AdWords Nasıl Çalışır?
Web sitesine daha fazla müşteri çekmek isteyen işletmeler veya bireysel web site sahipleri bazı çalışmalarda bulunmak zorundadır. Web sitenizin önemli anahtar kelimeler için arama motorlarında üst sıralarda çıkması daha fazla müşteri ve ziyaretçi demektir. Google arama motoru ülkemizde ve dünyada en çok kullanılan arama motorlarından birisi olduğu için Google arama motorunda ilk sıralarda çıkmak daha önemlidir. Google AdWords reklamları vererek kısa sürede ilk sırada çıkabilirsiniz. AdWords Nasıl Çalışır? sorusu Google reklam vermek isteyenlerin merak ettiği sorulardan birisidir.
AdWords Nasıl Çalışır? sorusuna gelmeden önce AdWords nedir? sorusuna cevap vermeliyiz. Google AdWords, tıklanabilir reklamlarının Google’ın arama sonuçlarında görünmesi için reklam verenlerin belirli anahtar kelimeleri teklif verdiği Google’ın reklamcılık sistemidir. Reklam verenler bu tıklamalar için ödemek zorundadır. Bu bilgi grafiği, AdWords Nasıl Çalışır? sorusunu anlamanıza, AdWords açık artırmasını ayrıntılandırmanıza, teklif verme sürecine ve Kalite Puanını ve tıklama başına maliyet gibi önemli faktörleri açıklamalarına yardımcı olacaktır. ” AdWords Nasıl Çalışır? ” Bu bilgi grafiği sizin için!
Google AdWords işe yarıyor mu? Teklif verdiğiniz anahtar kelimelerin rekabetçiliğine ve o anahtar kelimenin şirketiniz için gerçek dönüşümlere alaka düzeyine bağlı olarak, AdWords işiniz için çalışabilir veya çalışmayabilir. Çoğunlukla, Google AdWords’ü, paralarını yanlış anahtar kelimelerle harcamayın veya zayıf, düşük tıklama oranı reklamları yazdıkları sürece, birçok işletme türü için son derece etkilidir.
AdWords Nasıl Çalışır? sorusuna gelirsek. Reklamınızın gerçek konumu reklam sıralamanız (Maksimum Teklif tutarı süreleri Kalite Puanı) tarafından belirlenir. En yüksek reklam sıralaması, 1. reklam konumunu alır. Gerçek TBM’niz, Kalite Puanınıza bölünen en yüksek reklamın reklam sıralamasına göre belirlenir. Bu kuralın tek istisnası, AdWords açık artırmasında tek teklif verene veya en düşük teklif verdiğiniz zamandır; o zaman tıklama başına maksimum teklifinizi ödersiniz! AdWords teklifi, düşük kaliteli puanlarla teklif veren reklam verenleri ağır cezalandırır. Tersine, Kalite Puanlarının yüksek olması reklam sıralamalarında daha yüksek ve TBM’yi düşürür.
Google AdWords Reklam Verme çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.
Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
AdWords Nasıl Çalışır? yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce AdWords Nasıl Çalışır?