Logo

AdWords İpuçları


paylaş
AdWords İpuçları

Google AdWords reklam kampanyası oluşturarak web sitenize birçok kullanıcıyı çekebilirsiniz. AdWords İpuçları ile en az maliyetli en yüksek verimi alabilirsiniz.

Tıklama başına maliyetlenizi düşürücü ve aynı zamanda reklam sıralamanızı artırmanın sırrı Google'ın kalite puanlamasında yatıyor.Bilinçli reklam verenler hesaplarını açık talep edilen 10'ları takip ederek sürekli değiştiriyor ancak yüksek puanlar elde etmek kolay bir başarı değil. Aslında, sürekli olarak 7-10 puan almış tek anahtar kelimeler daha markalı terimler gibi görünüyor.

AdWords İpuçları içinden en önemlisi markalı terimlerin önemli olduğunun birçok nedeninin olmasıdır.

Markanızın reklam metninizde ve web sitenizde düzenli olarak görünmesi gerektiğinden, bu anahtar kelimeler için süper alakalı reklamlar ve açılış sayfaları oluşturmak kolaydır.Daha da iyisi, markalı terimlerinizi arayan insanlar muhtemelen güçlü müşteri olma potansiyeline sahiptir. Tam olarak hangi şirketi ne için aradıklarını biliyorlar.

AdWords İpuçları: Markalı ve marka dışı terimlerin birleşimi olan anahtar kelimeler oluşturun. Markalı olmayan terimi değiştirilmiş geniş olarak ayarlayın (+ işaretleri kullanın), ancak markalı terimi geniş bırakın. Bu tekniği kullanarak, kullanıcılar marka dışı terimlerinizin kombinasyonlarını aradığında reklamlarınızın gösterilmesini sağlayacaktır.

AdWords İpuçları 'ndan biri de en iyi çalışan kelimelerinizi zaman içinde belirlemek ve bu kelimeleri genişletmektir. Çok fazla reklam veren, hedeflemelerini ürünlerinin satıldığı alanları yansıtacak şekilde ayarlar ve bu ayarları tekrar gözden geçirmeyi ihmal eder. Sorun, tüm coğrafi yerler aynı performansı vermez. Örneğin, avcılık ekipmanları satıyorsanız, avın yoğun nüfuslu şehir merkezlerinde olduğundan daha popüler bir spor olan kırsal alanlarda araştırmacılardan daha fazla dönüşüm görürsünüz.

Google AdWords Reklam Verme  çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır. 

Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

AdWords İpuçları yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce AdWords İpuçları neler?

Etiketler: adwords ipuçları ipuçları adwords adwords ipucu

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar