Mobil CRM Uygulama
Ofis tabanlı CRM sistemleri güçlü ve kullanışlı araçlar olmakla birlikte, bilgisayarınız yanınızda olmadığı anlarda ulaşımı tamamen kaybedersiniz. Satış ekibinizin sürekli ofiste oturup çalışması yerine müşteriyle birebir görüşmesi en doğrusu. Mobil CRM Uygulama sayesinde elemanlarınız artık yoldaydım ayrıntıları e-postayla yazamadım mazeretini kullanamayacaklar.
Müşteri yönetimi bir firmanın en önemli çalışmalarından biri olmalı. Bu yüzden herhangi bir Mobil CRM Uygulama yerine basit ve kullanışlı bir CRM uygulamasını tercih etmelisiniz.
Mobil CRM Uygulama satış geçmişine, son zamanlarda satın alınan ürünler ve en güncel fiyatlandırma bilgileri gibi önemli bilgilere anında erişilmesini sağlar. Bu sayede satış temsilciniz bir toplantıya ya da müşteriye giderken aracında bile anında yeni ve önemli bilgilere ulaşabilir.
Mobil CRM Uygulama sayesinde toplantı anında bile cep telefonuna bir bakışla son dakika haberlerini takip edebilir. Bu sayede önemli hiçbir gelişmeyi satış temsilciniz kaçırmaz. Bu sayede en son satış kime yapıldı, müşteri neler istemişti gibi konuları sürekli düşünmek yerine kendini yeni satış işlemlerine ve yeni müşterilere odaklar.
Mobil CRM Uygulama çalışmasının en büyük avantajlarından biri satış döngüsünün kısaltılmasıdır. Yukarıda belirtildiği gibi, daha az etkileşimle satışları kapatmak, bir satış temsilcisinin keşif işlemine daha fazla zaman ayırmasına veya “yeni fırsatlar” üzerinde çalışmasına olanak tanır, bu nedenle kazanç potansiyellerini arttırır.
Mobil CRM Uygulama yalnızca verileri düzenli tutmak için kullanılamaz; aynı zamanda, sipariş kabul edildikleri anda sipariş göndermek için bir platform olarak hizmet eder. Bir ürün veya hizmet ne kadar çabuk müşteriye ulaşırsa müşteri memnuniyeti o oranda artar.
Aşırı bilgi yüklemesi her zaman satış ekibini olumsuz etkiler ve üzerilerine aşırı yük binmesine neden olur. Bütün bilgilere sahip olmak yerine her eleman kendi işiyle ilgili bilgilere ulaşırsa daha iyi olacaktır.
Üst düzey yöneticiler, Mobil CRM Uygulama sayesinde yolda olan temsilcilerin gerçek zamanlı satış raporlarına erişebilirler. Yeni bir anlaşma kapandığında bilgilendirilmek üzere uyarıları ayarlayabilir ve sahadaki temsilcilerine uzaktan değerli koçluk sağlayabilirler. Yönetim, aylık veya üç aylık raporlar beklemek yerine, her türlü bilgiye erişim sağlayabilir ve ortaya çıkmadan önce sorunları çözebilir.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Mobil CRM Uygulama çalışmanızda yardımcı olabiliriz.