Yanlış Bilinen 13 SEO Gerçeği
SEO ile ilgili veriler ne kadar sık ve çabuk değişirse değişsin bazı insanlar doğru kabul ettikleri eski bilgileri kanıt olarak kabul ederek bu taktiklere sıkıca sarılırlar ve bunları uygulamaya çalışırlar. 10 yıl önce çalışan SEO taktikleri bugün çalışmayabilir. Yanlış Bilinen 13 SEO Gerçeği ile zamanınızı boşa harcamayın ve işe yarayan taktikleri uygulayın.
Yanlış Bilinen 13 SEO Gerçeği
1. GOOGLE ADWORDS’E REKLAM VERİLDİĞİNDE ORGANİK OLARAK DA YÜKSELME İNANCI
Bu, endüstrideki en yaygın efsanelerden biridir. Evet, Google kendi ağlarında reklam yayınlamanızı ister. Evet, Google AdWords’ü kullanırsanız daha kalifiye trafik ve sıralama alacaksınız. Google, organik arama sonuçlarında favori oyun oynuyor çünkü reklam servislerinde ayda belli bir bütçe harcıyorsunuz. Bu durumda da tam tersi geçerli değildir. Google AdWords’ü kullanmayı bırakırsanız, organik sıralamalarınızı kaybetmeyeceksiniz. Bununla birlikte, kaliteli trafik ve müşteri akışını kaybedeceksiniz. Organik aramayla web sitenize ne kadar çok kişi gelirse gelsin bunların müşteriye dönüşüm oranı reklamlara göre daha azdır. Bu yüzden sadece organik sıralamalar işiniz için yeterli değil. Hem reklam hem de organik sonuçların birlikte kullanılması en iyi çözüm olacaktır.
2. ANA ANAHTAR KELİMENİZ İÇİN # 1 SIRALAMASINI YAPMAZSANIZ, İŞİNİZİ KAYBEDERSİNİZ:
Koltuk takımı anahtar kelimeniz için SEO sıralamasında # 1 olan İstikbal Şirketidir. Oraya ulaşırsanız tüm hayalleriniz gerçek olabilir, öyleyse neden diğer firmalar bu işi bırakmıyor. Google’da birinci sırada yer almak evet önemli ancak bu işinize olan inancınızı kırmamalıdır.
Pazarlama stratejilerinizi çeşitlendirmeniz ve yalnızca Google’a güvenmemeniz gerekir. Bunu yaparsanız, bir sonraki Google güncellemesi işletmenizin gerçek anlamıyla sona erdiği anlamına gelebilir.
3. BİRİNCİ ANAHTAR KELİMEMİZ İÇİN BİRİNCİ SIRADA YER ALIRSAK, TÜM TİCARİ HEDEFLERİMİZE ULAŞIRIZ.
İşletmenizin sektörünüzde nasıl performans gösterdiğini etkileyen birçok faktör var. Ürününüz veya hizmetiniz istenmiyorsa, 1 numaralı olsanız bile önemli değildir. Ününüz korkunçsa, 1 numaralı sıralamanız önemli değildir. Web siteniz dönüştürülecek şekilde tasarlanmadıysa, 1 numaralı reklamınızı sıralamanız önemli değildir. Evet, güçlü bir arama görünürlüğü istiyorsanız, ancak bunun çevrimiçi çalışmalarınızın tamamı olduğunu düşünüyorsanız zamansız bir son bulacaksınız.
4. TÜM ANAHTAR KELİMELERİMİ HER SAYFADA META ANAHTAR KELİMELER ETİKETİNE KOYARSAM, DAHA İYİ SIRALANIR.
Bunu milyonlarca kez söyledik meta açıklamalarına konulan anahtar kelimler artık Google tarafından önemsenmiyor. Hala bunları kullanıyorsanız, zamanınızı en iyi şekilde boşa harcıyorsunuz ve en kötü ihtimalle bir cezaya çarptırılıyor olabilirsiniz. Onları kullanırken kesinlikle sıfır değer var ve endüstride uzman olan hiç kimse sizi tavsiye etmez.
5. GOOGLE WEB YÖNETİCİSİ ARAÇLARI’NI VEYA GOOGLE ANALİTİK’İ KULLANIRSAM, GOOGLE’IN BENİ CEZALANDIRMASI DAHA OLASIDIR.
Buna gerçekten inanan insanlar var. Teori, bu Google ürünlerini kullanarak, Google’a sitenize ve sitenizin daha iyi sıralamasına yardımcı olmak için yaptığınız her şeyden daha fazla bilgiye erişmenizi sağlıyorsunuz demektir. Bu da, Google’ın yaptığınız her şeyi irdelediğini ve takip ettiğini gösterir. Bu nedenle, Google ürünlerini kullanmamakla Google’da daha iyi sıralanırsınız. Bu gerçekten bir komplo teorisi.
6. BAĞLANTI KURARSAM, GOOGLE BENİ CEZALANDIRIR.
Backlink hala etkili ama bir zamanlar olduğu gibi değil. Hala önemli bir sıralama sinyali olduğunu önerebilecek çok şey var, ancak herhangi bir bağlantının size büyük bir ceza getireceğine dair büyük bir korku var. Bu, hiçbir bağlantı oluşturamadığınız anlamına gelmez. Bunun anlamı, arama motorlarının yalnızca oyun amacı ile bağlantı kurmamalısınız. Bağlantı şemaları yok, gülünç forum / wp_betawpposts yorumu yok, gölgeli dizin yok. Belirli bir bağlantının web siteniz için kötü olup olamayacağını sormanız gerekirse, o zaman eklemeyin.
7. SEO’DA BİR KERE HATA YAPTIĞINIZDA GOOGLE’DA ASLA SIRALAMAYA ALINMAZSINIZ.
Olumsuz SEO (siyah şapka), endüstrideki en büyük korkulardan biridir. Olumsuz SEO’nun yaşanması için bazı varsayılan örnekler olsa da, endişelenilecek herhangi bir şey olduğuna dair hiçbir kanıt bulunmuyor. Kesinlikle negatif SEO yapmaya çalışanlar var, ancak bugüne kadar ceza alanların sayısı yok denecek kada az.
8. EĞER HEMEN ÇIKMA ORANI YÜKSEKSE, YENİ BİR WEB SİTESİNE İHTİYACIM VAR YA DA SIRALAMAMI KAYBEDECEĞIM.
Hemen çıkma oranı her zaman göründüğü gibi değildir. Yüksek bir hemen çıkma oranına sahip olmak sinir bozucu olabilir, ancak web sitenizin bir bütün olarak performans göstergesi olması gerekmez. Ayrıca muhtemelen sıralamalarınız üzerinde bir etkisi yoktur. Hemen çıkma oranınız, sitenizin hedeflerine ve aldığınız trafik türüne bağlı olarak yapay olarak yüksek görünebilir. Portföy sayfanızdaki belirli bir girdiye bir sürü Pinterest trafiği alıyorsanız, yüksek bir hemen çıkma oranına sahip olursunuz. Birçok kişinin paylaştığı harika bir wp_betawpposts yayınınız varsa hemen çıkma oranı yüksek olacak demektir. Bunlar, arama sıralamalarınıza zarar vermez. Ne sattığınızla ilgilenmeyen kişilere pazarlama yapıyorsanız, yüksek bir hemen çıkma oranı elde edersiniz. Yüksek bir hemen çıkma oranının arama sıralamalarını etkileyebileceği tek zaman, sitenizi doğal aramadan ziyaret eden herkesin sitenizi hemen terk etmesi ve arama sonuçlarına geri dönmesi ve Google’a “Bu site, ihtiyacım olan şeyle alakalı değildir” demektir.” Evet, o zaman sıralamanız biraz kayabilir.
9. ANAHTAR KELİMELERİ DEĞİŞTİRİRSEM, DAHA FAZLA ANAHTAR KELİME İÇİN DAHA İYİ SIRALANABİLİRİM.
Kelime değiş tokuşu. İster inanın ister inanmayın, bu gerçek bir şey. Yani bazı insanlar buna gerçekten inanıyor.Tabi ki işe yarayan bir şey değildir. Bu hafta bazı farklı anahtar kelimeleri attığınız için günün sofistike arama motorlarının kandırılacağını gerçekten düşünüyor musunuz? Bu bir makine onu kandıramazsınız.
10. İŞ ADRESIMİZ HAKKINDA YALAN SÖYLERSEK, HEDEF ALANIMIZDA DAHA İYİ SIRALANIRIZ.
İzmir’den 45 km uzakta olsa bile, pizza alanınızın İzmir pizzasına göre sıralamasını istiyorsunuz. Peki, tahmin edin ne olacak? İnsanlar İzmir’de pizza ararken, gerçekten İzmir’de pizza isterler. Web sitenizde adresinizi İzmir olarak listelemek Google’ı İzmir’de olduğunuza inandırmak için kullanılamaz. Bununla birlikte, müşterilerinizi şaşırtabilir ve bazı öfkeli çevrimiçi yorumlara neden olabilir.
11. BİR SÜRÜ ALAN ADI SATIN ALIP SİTEME YÖNLENDİRİRSEM, DAHA İYİ SIRALANIR.
Kendi alan adınıza sahip olmaktan ve insanların yanlışlıkla kullanabilecekleri herhangi bir varyasyon bulunmamakla birlikte, sitenizi yeniden yönlendiren alanlarda çok az şey vardır. eniyitasarımsirketiizmir.com sitesini 15.000 liraya satın almanızı isteyen e-postayı aldığınızda, birisinin gerçekten eniyitasarimsirkeriizmir.com adresini ziyaret etmeye çalışması durumunda bu alan adının yalnızca sitenize yönlendirileceğini unutmayın; bu, evrenin tarihinde iki kişi olabilir. Google, size bazı spam alanlarına sahip olduğunuz için size daha iyi dereceler vermeyecektir.
12. GOOGLE’A REDDEDİLEN BİR DOSYA GÖNDERİRSEM, TÜM PAZARLAMA ÇABALARIMDAN ŞÜPHELENİRLER.
Reddetme dosyasının amacı, arama motorlarına “Hey, bu sitelerin benimle bağlantı kurmasını gerçekten istemiyorum” demektir. Arama motorları, sırayla, sizinle veya bu aleyhindeki bağlantıları saymaz. Reddedilen dosya suçluluk itirafı değildir. Google’ın yaptığınız her hamleye veya aldığınız her dönüşe dikkatle bakmasını sağlamaz. Google, Polis değildir.
13. SIRALAMALARIMIZI KAYBEDERSEK, GOOGLE’IN CEZALANDIRMASI ANLAMINA GELİR.
Sıralamalarda dalgalanmanın çok sayıda nedeni olduğunu unutmayın. Belki de bir algoritma güncellemesi vardı. Veya rakipleriniz sizden daha alakalı hale geliyor. Veya birkaç gün boyunca yanlışlıkla sitenizi index edememişsinizdir. Sıralamalarınız birdenbire düşerse, Google’ı sizi cezalandırmakla suçlamadan önce ekarte etmeniz gereken bir sürü şey var.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Yanlış Bilinen 13 SEO Gerçeği yazımıza yorum bırakabilirsiniz.