AdWords Nasıl Yapılır?
Web sitesine daha fazla müşteri çekmek isteyen kişilerin en büyük sorunu bunu nasıl yapacaklarını bilmemeleridir. Web sitenize daha çok kişinin gelmesini istiyorsanız bunun en kısa yolu Google AdWords reklam vermektir. Peki, AdWords Nasıl Yapılır?
AdWords Nasıl Yapılır? diyenler için madde madde sorunuzu cevapladık.
1. Kampanya türünüzü ve adını seçin. AdWords Nasıl Yapılır? diyorsanız öncelikle, kampanya türünü seçin-şimdilik için “Yalnızca Arama Ağı” seçeneğini tercih edip kampanyanıza bir ad verin. Ayrıca “Şu anda Arama Ağı iş ortağını ekle” yanındaki onay işaretini kaldırın (daha sonra bunu istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz).
2. Reklamların gösterilmesini istediğiniz coğrafi konumu seçin. AdWords Nasıl Yapılır? çalışmasının ikinci basamağı için ardından, hedeflemek istediğiniz coğrafi bölgenin ne kadar büyük veya küçük olacağına karar verin. Tüm ülkeleri, ülkeleri, eyaletleri veya illeri, şehirleri, hatta havaalanı bölgelerini seçebilirsiniz. Enlem boylam koordinatları veya belirli bir adresin etrafında belirli bir kilometre veya kilometre kilometre yarıçapı gibi özel olarak belirlenmiş coğrafi alanları da seçebilirsiniz. “Seçmeme izin ver …” düğmesini tıklayın ve sizin için en uygun alanı arayın.
3. “Teklif stratejinizi” seçin ve günlük bütçenizi belirleyin. “Teklif stratejisi” varsayılan değerini “Tıklamalar için tekliflerimi manuel olarak ayarlayacağım” seçeneğine değiştirin. Bu size daha fazla kontrol imkanı sağlıyor ve AdWords’ü daha iyi anlamanıza yardımcı olacak. Daha sonra birçok otomatik seçenekten birine geçebilirsiniz.
Günlük bütçeniz, Google’ın sizi günde toplamasına izin verilen maksimum miktardır. AdWords Nasıl Yapılır? çalışmanız için Google birkaç ödeme seçeneği sunmaktadır: “Reklamlarınız gösterilmeden önce (manuel ödemeler) ödeme yapabilir veya reklamlarınız gösterildikten sonra ödeme yapabilir ve bu ödemelerin otomatik olarak yapılmasını sağlayabilirsiniz (otomatik ödemeler). Bazı işletmeler ayrıca bir Google kredi limiti (aylık faturalandırma) için de uygundur. “
Günlük bütçenizi ayarlayın, böylece büyük zaman harcarsanız, çek hesapınız boşaltılmaz. Her zaman geri gelip yumruklayabilirsiniz, ancak güvenlik ağı olması önemlidir.
4. Şu an için “Reklam Uzantıları” bölümünü yok sayın. Bu, herhangi bir kampanyanın önemli bir parçasıdır, ancak şu ana dek bırakın ve dokuz adımın hepsini tamamladıktan sonra bunları ekleyin.
“Kaydet ve devam et” i tıklayın.
5. AdWords Nasıl Yapılır? sonraki adımı ilk reklam grubunuzu oluşturun ve ilk reklamınızı yazın. Başlık, üzerinde aradıkları anahtar kelimeyi içerdiğinde daha fazla kişi reklamları tıklar. Elinizden geldiğince anahtar kelimelerinizi başlığınıza kullanın. Burada 25 karakterle sınırlısınız, bu nedenle bazı arama terimleri için kısaltmaları veya daha kısa eş anlamlı kelimeleri kullanmanız gerekir.
İkinci ve üçüncü satırlar, her biri 35 karakterlik metin sağlar. Birçok pazarda, ikinci satırda bir avantaj tanımladıktan sonra, üçüncü satırda bir özellik veya teklif izlerseniz daha başarılı olursunuz. Daha sonra hangi siparişin daha iyi dönüştürülebildiğini test edebilirsiniz.
Google AdWords Reklam Verme çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.
Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
AdWords Nasıl Yapılır? Yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce AdWords Nasıl Yapılır? neden önemli?