Avukatlar İçin SEO
Araştırmalara göre bir avukatla iletişim kurmadan önce insanların %22’si internette araştırma yapıyor ve bu sayı internetin ve akıllı cihazların artmasıyla her geçen gün yükselmeye devam ediyor. Avukatlar İçin SEO, yasal olan ve müşterilere dönüşebilecek hedeflenmiş trafiktir. Ancak internette sizi bulabilirlerse, o trafiği yakalayabilirsiniz.
Avukatlar İçin SEO
Çoğu hukuk uygulamaları Avukatlar İçin SEO kullanmak yerine eski pazarlama tekniklerine dayanıyor ya da çevrimiçi dünyada herhangi bir pazarlama biçimi kullanmıyor. Her iki durumda da, Google’ı kullanarak sizi bulabilecek potansiyel müşterileri kaybediyorsunuz.
Peki bu konuda ne yapabilirsiniz?
İyi bir haberimiz var, Avukatlar İçin SEO ‘nun zor olması gerekmez. Sıralamalarınızda önemli bir fark yaratabilecek bazı basit, denenmiş ve test edilmiş teknikler vardır.
Avukatlar İçin SEO :
İnternet Siteniz
Bir web sitesi almak için doğru zaman 10 yıl önceydi. Bir sonraki en iyi zaman şimdi. Henüz bir web siteniz yoksa, bir tane almak için profesyonel bir tasarım firması kiralayın. Web sitenizin tasarımı sizi çevrimiçi dünyada temsil edecek. Bu yüzden köşelerini kesmeye çalışmayın. Çok sayıda orijinal içerik, sezgisel tasarım ve referanslar, vaka analizi vb. ile kaliteli bir web sitesi edinin.
İçerik
Web sitenizin fikri, sizi uygulama alanınızdaki bir otorite olarak belirlemek olmalıdır. Boşanma avukatı iseniz, çocuk bakımı, çocuk bakımı, ziyaret hakları ve evlilik iptali gibi konularda yetkili bir içerik yazın. Okuyucularına aradıkları bilgileri verin. Avukatlar İçin SEO için bir wp_betawpposts sizi daha çok kişiye ulaştıracaktır. İnsanlar bilgi almak için bile web sitenize gelecek ve herkesin bildiği bir avukat veya hukuk bürosu olacaksınız.
Yerel Düşünün
Ana hedef kitle İstanbul’dayken, İzmir’den bir avukatla rekabet etmek zorunda kalmazsınız veya benzer bir şekilde ceza avukatıysanız neden boşanma avukatıyla yarışma zorunda kalmazsınız. Görüyorsunuz, internet küresel bir pazar ve doğru hedefli trafik elde etmek için, avukatlar yerel SEO hakkında çalışmalı. Yerel SEO daha az rekabetçi, son derece yararlı ve markanızın geliştirilmesine de yardımcı oluyor. 2017’de sadece SEO çalışması yapmak değil yerel SEO çalışması yapmak ön plana çıkıyor.
İnsanlar Konuşuyor
Müşteri yorumları Avukatlar İçin SEO ‘da, güvenilirliğini çevrimiçi olarak belirlemeniz açısından çok önemlidir. Geçmişteki müşterilerinizin hakkınızda ne diyeceğinizi biliyor muydunuz? Potansiyel müşterilerin bunu bilmeleri önemlidir. Bu nedenle, müşterilerinizden incelemeleri bırakmalarını isteyin. Kullanabilecekleri birçok iş web sitesi var. Yelp, Yahoo Business, İnternet Sarı Sayfaları, Google İş Dünyası, vb her olumlu inceleme sayılır. İncelemeleri araştırırken proaktif olun.
Google Rehberleri ve Diğer Yerel Dizinler
Adınızın ve web sitenizin “Google Yerel” döngü barasında ve haritada yer almasını istiyorsunuz. Yerel trafik için önemli bir kaynak olacak. Bu nedenle , yerel SEO konusunda uzmanlaşmış bir SEO şirketini çalıştırın ve tüm yerel işletme dizinlerinde doğru ayrıntılarla birlikte bir ekleme yapın. Ayrıca, tüm ulusal avukatlık rehberlerinde listelenirsiniz. Bunlara alıntılar denir ve yerel arama sayfalarında rütbenizi oluşturmanıza yardımcı olurlar.