Logo

2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem


paylaş
2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem

Artık emlak firmanızın belirli bir seviyeye geldiğini ve emlak büyüklerinin arasında yer almanız gerektiğini mi düşünüyorsunuz? O halde neden lüks evler satan ve son model arabalarla gezen emlakçılar arasına nasıl gireceğiniz konusunda 2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem yazımızı okumuyorsunuz?

Büyüme

Emlak firmanız beş yıldır hala aynı yerdeyse, kazancınız atmıyorsa veya gün geçtikçe azalıyorsa büyümeye karar vermenin zamanı gelmiş demektir. Büyüme konusunda emin değilseniz, kendinize meydan okuyun ve güç verin. Büyümek için adım attığınızda karşılaşabileceğiniz olumlu ve olumsuz her şeyi düşünün ve listeleyin. Böylece bu sıkıntılarla karşılaştığınızda bunlara hazırlıklı olun.

Neden böyle lüks evler satan bir emlakçı olmayasınız?
Potansiyel Müşteri Üretimi

Müşteri bulmak için zaman ayırmanız gerekir. Çalışmanız gerekir. Emlak firmanızda oturarak müşterinin size gelmesini bekleyemezsiniz. Günde yaklaşık 3 saatinizi dijital pazarlama veya klasik pazarlama yöntemleriyle yeni müşteriler bulmaya ayırmalısınız. Bu şekilde 200 gün civarı çalıştığınızda çok iyi bir sonuç alacağınızdan emin olabilirsiniz.

Kendinizi Geliştirin

İşletmenizin büyümesi için kendinizi de geliştirmeniz gerekir. Zihninizin durgunlaşmasına izin vermeyin. Kitapları okuyun, anlayışlı televizyon şovlarını izleyin ve olabildiğince çok olumlu bilgiye kendinizi gösterin

Sosyal Medyayı Aktif Olarak Kullanın

Sosyal medyayı pazarlamanızın odak noktası olarak görmeyin. Bunun yerine, onları müşterileriniz ve potansiyel müşterilerinizi "canlandıracak" bir araç olarak değerlendirin. Müşterileri bu şekilde yakalamak, uzun vadede yararlıdır; çünkü sosyal medya kanallarının daha doğal bir şekilde geleceği için tavsiyede bulunma gereksinimini ortadan kaldırır.

Paylaşımlarınızı yaparken anında müşteri bulamayabilirsiniz ancak sizi ve paylaşımlarınızı gören insanlar bir eve ihtiyaç duyduklarında veya satmaya ihtiyaç duyduklarında hemen akıllarına siz geleceksiniz.

Emlakçıların sosyal medya paylaşımlarını yaparken kurumsal bir hesap açmaları gerekir. Kişisel hesabınızı iş için kullanmamalısınız, bu sizi henüz markalaşmamış, kurumsallaşmamış küçük bir emlakçı olarak gösterecektir.

Hedeflerinizi İnceleyin

Nereye gideceği belli olmayan bir gemi rüzgardan faydalanamaz denizde savrulur gider ancak geminin belli bir rotası varsa rüzgar sayesinde hedefine daha hızlı ulaşır. Emlak firmanızın yakın ve uzak dönemli hedefleri olmalı. Günlük, haftalık, aylık planlar yapmalısınız.

Emlak firmanız için örneğin, bu ay 5 ev kiralama 3 ev satma gibi küçük hedefler koyabilirsiniz. Gelecek sene sahil evlerine odaklanmak veya arazi satışı yapmak gibi daha özel hedeflere odaklanabilirsiniz.

Sınırlandırıcıları Kaldırma

İnsanları potansiyellerine ulaşmalarını engelleyen tek şeyin kendilerine olan inançları olduğu kanıtlandı. Aynı ilke gayrimenkul pazarlaması gibi işletmeler için de geçerlidir. Korku veya şüphe gibi sınırlayıcılarınızı kaldırın. "Ben bunu yapamam. Bu işe başlarsam olumsuz sonuçlanır." gibi kendinizi sınırlamayın. Kendinize güvenin.

Yardımcı Bulun

Emlak firmanızı tek başınıza yönetiyorsanız büyümek için bir yardımcı almanın zamanı gelmiş olabilir. Günümüzde emlak firmalarının iyi bir web sitesi olması ve bu web sitesi üzerinden dijital pazarlama çalışmalarının yapılması gerekir. Günde 2-3 saatinizi bu işe ayırdığınızda kendi işinize odaklanamayabilirsiniz. Evleri göstermek için sık sık dışarı çıkmanız gerekirken aynı zamanda bilgisayardan paylaşımlar yapamazsınız. Bu yüzden en azından yarım gün çalışacak birini yanınıza alabilirsiniz.

Yapabildiğinizi Yapın

Birisi evini satmak istediğinde birçok sorunla karşılaşabilirler. Maliyete neden olan en yaygın sorunlar, müzakere becerilerinin yetersizliği, uygun olmayan alıcılar ve yasal sıkıntıları içerir. Bir emlakçı, ev sahiplerine "Onların güvenini kazandıracak" "Olabilir" diyebilmelidir. Elbette, verdiğiniz sözleri yerine getirebilmelisiniz.

Geceleyin Programınızı Kontrol Edin

Yatmadan önce programınızı kontrol etmeniz önemlidir. Bunu yapma alışkanlığınız yoksa, hemen başlasanız harika olur. Gece bittiğinde programınızı kontrol etmek sabah birkaç saat içinde neler hazırlamanız gerektiği konusunda yardımcı olacaktır.

Müşteri Bulma Konusunda Sabit Bir Taahhüt Edin

Emlak piyasasında yükselmek için müşteri bulmak, sadece iş almak ve başarı kazanmak için en önemli parçası olabilir. Bu nedenle, güçlü bir müşteri bulma sistemi olması önemlidir. Ama bu sadece işin yarısı. Yol verme sisteminizi kurduktan sonra, gidip tüm yol göstergelerinizi takip etmeniz için kendinize bir taahhütte bulunmanız da gerekir. Onların size gelmesini beklemeyin işinizi şansa bırakmayın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak piyasa emlak firması

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar