Logo Web Tasar覺m

Web Tasarımınızın İyi veya Kötü Olması İşinizi Nasıl Etkiler?


paylaş
Web Tasarımınızın İyi veya Kötü Olması İşinizi Nasıl Etkiler?

Dijital pazarlamada, Web tasarımı, potansiyel müşterilerin bir şirketi değerlendirmesinin tek doğrudan yolu olduğu için çok önemlidir. Web Tasarımınızın İyi veya Kötü Olması İşinizi Nasıl Etkiler? yazımız bir web sitesinin tasarımının pazarlamanızı ve işlerinizi nasıl etkilediğini anlatıyor.

İnternetin ilk günlerinde pek çok müşteri, görmedikleri şirketlerin ürünlerini satın almaya karşı güvensizdiler. Günümüzde ise çoğu kişi bilinen, güven veren web sitelerinden alışveriş yapmayı tercih ediyor. Müşterilerin internette bir şirkete güvenmesini sağlayan şey şirketin web sitesinin tasarımıdır. Web sitesi ziyaretçilerinin yaklaşık yüzde 35'i basit eylemler gerçekleştirmekte güçlük çeken siteleri terk eder. İnsanlar sıklıkla bir sitenin tasarım konusuna dayalı olarak bir saniyeden daha kısa sürede ihtiyaçlarına cevap verebilecek, güvenilir ve uygun olup olmadığına karar verir.

Bir diğer önemli tasarım dikkate, en kritik kullanıcıyı (Google ve diğer arama motorları) - ki bu tasarım ve mobil kolaylığa dayanan siteler arasında yer alır. Karmaşık, kafa karıştırıcı düzenleri ve zayıf mobil tasarımları olan siteler, mobil uyumlu web siteleri, hassas tasarımlar ve sezgisel navigasyon ile rakiplerinden daha düşük sıralamaya sahiptir.

Web Tasarımınızın İyi veya Kötü Olması İşinizi Nasıl Etkiler?

 

 DUYARLI TASARIM

Akıllı telefon kullanımı 2013 ile 2016 yılları arasında yüzde 78 oranında arttı ve zayıf web sitesi tasarımları - özellikle de mobil cihazlara uygun olmayan web siteleri - Dijital Ajanslar Topluluğu üyelerinin yüzde 77'si tarafından e-ticaret müşterileri için büyük sorun olarak belirtildi. Bu nedenle mobil cihazlar için tasarım yapmak ve masaüstü düzenlerini küçültmek yerine inşa etmek önemlidir. Öncül, mobil aygıtlar için tasarımın en büyük zorluğudur, bu nedenle tasarımcılar daha iyi kullanıcı deneyimi tasarlamak için en iyi strateji olan yalnızca önemli bilgileri içeren tasarım stratejisini basitleştirmeye odaklanırlar.

Aşamalı geliştirmeler, mobil kullanıcıların isteğe bağlı erişebilecekleri daha fazla bilgi sağlar. Her bir tasarım ögesine öncelik vermeniz, büyük grafiklerden kaçınmanız, gezinme düğmelerini genişletme ve tıklamayı kolaylaştırmak için onları boşluklarla çevrelemek gerekir.

İÇERİK YÖNETIM SİSTEMİ (CMS)

Bir içerik yönetim sistemi veya CMS, şirketlerin web sitelerini sürekli güncel tutmalarına olanak tanır. Şirketler istedikleri zaman kolayca bilgilerini güncelleyebilir ve istedikleri içerikleri girebilir. Yetkilendirilmiş personelin, geliştiriciyi veya ana makineyi her küçük değişiklik için dahil etmeye gerek duymadan içeriği değiştirmesini kolaylaştırmak önemlidir.

B2B WEB SİTESİ NASIL DEĞERLENDİRİLİR?

Bir web sitesinin tasarımı üzerinde çalışma, yazılım entegrasyonlarını birleştirmek, navigasyonun nasıl çalışılacağını düzenlemek, bağlantıları planlamak ve tutarlı bir marka stratejisi geliştirmek için ideal zamandır.

Tutarlı bir marka, şirket renkleri, tanınabilir logolar ve tamamlayıcı bir renk paleti kullanır.

Tasarımın küçük ekranlara ve tabletlere göre ayarlanması, Android ve Apple cihazlarında çalışması ve SEO'nun en iyi uygulamalarını takip etmesi gerekiyor.

