Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi
Pazaryeri e-ticaret çok karlı bir model olmasının yanında birçok satıcının ve ürünün kontrol altında tutulması gerekliliği nedeniyle biraz karmaşık olabiliyor. Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi kullanarak pazaryeri web sitenizi daha organize ve daha kolay yönetebilirsiniz. Ürün bilgi ve yönetim sistemi ürün listelemeleri ve kataloglar için pazarlama ve teknik bilgilerinizi bütünleştirir ve bunlarla uyumlu hale getirir.
Çok satıcılı pazarda Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi kullanırken, kalite standartları gömülebilir ve otomatik olarak uygulanabilir, tedarikçilerinizin performansı kolayca izlenebilir ve başarısız satıcılar kolayca düzeltilebilir veya sonlandırılabilir.
Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi, farklı rollerini yerine getirirken hem Satıcı Yöneticisi hem de Ürün Yöneticisinin farklı ihtiyaçlarını desteklemektedir.
- Satıcı Yöneticisi, mevcut satıcıları desteklemeye ve yeni satıcıları desteklemeye odaklanır ve bu ilişkilerde derin etkileşime girer.
- Ürün / Kategori Yöneticisi, yeni ürünleri tanıtmak ve ürün kalitesini artırmak için yönetir. Bu, ürün tanımlamalarını kendi vizyonu ve markası ile geliştirmeyi ve bu verileri hedef kitleye uyarlamayı içerir. Ürün yöneticisinin satıcı ilişkisi, yeni bir koleksiyonun tanıtımı, pazarlama promosyonları vb. gibi mikro anlara dayanır.
Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi, satıcıların portföyünde stratejik satıcı yönetimi ve son alıcılar için daha iyi bir ürün deneyimi sunarak artan trafik ve dönüşümle daha düşük getiri elde etmeyi desteklemektedir.
Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi
1. Yeni Ürün Kategorileri veya Coğrafi Genişleme Deneylerinde Riski Azaltın
Pazaryeri, yeni ürün kategorilerinde ve / veya coğrafi pazarlarda hızlı büyümeyi tetikleyebilir. Pazaryeri satıcısı ile ortak çalışma, bu yeni pazara giriş hızını arttırabilir. Ortaklıklar doğal riski de azaltır.
Ortakların ilave envanter ve lojistik yükünü taşımasına izin verilmesi, test edilmemiş bir pazara yoğun yatırım yapma ihtiyacını azaltır ve nispeten düşük riskli yeni pazarlar keşfetme olanağı sağlar. Pazar talebi kanıtlandıktan sonra, marka yatırım riski önemli ölçüde düşer.
2. Gelir Akımının Net Katılması ve Çeşitlendirilmesi
Bir pazar stratejisinin yaygın göz ardı edilen bir yararı, gelir çeşitlendirmesidir.
“Akıllı bir pazar yaklaşımı, sponsor markanın doğrudan satışları kadar karlı olabilir.”
- Online Pazar Yeri Yönetimi yazılımı
- Ürün Bilgisi Yönetimi yazılımı
Çok satıcılı pazarlar, ürün sunumlarını genişletmek ve müşteri memnuniyetini ve gelirleri artırırken coğrafi erişimi genişletmek için mükemmel bir strateji olabilir. Piyasanızın kazançlarını elde edebilmek için, iki önemli araçla kendinizi temin edin: çevrimiçi pazar yönetimi yazılımı ve Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.