Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır?

Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır?

İyi bir web tasarımcısı, marka kimliğini koruyarak mizahın nasıl bir araya getirileceğini ve izleyicilere zahmetsizce görünmesini bilmelidir. Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır?

Web Tasarımında Neden Mizah Kullanılmalı?

Araştırmalar, mizahi hikayelerin viral hale geldiğini ve kitlesel olarak çevrimiçi paylaşıldığını gösteriyor. Fotoğraflardan videolara, ürünler ve aralarındaki her şey herkes mizahi şeyleri paylaşmayı sever. Web tasarımınıza mizah getirmek için bir komedyen olmak zorunda değilsiniz. Web sitesi tasarımında komik öğeler ekleyebilir veya kullanıcılarla özel bir şekilde bağlantı kurmak için içeriği kullanabilirsiniz.

Etkili kullanıldığında, komedi, kullanıcılarla bağlantı kurarken, işletmenizin görünümünü ve hissini geliştirmesine yardımcı olabilir. Mizah, daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilir ve markanıza ihtiyaç duyduğu görünürlük sağlayabilir. Aslında, mizahı düzgün şekilde kullanmış web siteleri, ister tasarım öğelerindeki içeriklerinde olsun, markayı daha unutulmaz hale getirme eğilimindedir. Bunun nedeni, kullanıcıyla derin bir duygusal bağlantı oluşturmanızdır.

Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır?

Web Sitenize Eklenecek Mizah Türleri

Web sitenizin tasarımında mizahı uygun bir şekilde kullanmanız için, en uygun durumların farklı türlerini anlamanız gerekir.

Sürpriz

Komik olan şaşırtıcı bir durum yaratmanın yollarının dışında düşünebilirsiniz ve kullanıcılarınızın çoğu sakıncası olmaz. Sürprizin kullanıcı deneyiminden ödün vermediğinden emin olun. Bu mizah türleri en çok sosyal medya aracılığıyla paylaşılıyor .

Karşılaştırmalar Kullanın

Ürününüzü standart bir ürünle karşılaştırmak ve bunu mizahi içeriğe dönüştürmek için kullanmak, kullanıcılara ilgi çekici ve bilgilendirici olabilir. Örneğin, Mac’ın modern ve yeni özelliklerini eski ve sıkıcı PC’lerle karşılaştırabilir ve sonra içeriğinde akılda kalıcı hale getirmek için biraz mizah katabilirsiniz.

Abartı

Bir noktaya gelmek için ürününüzün veya hizmetinizin çözmeyi planladığı bir mesele gibi bir şeyi büyütebilirsiniz. Abartma ifadeleri, iyi kullanıldığında, eve dönmek için yardımcı olabilir, ancak kullanıcıları yanlış yoldan silmediğinden emin olun.

Kişileştirme

Mizahı dahil etmek için web sitesi tasarımınızın belirli öğelerini simgeler gibi özelleştirebilirsiniz. Bunu yapmak karmaşık bir konsepti basitleştirmeye yardımcı olabilir. Bununla birlikte, mizah fikrinizle onları bombardıman etmeden önce kullanıcılarınızın içeriğe ve içerikleriyle nasıl etkileşim kurduğunu anladığınızdan emin olun.

Mizahı Ne Zaman Kullanmalısınız?

Mizahın nereden kullanıcılarla olan ilişkisini teşvik etmeye yardımcı olacağı konusunda bilmek önemlidir. Örneğin, kullanıcı bir e-posta gönderdiğinde veya çevrimiçi sipariş verdiğinde mizah kullanabilirsiniz. Bir kullanıcı çevrimiçi profil bilgilerini güncellerken mizah da ekleyebilirsiniz. Ancak mizahı akıllıca kullandığınızdan emin olun. Mesela, durumlarını hatırlatmak için birisi çevrimiçi satın almayı denediğinde ancak parası, limiti yetmediğinde mizah kullanmayın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır? için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Web Tasarımında Mizah Nasıl Kullanılır? sizin de bu konuya eklemek istediğiniz yeni fikirler varsa yorum olarak bizimle paylaşabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek