İzmir Webmaster
İşletmeniz İzmir'de veya İzmir'in herhangi bir ilçesinde bulunuyorsa, İzmir'de yerel bir Web Tasarım Ajansı ve İzmir Webmaster kullanmanın önemli yararları bulunmaktadır.
2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı gelince, kutular yalnızca bir web sitesine işlevsellik sağlamaya devam etmeyecek aynı zamanda tasarımda da büyük rol oynayacaktır. 2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı Kutular görsel olmalı ve e-ticaret web sitelerinde kullanıldığında göz alıcı eylemler çağrısı için kullanılmalıdır. Kutular mağazanın genel görünümünü güzelleştirmek için de yardımcı olmalı ve bazı sanatsal katmanlamalar basit bir tasarımın daha karmaşık görünmesine neden olabilir. Özetle, kutulu unsurlar için tasarlanmış işlevsellik ne olursa olsun, bu, 2018 için büyük bir trend olacaktır.
2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı çevrimiçi cesur renklerin yılı olacak. Daha önce, markalar daha geleneksel kalmaya ve 'weble uyumlu renklere' (* teknik bit * - en az 8 bit renk gösterebilen herhangi bir bilgisayarda veya tarayıcıda tutarlı ve tutarlı renkler) sadık kalma eğilimindeydi.
Web tasarımında cesur renklerin yükselişinin kullanıcıların dikkatini çektiği söyleniyor; daha güvenli renk paletlerinden büyük bir değişim yaşıyoruz. Daha canlı ve parlak renk paletleri ile markaların renklerle biraz daha yaratıcı olmasını bekleyin. Yeni başlayanlar, özellikle, daha dikkat çekmeyi umarak kendi markalarına canlılık katacak.
Resimler bir e-ticaret web sitesine parlak ve çok yönlü bir ektir. Bunlar, bir web sitesine eğlence eklenmesine yardımcı olan, yaratıcı, samimi, görsel bir unsurdur. Benzersiz çizim stilleri, tüm marka kimliğini oluşturmak için de kullanılabilir.
Resimlerin e-ticaret sitenize nasıl ekleneceği hakkında bir fikir vermek için üstbilgi resimlerine, özel ikonografiye, ısmarlama yazı tiplerine ve hareketli görsellere eklemeyi deneyin. Resimde kendiliğinden eğilimler var, ancak yağışlı bir gün için kaydedelim. Yine de, bunun 22018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı için kilit bir trend olmasını bekleyin ve bunun şirket kimliğinin büyük bir parçası haline geleceğini öngörüyoruz.
Zaten bildiğimiz gibi kaydırma, sayfanın üstünden alta doğru gelmek için kullanılır. Geleneksel olarak, önemli içeriği 'üstte' tutma konusunda büyük bir konsantrasyon gördük. Bununla birlikte, bu eski moda tasarım unsurunun "kat" ın tanımlanmasının zorlaşmasıyla ortadan kalkmaya başladığını görüyoruz. Bu, kullanıcıların her ölçekteki ekranda içeriği görüntülemesi sonucunda ortaya çıkmıştır.
Kaydırma, çok yönlü bir mekanizmadır ve kötü bir şekilde uygulanırsa felaket bir kullanıcı deneyimine neden olabilir. Bu nedenle, yeni kaydırma stillerinin 2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı için büyük olacağı öngörülüyor. Bu, daha iyi hale gelen ve müşteri yolculuğuna daha fazla etkileşim seviyesi katacak bir şey olacak.
Animasyona benzer şekilde, hareketli bir görüntü otomatik olarak potansiyel bir müşterinin dikkatini çeker. E-ticaret Web Sitesi Tasarımı Video yeni bir buluştan uzak olsa da, reklamcılık, hikaye anlatımı ve modern bir fotoğraf çekimi için kullanılan çok yönlü bir bileşen. Bu nedenle, video hızlı bir şekilde çevrimiçi hale geliyor. E-ticaret Web Sitesi Tasarımı Daha fazla etkileşim seviyesini teşvik ederek, pek çok çevrimiçi makamın videoya daha olumlu bir şekilde baktığını, birkaçını ise Facebook, Twitter ve Google ile arıyor olduğu biliniyor. Yukarıdaki nedenler, neden 2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı için daha da büyük bir trend haline gelecektir.
2018 E-ticaret Web Sitesi Tasarımı yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar