Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri
Her işletmede olduğu gibi emlakçılar da pazarlama işi yapmakta. Emlakçılar ellerindeki evleri pazarlarken rakipleri ne yaparsa ne yazık ki aynısını yapıyor ve farklı veya daha iyi sonuç bekliyor. Rakiplerinizden farklı yollar izlemediğiniz sürece onları geçmeniz mümkün olmaz. Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri ile yeni stratejiler uygulayabilir ve satışlarınızı arttırabilirsiniz.
Herkesle aynı yorgun pazarlama stratejilerine güvenmeyi bırakın. İşletmenizi tanımak için biraz zaman ayırın, Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri ile yaratıcı ve etkili bir şekilde pazarlayabilirsiniz.
Henüz henüz kullanmadığınız bazı benzersiz fikirler vereceğiz, böylece aynı etkisiz pazarlama stratejilerini kullanmaya devam etmek için hiçbir bahaneniz kalmayacak.
Çevrimiçi Pazarlamak için Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri
Pazarlamadan sorumlu olduğunuz iki temel şey vardır: (1) müşterilerinizin listelemeleri ve (2) kendiniz.
Harika bir emlakçı her ikisini de yapabilir ve son derece iyi yapabilir. Alıcıların, satıcıların, kiracıların ve yatırımcıların herhangi bir tür vasatlık müşterinin anında başka bir emlakçıya geçmesine neden olacaktır.
Evler size bir kariyer verdiği için, bir listeyi etkin bir şekilde tanıtmak ve satmak için bazı benzersiz gayrimenkul pazarlama stratejileri paylaşmaya odaklanacağız.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri :Mahalle Ev Satışını Yapsın
Bir müşteri hareket etmeden önce kendisini ne kadar sıklıkla yeni bir alana sokuyor?
Bazen bir yerin olanakları ve nitelikleri bir evi her şeyden daha iyi satabilir. Sorun şu ki, bir mahalleye aşina olmayan çoğu alıcı, bu yeni yerde yaşamlarının nasıl olacağını hayal etmekte zorlanıyor.
Yeni teknolojileri kullanarak ciddi alıcılar için gerçekten benzersiz ve kapsamlı bir hizmet sunma olanağı verir. Ve sizin için en iyi yanı, bu fikri kullanmadan önce kendinizi diğer acentelerden ayırmaktır.
İşte fikir şu:
Bu nasıl olurdu?
Tek yapmanız gereken, alıcılarınız için öğle yemeği ve / veya akşam yemeği için rezervasyon uygulamasını veya web sitesini kullanmaktır. Ve Bitaksi sayesinde rezervasyonunuzdan bir taksi çağırabilirsiniz. Sürücü, müşterilerini nereden alacağını ve bırakacağını zaten biliyor olacak.
Bunun neden etkili olacağını düşünüyorsunuz?
Çok az alıcı, özellikle de şehir dışına taşındıklarında, bir alanı, yeni ev satın almadan veya kiralamadan önce orada yaşıyormuş gibi keşfetmek için zaman ayırıyor. Hiçkimse ev almadan önce evin etrafında bir yerde kaybolma telaşı olmadan yemek yemiyor veya takılmıyor. Müşterilerinizi bir taksiyle alabilir ve restorana getirebilirsiniz. Bu onları memnun edecektir. Kendileri araba kullanıp restoranı aramak yerine taksiyle rahatça gelecek ve gelirken de etrafı izleyerek yaşayacakları yeri göreceklerdir. Sizin teknolojiyi kullanarak yaptığını bu birkaç jest onları çok etkileyecektir.
Pazarlama açısı nedir?
Bu yeni teknolojiyi kullanmak, müşterilerinize yardımcı olmak için teknolojiyi nasıl kullanacağınızı bildiğinizi göstermez; aynı zamanda, satıcınıza, evlerini satmak için kutunun dışına çıkmaya hazır olduğunuzu gösterir. Buna ek olarak, alıcılar, sadece doğru ev değil, doğru mahalleyi bulma konusunda daha çok önem verdiğinizi gösterir.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri : Onlara Farklı Bir Perspektif Verin
Bir mülkün uzaktaki bir alıcıya sergilenmesinde sözlü açıklama kısa gelebilir.
En tecrübeli ve deneyimli emlakçılar bile, kelimeleri kullanmaya zorlandıklarında bir evi satmakta zorlanabilir.
Bir evi sergilemenin en iyi yolu kaliteli fotoğraflar ve videolardır. Bu bir sır değil. Bu etkili ortamları bir sonraki seviyeye taşımak için bazı yaratıcılık ve bazı yeni teknolojilerin yardımına ihtiyaç duyulmaktadır.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri İşte fikir şu:
Bu nasıl olurdu?
Kendiniz bir drone alabilir veya kısa süreli kiralayabilirsiniz.
Bunun neden etkili olacağını düşünüyorsun?
Mini helikopterler gibi uçakları düşünün; birkaç video veya fotoğraf teknolojisinin eşleştirebileceği avantaj noktaları ve görüntüler sağlayabilirler. Bu benzersiz, nefes kesen atışlar, alıcılara aslında orada bulunmak zorunda kalmadan bir mülk ve çevresi için gerçek bir deneyim kazandırabilir. Günün sonunda, bir malın yüksek kaliteli bir drone videosu, uzaktaki alıcılarınızı titrek iPad video veya sıkıcı fotoğraf slayt gösterimden daha iyi etkilemektedir.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri : Pazarlama açısı nedir?
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri içinde belki de en etkililerinden birisi. Listeleri pazarlamak için dronları doğru kullanan az sayıda emlakçı var. Eğer pazarlamacılığında dronları etkili bir şekilde kullanan ilk kişilerden biriyseniz, o zaman bölgenizdeki diğer emlakçılardan ayrı olarak kendinizi kolayca ayarlayabilirsiniz.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri : Kaliteli web sitesi ve SEO çalışması ile farkı yakalayın
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri içinde mutlaka bulunması gereken madde bu. Her emlakçının kaliteli bir web sitesine ihtiyacı var. Emlakçıların çoğu ülkemizde sahibinden veya milliyet emlak gibi web siteleri kullanıyor. Bunun dışında gerçekten profesyonel bir web sitesi olan ve bu web sitesini gerçek anlamda pazarlama aracı olarak kullanan çok az emlakçı var. Bir Facebook ya da İnstagram hesabının yeterli olduğunu düşünenler var. İnternette işinizi pazarlamak istiyorsanız profesyonel bir web siteniz olmalı ve bütün sosyal platformlarda yer almalısınız. Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri : Farklı Neler Yapıyorsunuz?
Umarız yukarıdakiYaratıcı Emlak Satma Fikirleri biraz yaratıcılık sağlamıştır.
Bunlardan sadece birini bile deneseniz inanın işinizdeki artışı fark edersiniz. Rakiplerinizden her zaman farklı olmayı deneyin.
Medanis Bilişim profesyonel web sitelerini sizlere uygun fiyata ulaştırıyor. Tek yapmanız gereken bizimle iletişime geçmek olacaktır.
Yaratıcı Emlak Satma Fikirleri yazımıza yorumlarınızı bekliyoruz.