Tasarım, içeriği değiştirmek ve eklemek daha kolay olabilmesi için birbirinin yerine kullanılmalıdır çünkü taze içerik, Google'ın arama formülü için kilit bir faktördür. Site birçok yeni özellik, ürün veya hizmete sahipse ve rasgele unsurlardan oluştuğu veya meşgul görünüyorsa, yeni bir web sitesi tasarımı düşünmenin zamanı gelmiş olabilir.

MARKA TUTARLILIĞI

Marka tutarlılığı birkaç şey anlamına gelir: tanımlanabilir bir logo ve şirket renkleri kullanma, her hedef müşteri grubu için tüm içeriğin dilini kişiselleştirme ve mesajların ve resimlerin şirketin konseptiyle tutarlı kalmasını sağlama.

Gezinme Kolaylığı

Site gezintisi, bir mühendislik derecesinin anlaşılmasını gerektirmez. Kolay navigasyon, tek bir tasarım ögesinden çok daha önemlidir. Bu basit, mobil cihaz dostu gezinme özellikleri içermesi yanında, ziyaretçilere nerede olduklarını ve dosyalar indirmek gibi operasyonlarındaki ilerlemelerini bildiren bir gezinme çubuğu da sağlamak anlamına geliyor.

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ İÇERİK

İçeriğe, bir şirketin mesajını ileten ve ziyaretçileri, işletmeler arası kullanıcı dönüşümlerinde şart olan genişleyen satış hunisi boyunca taşıyan ürün açıklamaları, web sitesi kopyası, görsel resimler, video demoları, ürün araştırma ve beyaz kağıtları, incelemeler ve diğer web sitesi öğeleri bulunur. Ziyaretçilerin profillerine uyarlanmış en önemli unsurları ekranlara eklemek ve her bir grubun bir sonraki ziyaretinde bulunması muhtemel alanlara kolay bağlantılar sağlamak önemlidir.

KAÇINILMASI GEREKENLER

İçerik, tasarımın önemli bir altkümesi olmasına rağmen, tasarımın estetik unsurları, sağlıkla ilgili şirketler üzerine yapılan bir çalışmada web sitelerine güvenmeyen kişilerin yorumlarını yüzde 94'ü oluşturmaktadır.  Güvensizliği teşvik eden ortak tasarım unsurları şunları içerir:

  • Pop-up'lar ve gösterişli reklamlar
  • Yavaş yükleme süreleri
  • Renk eksikliği veya zayıf renk kombinasyonları
  • Küçük baskı
  • Kompleks düzenleri
  • Profesyonel görünmeyen siteler
  • Bulanık resimler
  • Başlıkların, madde işaretli listelerin ve kısa, taranabilir paragraflar gibi görsel kopmalar olmaksızın geniş metin blokları
  • Güvenilir endüstri makamlarına görünür bağlantılar yok
  • Çok fazla süsleme ve fantezi yazı kullanan tasarımlar
  • Yasal telefon numaraları, şirket adresleri ve "Hakkımızda" bilgileri eksikliği

 

 

ANAHTAR TESLİMİ WEB TASARIMCISINI SEÇME

Seçtiğiniz tasarımcıyı ne olursa olsun, web sitenizin tasarım ögelerini ve ERP ve CRM gibi işlevsel özellikleri organik olarak entegre edebilen bir geliştirme şirketi seçmek her zaman en iyisidir.

Harika tasarımlar, yeni site ziyaretçilerini büyülüyor ve insanları sitenizde kalmaya ikna eden daha iyi kullanıcı deneyimlerini sunuyor. B2B e-ticarette, iyi işlev gören web siteleri, profesyonel olarak tasarlanmış görünüyor ve kullanıcı dönüşümleri gerçekleştiren ve müşterilerin geri dönmesini sağlamak için ziyaretçilere gerçek cevaplar vererek self servis teşvik ediyor.

Bir tasarımcıyı seçmek hem estetik konulardan hem de işlevselliğinden kaynaklanır, bu nedenle web geliştirme alanındaki B2B deneyimi ve becerisine sahip bir tasarımcı seçerek tasarım sürecinde web geliştirme ile ilgili tüm yönlerini birleştirmek en iyisidir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Web Tasarımınızın İyi veya Kötü Olması İşinizi Nasıl Etkiler? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: web tasarım iyi web tasarım kaliteli web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar