için kampanyalarınızı sürekli olarak artıyoruz. Tam ölçekli sayısal pazarlama ve reklamcılık stratejisinden planlamaya kadar, taktik yürütme ve raporlamaya kadar, yatırım getiriminizi gözlemledik. Her şey markanızın vizyonunu kucaklamakla ilgilidir – üst yaratıcı zihinlerimiz bir butik dijital ajans yaklaşımıyla gerçekleşir. Ankara’da, İstanbul’da ve İzmir’de fiziksel ofislerimiz var ve müşterilere hizmet veriyoruz.
Ne Yapıyoruz?
Ankara SEO Hizmeti olarak sonuç buluyoruz. Markaları daha karlı, paylaşılabilir ve değerli hale getirmeye yardımcı olmak için verileri birbirine bağlarken ve hikaye anlatırken uzmanlaşmaktayız. Birinci günden itibaren dijital bir ajans olarak amacımız her zaman yatırımınızda büyük bir geri dönüş sağlamaktır. Müşterilerimiz için elde ettiğimiz başarıyı kontrol edin; bir heyecan yaratmak hiç bu kadar iyi görünmedi.
SEO HİZMETLERİ
Ankara SEO Hizmeti, beklentilerinize göre kesin sonuçları sunmak için tüm güvenilir çözümlerle profesyonel Ankara SEO Hizmeti sunmaktadır. SEO alanında hem çevrimiçi hem de internet pazarlamasında yılların deneyimine sahibiz. Organize SEO hizmetleri sağlamak için profesyonellerden oluşan bir ekibimiz var, yalnızca web sayfanızı üst kısmında değil, işinizle ilgili trafiği korumak için nitel olarak sunabiliyoruz.
En önemlisi, çevrimiçi işletme sonuçlarınızı etkilemek için en son Google güncellemelerini ve algoritmasını kullanırız.
KAPALI SAYFA OPTİMİZASYONU
Giriş
Ankara SEO Hizmeti Sayfa Dışı SEO, arama motorunda web sitenizin üst sıralarına çıkmanıza yardımcı olan web sayfasının sınırları dışındaki işlemleri yapan tüm etkinlikleri ifade eder. Tıpkı sayfa optimizasyonunda olduğu gibi, web sitesinin tanıtımında çok önemli rol oynamaktadır. Ankara SEO Hizmeti SEO teknikleri gün geçtikçe hızla değişti. wp_betawpposts ve web sitemizin trafiğini artırmak için sadece Google araması yaparak en yeni teknikleri kullanıyoruz. Bağlantı kurma, sayfa dışı optimizasyonun önemli bir parçasıdır. Kötü bağlantılar, hızlıca sitenizdeki trafiği azaltabilecek kalitesiz sitelere neden olduğundan, yalnızca daha kaliteli sonuçlar elde etmek için kaliteli bağlantılar oluşturun.
SEO tanıtım ve pazarlama, görünebilir kadar kolay değildir. İçerik revizyonu, bağlantı kurma, kodlama ve hatta Google, Yahoo ve Bing gibi arama motoru sayfalarında birinci konuma gelmeye yardımcı olan sosyal ağlar gibi stratejilerin bir karışımını istiyor. Daha fazla ziyaretçi bir web sitesini veya web sayfasını tıklattıkça, iyi iş kazançları elde etme şansınız da artar. Sonuç olarak, satışları arttırmada yardımcı olur.
ANKARA SEO HİZMETİ KAPALI SAYFA OPTİMİZASYON ETKİNLİKLERİ LİSTESİ
- Sosyal ağ siteleri
- wp_betawppostslama
- Forum Gönderme
- Dizin Gönderme
- Social Bookmarking
- Arama Motoru Gönderme
- Fotoğraf paylaşmak
- Video Promosyonu
- Makale Gönderme
- wp_betawpposts Yorumlama
- Profil Oluşturma / Güncelleme
- Soruları cevaplamak
- RSS Gönderme
- Sınıflandırılmış reklamlar
- İşletme Girişi
- Ping Gönderme
- Web 2.0
Kurumsal SEO nedir?
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO söz konusu olduğunda, şirketin boyutu web sitesinin boyutu kadar önemli değildir. Genel olarak, web siteniz en az 1000 web sayfası veya ürün / hizmetse, bunu bir kuruluş sitesi olarak düşünebilirsiniz.
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO, büyük web sitesine organik arama trafiği kullanmayı hedefliyor …
… birden fazla karar verici, iç ve dış paydaşlar, eski teknoloji, marka bilinci oluşturma, yasal vb. gibi karmaşık faktörleri yönetirken sitenizin boyutu olduğu gibi Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO da görüşünüzün boyutuyla ilgilidir. Web siteniz şimdi ne kadar büyük? Ne kadar büyümek istiyorsunuz? Ve ne kadar çok trafiğin üstesinden gelebilirsiniz?
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal düzeyde SEO’da, trafiğinizin sadece %1 oranında iyileştirilmesi, artan gelirde binlerce veya milyonlarca dolar anlamına gelebilir. Potansiyel yatırım getirisi şaşırtıcıdır.
ANKARA SEO HİZMETİ KURUMSAL SEO KÜÇÜK İŞLETMELER İÇİN SEO FARKLI MI?
SEO’nun temelleri değişmez. Sadece uygulamaları firmalara göre değişir. Çünkü temel olarak aynı sorunlar ve zorluklar, hepsi daha büyük bir ölçekte gerçekleşiyor.
Örneğin, 25 web sayfasını optimize etmeye ihtiyaç duymak yerine 2,500 sayfayı optimize etmek çalışabilir. Veya her biri anahtar kelime bakımından zengin 1000’den fazla makale veya wp_betawpposts yayınları oluşturmanız gerekir. Veya 100’ün üzerinde otorite web sitesinden yüksek kaliteli geri almak isteyebilirsiniz.
Ankara SEO Hizmeti zorlukları büyüktür, ancak potansiyel faydalar da bir o kadar öyledir. Aslında, büyük bir web sitesinin işletilmesi, Ankara SEO Hizmeti kurumsal SEO’yu en üst düzeye çıkarabileceğiniz birkaç avantaja sahiptir.
Tanıma ve Yetki. Birçok kurumsal web sitesi, sağlam marka tanıma (reklam yıllarından) ve arama motorlarında (çok sayıda geri bağlantı ve trafikten) yüksek bir yetkiye sahiptir. Sonuç olarak, kurumsal web siteleri, Google, YouTube vb. Rekabetçi anahtar kelimeler için yüksek dereceli sıralama söz konusu olduğunda yerleşik bir kenara sahiptir.
Geniş İçerik. Ankara SEO Hizmeti Şirket web siteleri, arama motorlarından gelen trafiği çekmek için büyük miktarda sayfa ve içerik sahibidir. Yine, bu dahili bir avantaj. Çünkü sadece bir avuç yeni üst sıralamada önemli miktarda trafik ve gelir sağlanabiliyor.
ANKARA SEO HİZMETİ NASIL ÇALIŞIR?
Başarmak için Kurumsal SEO’nun 3 şeye sahip olması gerekir :
- Ankara SEO Hizmeti Arama motorları değil, insanlar için web sayfaları oluşturun. Bu, doğal olarak web sitenizi daha yüksek arama seviyesinde sırada sınıflandıran üstün bir kullanıcı deneyimi sağlamanıza yardımcı olur
- Açık bir hiyerarşi ve düzen izleyin. Ankara SEO Hizmeti Web sitenizin gezinmesi kolay olmalıdır – masaüstü bilgisayarlarda, tabletlerde ve cep telefonlarında. Bunu yapmakta başarısız olmak sitenizi arama yaparken cezalandırır
- Hızlı yüklenen bilgi zengin web sayfaları oluşturun. Google, web sitenizi aramada sıralamak için yükleme sürelerini kullanır – yavaş bir web sitesi düşük sıralamalı iken, daha hızlı bir web sitesi daha üst sıraya yerleşebilir
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO, size çok büyük miktarda veriyi basan, harekete geçirici raporlamaya erişmenizi sağlamalıdır. Ve binlerce web sayfasında yeni değişiklikler yapmanız gerekiyor.
Unutmayınız – bunun hiçbiri boşlukta olmaz. Kurumsal SEO, Google, Bing ve diğer arama motorlarının web sayfalarını nasıl derecelendirdiği konusunda güncellemelere uymalıdır.
Google her yıl, örneğin arama algoritmasını 600 kez sık sık değiştirir. Bazen güncellemeler çok küçük, trafikte bir değişiklik göremezsiniz. Diğer zamanlarda, algoritma güncellemeleri Panda ve Penguin gibi sismiktir. Ankara SEO Hizmeti yanlış uygulanırsa yüzlerce, SKU veya binlerce web sayfasına sahip bir kurumsal web sitesi için, hazır değilseniz etkileri yıkıcı olabilir.
Sonuç: İster online perakende, yüksek teknoloji firması, ulusal servis sağlayıcı veya bir yerde ara …
… web trafiğinizi en üst düzeye çıkarmak için kurumsal SEO sağlam bir strateji ve ölçeklenebilir sistemler gerektirir.
ANKARA SEO HİZMETİ BAŞARIYI NASIL ÖLÇERİM?
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO’nun başlıca başarı faktörleri, KOBİ’lerin kullandığılardan farklıdır. Örnek: Küçük işletmeler, SEO öncesi ve sonrası yalnızca geliri izlemekten tatmin olsa da, işletmeler aşağıdaki ek metrikleri de dikkate almalıdır:
- Yeni Arama Trafiği . Sitenizde Google, Bing vb. organik aramalardan kaç tane ziyaretçi geliyor? Bunun, pazarlama ve satış hedeflerinizle nasıl bir karşılaştırması var?
- Dönüşüm Oranı. Ankara SEO Hizmeti SEO açılış sayfalarınıza daha nitelikli ziyaretçiler göndererek işletme web sitelerinin dönüşüm oranını artırabilir. Elde edilen veriler, iyileştirme için yeni fikirleri test etmenize yardımcı olabilir. Doğru takip edildiğinde, bu geliri güvenilir bir şekilde artırabilen güzel bir daire
- Ziyaretçi Değeri. Ankara SEO Hizmeti Organik aramayla kaç tane yeni potansiyel müşteri veya satın alma işlemi izlenebilir? İşletmeler, özellikle de mağaza yerleri olan işletmeler için olan zorluk, örneğin bir çevrimiçi ziyaretçinin daha sonra çevrimdışı bir satın alma işlemi yapıp edinmediğini belirlemektir. Yoksa web sitenizi ziyaret ettiler mi, daha sonra bir alışveriş yapmak için çağrı yaptınız mı? Sayılar her zaman siyah-beyaz değildir
Bu ve diğer ölçütleri anlamak, Ankara SEO Hizmeti kurumsal SEO’nun başarısını ölçmek için çok önemlidir.
ANKARA SEO HİZMETİ KURUMSAL SEO HAKKINDA 3 YANILGI
Kaçınılması gereken tuzaklar var elbette. İşte Ankara SEO Hizmeti kurumsal SEO geldiğinde yöneticilerin yaptıkları 3 yaygın hata:
1) Kurumsal SEO bir defalık bir etkinlik değildir.
Tıpkı bir denemeyle bisiklet sürmeyi öğrenemeyeceğiniz gibi, SEO’nun bir günde sonuç vermesini bekleyemezsiniz. Bu, herhangi bir şirketin çevrimiçi pazarlama planlarının uzun vadeli bir parçasıdır. Bu, özellikle web sayfalarının önemli ölçüde değişebildiği karmaşık ve dinamik sitelere sahip işletmeler için geçerlidir.
Unutmayın, Ankara SEO Hizmeti kurumsal SEO, mavi çip stokuna yatırım yapmak gibi, temettü ödemek için zaman alır. Aslında, kurumsal web sitelerinin çoğunda yer alan yasal ve teknik konular nedeniyle, sonuçların görünmesi 6 ay veya daha fazla sürebilir. Doğru şekilde görüntülendiğinde, Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO kısa vadeli bir masraf değil, sermaye yatırımlarıdır.
2) PPC Yetersizdir.
Ödeme tıklama başı (PPC) reklamcılık güçlü bir gelir sürücüsü olabilir, ancak maliyetlidir. Ve bu masraflar bir teşebbüs ölçeğinde dramatik bir şekilde yükseliyor.
Arama trafiğini hedeflemek için yalnızca PPC kullanıyorsanız, asla ücretli bir arama ağı reklamı tıklamayan her 10 kişiden 8 veya 9’u kaybedersiniz.
Ankara SEO Hizmeti SEO ile, denklemin her iki tarafını da kapsayabilir – ücretli ve organik arama. Ve aldığınız tıklamalar doğrudan maliyetle (PPC’ye kıyasla) sıfıra ulaştığından, potansiyel yatırım getiriniz neredeyse sınırsızdır.
3) Güçlü Bir Marka Yetersizdir.
Büyük şirketler, marka değerlerinden zamanla oluşmuş rekabet avantajına sahiptirler. Ve markalı aramaların bir sonucu olarak şimdi web sitenize yüksek miktarda organik trafik çekmesi muhtemel.
Ancak markalı aramalar yalnızca insanlar markanızı biliyorsa yardımcı olur. Bu insanlar müşterilere geri dönüyor olabilir veya reklamınıza maruz kalmış olabilirler, ancak potansiyel arama trafiğinin yalnızca küçük bir kısmını temsil etmektedirler.
Marka dışı arama zengin bir yeni müşteri kaynağıdır. Bunlar teklif ettiğiniz şeyleri arayan insanlar, ancak markanız hakkında henüz bilgi sahibi değiller. Şirketiniz bu insanlar için web sayfalarını optimize edemezse, rakiplerinizi çok iyi seçebilirler … ve bu potansiyel gelir artışını kaybedersiniz.
ANKARA SEO HİZMETİ
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO sizin içindir, eğer:
- birden çok kanal ve / veya fiziksel konumunuz var demektir
- web sitenizde e-ticaret, CRM sistemi (ler) ve / veya yüzlerce veya binlerce web sayfası
- pazarın ulusal ya da küresel boyutta
Ve çoğu çevrimiçi işlemin organik arama ile başlaması gerçeğinden yararlanmak istersiniz. Google ve Bing’de arama yapan kullanıcılar organik arama sonuçlarını ve ücretli aramayı büyük oranda %94 ile %6 arasında bir farkla (kaynak: Arama Motoru İzleme Oranı) tıklar.
Bu sizin gibi bir işletmenin, SEO söz konusu olduğunda kazanmak ya da kaybetmek için milyonlarca dolara sahip olabileceği anlamına gelir.
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO, potansiyel müşterilere satın alma yolculuklarının her aşamasında erişebilir ve bunları etkileyebilir. Otomasyonla çabalarınızı ve verimliliklerini muazzam ölçüde ölçeklendirebilirsiniz. Ve pazarlamanın diğer biçimlerinden farklı olarak, kurumsal Ankara SEO Hizmeti SEO’daki ilk yatırımınız telafi edildikten sonra, neredeyse sınırsız olan geri dönüşleri sunar.
335 ila 12,700 sayfa boyutundaki web sitelerine sahip kurumsal müşteriler için trafiğini artırdık. Sizin için de aynısını yapabiliriz.
ANKARA SEO HİZMETİ İLE NELER ALIYORSUNUZ?
Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO hizmetlerimiz şunları içerir:
- SEO denetimi: Web sitenizin sayfa içi optimizasyonunun eksiksiz bir analizini yapın. SEO’da, zayıf olduğunuz yerlerde ve ardından ne yapmanız gerektiğini göreceksiniz. Sonuç olarak, üzerinde çalışacak bir parkurunuz ve hedeflerinize net bir yolunuz var.
- Rekabetçi analiz: Rakipler hala aramadakinden daha üst sıraya girdiyse hayal kırıklığına uğradınız mı? Kurumsal web sitenize koyduğunuz tüm işlere rağmen? Size başkalarının sizi neden aştığını tam olarak göstereceğiz, daha sonra size daha fazla trafik getirmek için bir plan sunacağız.
- Anahtar kelime araştırması : Web siteniz için hangi arama terimlerinin dönüştüreceğini bildiğinizi düşünebilirsiniz. Ancak resmin tamamını görmek için işinize çok yakın olabilirsiniz. Ankara SEO Hizmeti deneyimlerimiz ve dış perspektifimiz, yeni ve yüksek yatırım getirisi sağlayan anahtar kelimeleri bulmamıza yardımcı olmaktadır. Daha fazla müşteriye dönüşen daha fazla trafik kazandırmak
- Otomasyon : Yüzlerce veya binlerce sayfalık bir web sitesinde, işletme içerik yönetim sisteminiz kanıtlanmış Ankara SEO Hizmeti SEO kurallarını takip etmeli, ardından ölçeklendirilmelidir. Bu, örneğin, 7000 ürünü veya 3.000 hizmet seçeneğine sahipseniz, yüksek trafikli web sayfalarını biçimlendirip yayınlamamızı sağlıyor.
- Link edinimi : Web sitenize doğal bağlantılar inanılmaz derecede değerlidir ve sahte olamaz. Diğer SEO firmalarının aksine, Google’tan pahalı cezalara neden olabilecek otomatik pilot bağlantılarla işinizi tehlikeye atmıyoruz. Bunun yerine, içeriğinizin diğer web siteleri tarafından bağlanması değerinde olmasını sağlıyoruz – ve bunu yapmalarını kolaylaştırıyoruz. Bu kadar basit ve güçlü
- Konsiyerj seviyesinde hizmet. Bir kurumsal müşteri olarak, sizinle yerinde görüşebiliriz. İşinizi ziyaret eder, yönetici ekibinizle oturur, stratejik bir SEO planı oluşturur, sonra sizin için uygularız.
ANKARA SEO HİZMETİ NİÇİN İŞE YARAR?
Bir kurumsal müşteri olarak kalırsanız , yalnızca En Fazla SEO’dan edinilebilecek 5 Adımlı SEO Sistemimizden yararlanırsınız :
- Bizi, ihtiyaçlarınızı netleştirmek ve tanımlamak için dinleyin. İster büyük şirket olun veya olmak isteyen biri, önemli bilgiler edineceksiniz
- Biz sizin ve pazara özgü özelleştirilmiş Kurumsal SEO planı inşa ediyoruz
- Biz 2004 yılından beri test edilmiş ve kanıtlanmış tescilli araçlar ile kampanyanızı oluşturuyoruz
- Biz sürekli olarak web sitesi içeriği, mimari ve bağlantılar ayarlama ve geliştirerek Google ve diğer arama motorlarında sıralaması iyileştiyiyoruz
- Biz sitenizi Google’ın düzenli güncellemeler için ayarlayarak yeni, daha yüksek sıralarda koruyoruz. Diğer Kurumsal SEO firmalarının aksine, biz beyaz şapka teknikleri kullanırız. Ve Google Sertifikalı İş Ortakları olarak, her zaman kurallara göre oynuyoruz
Bu 5 Adımlı SEO Sistemi, web sitenize daha nitelikli ziyaretçiler gönderebilmenin bir nedeni. Ve bu ziyaretçiler sizi ücretsiz, organik arama ile buldular, çünkü sizinle iş yapmak için önceden hazırlandılar.
İşte bu nedenle, bize katıldığınızda, %96 memnuniyete sahip 1,000’den fazla müşteriye katılırsınız.
Çünkü müşterilerimizin %4’ünden daha azı şimdiye kadar taşındılar. Diğer %96 daima bizimle kalıyor. Bu, bildiğimiz herhangi bir Ankara SEO Hizmeti Kurumsal SEO hizmetinin veya dijital pazarlama ajansının en yüksek tutma oranıdır.
Sonunda, müşteri vaka incelemeleri ile ilgili bir kelime: Burada herhangi bir şey bulamayacaksınız.
Bunun nedeni, müşterilerimizin %98’inden fazlasının gizlilik istediği içindir. Siteniz aniden rakiplerinizden daha yüksekse ve müşterilerini almaya başladıysanız, siz de istersiniz! Bu nedenle, kurşun geçirmez açıklama anlaşmalarını imzalayıp müşterilerimizin isimlerinin gizli tutulmasına saygı duyuyoruz.
Ancak, müşteri adları kaldırılmış olarak kurumsal Ankara SEO Hizmeti SEO vaka incelemelerini gösterebiliriz. Sadece ne zaman konuşacağımızı sorun. Bu şekilde, daha fazla arama motoru trafiği nasıl sağladığımızı görebilir ve kendiniz karar verebilirsiniz.
Yerel Arama Motoru Optimizasyonu veya Yerel SEO Nedir?
Ankara SEO Hizmeti Yerel SEO (Yerel Arama Motoru Optimizasyonu), işletmelerin, ürün veya hizmet türünüzü aradıklarında yerel müşteriler tarafından bulunmasına yardımcı olur. Yerel SEO, Google’ı ve işinizi tanıtmak için Yelp, Superpages ve MerchantCircle gibi işletme dizinleri gibi arama motorlarını kullanır.
Neden Yerel SEO Önemli?
Ankara SEO Hizmeti Yerel arama Google’ın “yerel paketi”, “harita paketi” veya 3’lü pakete girerseniz SEO, işletmeniz için harikalar gösterebilir, çünkü “Haritanın altındaki ilk 3 noktaya sıkça rastlanır.
İşte bu yerel arama bir masaüstü bilgisayarda nasıl göründüğünü.
Google’a göre, 5 tüketiciden 4’ü sizin gibi yerel işletmeleri araştırmak için arama motorlarını kullanıyor.
Ankara SEO Hizmeti bu nedenle, Google yerel aramasında yüksek derecede sıralamak için elinden gelen her şeyi yapmak istiyorsun. Bu haritanın hemen altında, ilk 3 noktada bulunmak istersiniz … ve yerel müşteriler işiniz için bir arama yaptığında rakiplerinizin üzerine çıkmak istersiniz.
İşte daha da önemlisi aynı arama, cep telefonunda neye benziyor. Çünkü yerel aramaların kabaca %58’i artık mobil cihazlarda yapılmaktadır.
Yine, cep telefonlarında yerel aramanın ilk 3 sonucunda görünmek sizin için kritik önem taşıyor.
Google’a göre cep telefonlarında yerel arama yapanların %50’si bir gün içinde bir mağazayı ziyaret etti. Bir cep telefonundaki yerel aramaların %18’i bir gün içinde bir satın alma işlemine yol açtı!
Tek soru şudur: Tüketiciler sizden veya rakibinizden satın alacak mı?
YEREL ARAMADA NASIL YÜKSEK OLABİLİRSİNİZ?
Öncelikle, yerel aramaların önem derecesine bağlı olduğunu anlayın. İşiniz ne kadar iyi bilinir ve güvenilir? Çünkü Google güvenilir web sitelerine kullanıcı göndermek istiyor. Bu mantıklı.
Önemli saygınlığınıza üç önemli faktör katkıda bulunur: yerel atıflar, incelemeler ve bağlantılar.
1) Yerel atıflar , işletmeniz üzerindeki web’den herhangi bir sözcüktür. Genellikle şirketinizin, telefon numaranızın ve adresinizin (başka bir deyişle NAP) adını içerirler. En yaygın yerel alıntılar Google+, Yellowp_betawppostsages.com, Manta.com gibi dizinlerdir. Fakat Google, wp_betawppostslarda, gazetelerde, etkinlik listesinde sitelerde bulunan alıntıları da hesaba katar.
2) İncelemeler kritiktir. Yelp, CitySearch, MerchantCircle, vb. Gibi sitelerde işletmeniz hakkında neler söylüyor? Google, yerel arama sıralamanızı belirlemenize yardımcı olması için incelemelerin sayısını ve kalitesini sayar.
3) Köklü yerel web sitelerinden sitenize yapılan bağlantılar , Google’daki arama algoritmalarının son önemli bileşenidir. Zira Ticaret Odasından veya bir yerel ağ grubundan bir işletmeye bağlanmak zor. Yani bunlar hayati önem taşımaktadır.
Şimdi, yukarıdaki tüm kriterleri karşılamak için kullanabileceğiniz gerçek ipuçları için, burada …
Yerel Arama’da Daha Yüksek Sıralamada 3 Strateji
1) Daha fazla yerel alıntı nasıl yapılır?
İlk olarak, işletmenizin Yelp, Merchant Circle, Citysearch, Yellowp_betawppostsages.com ve Manta.com gibi tüm üst düzey çevrimiçi iş dizinleri üzerinde doğru bir şekilde listelendiğinden emin olun.
İkincisi, yerel ticaret odası, gazeteler ve ağ grupları (BNI, Meetup, vb.) De dahil olmak üzere güvenilir yerel dizinlerde yer alın.
Üçüncü olarak, işinizi ilgili yerel wp_betawppostslarda listeleyin. Onları nasıl bulacaksınız? İyiliklerini keşfetmek için “[şehiriniz] wp_betawpposts’unu” veya “[mahalle] wp_betawpposts’unuzu” arayın. Google’da görünen tüm wp_betawppostslar bir göz atmaya değer çünkü zaten yüksek arama sıralamasında! Böylece, işletmeniz onlarda listeleniyorsa, güvenilir ve alakalı arama motorları tarafından görülen yerel bir alıntıdan yararlanacaksınız.
Son olarak, listelenen yerel alıntı web sitelerini bulmak için Google’da “[şehiriniz] işletme dizini” gibi ifadeler arayın.
2) Daha fazla yerel inceleme alma
Araştırmalar, insanların %84’ünün kişisel tavsiyeye olduğu kadar online incelemelere güvendiğini gösteriyor. İstenirse, müşterilerin %70’i bir işletme için inceleme yapacak. Bunun sizin için anlamı nedir: Müşterilerinizden onları işinizde bırakmalarını istemek suretiyle, incelemelerin gücünden yararlanmanız gerekir.
Ankara SEO Hizmeti daha fazla müşteri incelemesi almak istediğiniz iki yer Google My Business sayfanız ve Facebook sayfanızdır.
Ankara SEO Hizmeti Google My Business sayfanızda olumlu değerlendirmeler önemlidir, çünkü kullanıcılar işinizi aradığında Google’da görünürler. Bunlar, insanların sizin hakkınızda Google’da sahip olduğu ilk izlenimler arasındadır ve gelecekteki müşterilerin web sitenizi veya rakiplerinizi ziyaret edip etmeyeceğini belirleyebilirler. “
Facebook sayfanızdaki iyi değerlendirmeler de daha yeni müşteriler çekebilir. Çünkü giderek artan sayıda kişi, bir iş hakkında diğerlerinin düşüncelerini görmek için sosyal medya kullanıyor.
Ankara SEO Hizmeti Google, “müşterilerinizden gelen yüksek kaliteli, olumlu eleştirilerin işletmenizin görünürlüğünü artıracağını” söyledi; bu da, incelemelerin daha iyi yerel SEO hedeflendiklerinde düşünülmesi gereken bir faktör olduğuna işaret ediyor – özellikle yerel pakette görünmek isterseniz.
3) Daha fazla yerel bağlantı nasıl elde edilir?
Ankara SEO Hizmeti Yerel atıfların aksine, yerel bağlantılar edinmek daha zor olabilir. Ancak, yerel arama görünürlüğünüzü artırabilecekleri için de önemlidir.
Yerel kaynaklardan daha fazla bağlantı almak için yapabileceğiniz 7 şey var:
- Yerel basında yer açın. Örneğin, gazeteler anketleri ve pratik ipuçlarını sever. Bir hikaye fikri üzerine yerel bir TV, radyo veya gazete muhabiri atarsanız, neredeyse kesin olarak web sitenize bağlanırlar.
- Yerel bir wp_betawppostsda misafir wp_betawpposts yazıcısı olun. Neredeyse her wp_betawpposts, web sitenize bir bağlantı içeren misafir postaları hazırlamanıza izin verir, çünkü hepsi yeni, benzersiz içerik ister.
- Yerel ticaret odasına katılın ve üyelik rehberinizden web sitenize bağlantı kurun.
- Kulüp gibi yerel ağ gruplarına ve aynı şeye katılın .
- Yerel bir etkinliği destekleyin. Bunun ne kadar kolay ve ucuz olduğuna şaşıracaksınız ve etkinlik sayfalarından bağlantı verebilirler.
Kendi web sitelerinden kendi web sitenize bir bağlantı karşılığında yerel işletmelere indirimler yapın. Sana bağlantı veren web sitesi ne kadar büyük ve daha güvenilir olursa o kadar iyi olur.
Yerel arama söz konusuysa, şirket adı, adres ve telefonu unutmayın.
Şirket bilgileri, işletmenizin Adını, Adresini ve Telefonunu belirtir. Daha önce de belirtildiği gibi, web’de bulunduğu her web sayfası bir alıntıdır. Google’ın alıntılar bölümünde tutarlı bir şekilde yerinden bildirimler bulması hayati önem taşır. Küçük tutarsızlıklar bile büyük sorun yaratabilir. Örneğin:
- İşletme adınızdaki farklılıklar (Ace Yenilik Şirketi vs. Ace Yenilik LLC)
- Sokak adında farklı sayı veya yazım (123 Üçüncü Cad. 123 3. Cadde)
- İşletmeniz için birden fazla web sitesini işaret eden listeler
- Bazı alıntılarda takım numarası, ancak diğerlerinde değil
- Farklı telefon numaraları ve biçimleri
Bu gibi farklılıklar, Google şaşırtabilir; bu, “öne çıkarma” nızı azaltabilir ve sitenizin yerel aramada sitenizin daha düşük sıralamasına neden olabilecek, işinizle ilgili verilere olan güvenini azaltır. Ve müşterileriniz bunun yerine bir rakibe gidecekler.
Bu nedenle, bilgilerin tüm dizinlerde, yerel listelerde ve diğer web sayfalarında tutarlı olduğundan emin olun.
Alt satır: Evet, yerel aramada daha yüksek sıralayabilirsiniz. Kurallar basittir. Google’a ve diğer arama motorlarına istediklerini verin ve web sitenize yerel arama trafiği göndereceklerdir.
Ankara SEO Hizmeti ile müşterilerimize yardım etmek için yıllardır yaptık.
Bununla birlikte, kurallar her yıl Google’ın algoritmalarını yılda yaklaşık 600 kez güncelleştirdiğinde değişir. Bu nedenle, web sitenizi yerel aramalarda yüksek sıralamaya koymak, özenli ve asla bitmeyen bir işlemdir.
Kaçınılması Gereken Daha Fazla Yerel SEO Hatası
Bu 3 hata, yerel SEO çalışmalarınızı mahvedebilir. Onlardan kaçının!
1) Eksik iletişim bilgileri
Ankara SEO Hizmeti Web sitenizin iletişim sayfasını ziyaret edin ve bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğunu onaylayın: İşletme Adı, Adres ve Telefon numarası (NAP), resim değil metin olarak listelenmelidir. Bu, Google’ın iletişim bilgilerinizin doğruluğunu dizine ekleyip doğrulayabilmesini sağlar.
2) Negatif Yerel SEO Faktörlerini Yoksayıyor
Ankara SEO Hizmeti Yerel arama sıralamalarınıza zarar verebilecek olumsuz faktörler var. Bunlar arasında aşağıdakiler bulunur:
- İşletmenizi Google My Business sayfanızda yanlış kategoride listelemek, yerel SEO’nızı olumsuz olarak etkileyebilir.
- Makyaj amaçları için yanlış bir işletme adresi listelemek, sıralamalarınıza ciddi şekilde zarar verebilir. Gerçek yerler için gerçek adresleri koyun.
- Web sitenizdeki kötü amaçlı yazılım, Ankara SEO Hizmeti yerel SEO’nızı sakat bırakabilir ve bunu asla bilemezsiniz. Temiz olduğundan emin olmak için sitenizi düzenli olarak taradığınızdan emin olun.
3) Müşteri Yorumları
Yazılıma yatırım yapmaktan veya sizin için bir hizmeti almaktan kısa olan, müşteri yorumlarını en hızlı şekilde bulmanın yolu sormaktır. Müşterilerinize yön bilgilerinin yanı sıra Google My Business ve Facebook sayfalarınıza bağlantılar içeren bir e-posta göndererek başlayın. Müşterilerin size değerlendirme yapması kolaylaştığında, o kadar çok inceleme alırsınız.
Eğer hiçbir şey yapmazsanız, geride kalacaksınız
Tıpkı web tasarımı kuralları değiştiğinde, sizi mobil cihazlara uygun bir web sitesi oluşturmaya zorladığında veya Google tarafından cezalandırılmaya zorlanıysa, yerel arama kuralları da değişti. Bar yükseltildi.
Sadece birkaç yıl önce, çoğu işletme yerel arama için optimize edecek hiçbir şey yapmadı. Bir işletme sahibi olarak, şimdi Google yerel sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak için neyi öğreniyorsunuz demektir. Ama yalnız değilsiniz. Rakipleriniz de öğreniyor.
Hepiniz arama optimizasyonu taktiklerini kullanmaya başlayınca ne olur? Sorunu görebiliyor musun? Geçerli konumunuzu korumak için daha hızlı çalışmaya başlamalısınız. Yoksa daha geride kalacaksınız.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Web Tasarımı çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Ankara SEO Hizmeti çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.
Ankara SEO Hizmeti yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.