Web Sitesi Tasarlama
Geçmiş günlerde ihtiyaç duyulan iletişim bilgilerine ulaşmanın tek seçeneği sarı sayfalar denilen rehberdi. Sıkıcı, yavaş ve eksik bilgilerle dolu olan sarı sayfalar Web Sitesi Tasarlama çalışması sayesinde artık gereksiz bir eşya konumuna geldi.
İnsanlar bugünlerde bir ürün, yer veya ihtiyaç duydukları bir hizmetle ilgili bilgi aramaya ihtiyaç duyduklarında, yalnızca bilgisayarı veya akıllı telefonlarını açıyor ve Google kullanıyorlar. Web Sitesi Tasarlama çalışması sayesinde tek bir web sitesi ile milyonlarca farklı kişiye ulaşabilirsiniz.
İş perspektifinden, mevcut müşteriler ve belirli bir iş hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen insanlar benzer şekilde şirketin resmi web sitesini arayacaktır. Bu potansiyel müşterilerin, işinizle ilgili iyi bir Web Sitesi Tasarlama çalışması bulamaması, çevrimiçi dizinlerde sunmanız gereken şey hakkında pek fazla şey söyleyemediğiniz birkaç dizin dışında gerçekten bir sonuçtur.
Web Sitesi Tasarlama çalışmanız internette yaşayan, nefes alan bir varlıktır. Web sitenize bir kez “internette canlı” olarak yaptığınız her güncelleme, ziyaretçiler, müşteriler ve güçlü arama motorlarıyla olan etkileşiminde rol oynuyor. Bununla birlikte, herhangi bir güncelleme yapılmamış statik bir web sitesi, arama motorları tarafından “ölü” bir varlık olarak görülebilir – hayatı olmayan ve sunacak yeni bir şey yoktur.
Neyse ki, sıkça güncellenen Web Sitesi Tasarlama çalışmanız arama motorlarına taze içerik ve arama istekleri için yeni bilgi kaynakları için bir cennet sunmaktadır. Web sitenizi yüksek kaliteli içerikle sık sık güncelliyorsanız, arama motorları bunun için sizi sevecektir.
1. KÜÇÜK İŞİNİZİN KREDİBİLİRLİĞİNİ KAZANACAKTIR
Günümüzde giderek artan sayıda tüketici, ihtiyaç duydukları ürünleri veya hizmetleri aramak için interneti kullanmaktadır. Küçük işletmeleriniz bir Web Sitesi Tasarlama çalışmasına sahip olmak suretiyle güvenilirlik kazanacaktır. Web Sitesi Tasarlama çalışması olmadan, potansiyel müşteriler bunu yapacak rakiplerinize gidecekler. Hazırda bir web siteniz varsa ancak “ev yapımı” ise profesyonel olarak yeniden tasarlamak, işletmenize daha fazla güven duyacak profesyonel bir görüntü sağlayacaktır. Evde iş yapan işletmeler için, ürün veya hizmetlerinizi tanıtmak için mağaza önünüz olmadığı için bu özellikle yararlıdır.
2. SİTE SİZE PARA KAZANDIRIR
Küçük bir işletme sahibi olarak muhtemelen profesyonel bir Web Sitesi Tasarlama çalışmasını satın alamazsınız. Bir web sitesi tasarımı maliyeti değişmekle birlikte, bir kez çalıştırıldığında, küçük işletme için bir web sitesi genelde ayda küçük bir maliyetle sürekliliğini devam ettirir. Bir gazete reklamının maliyetiyle karşılaştırıldığında, bir web sitesi ile ulaşabileceğiniz potansiyel pazarı düşünürseniz, işletmenizi tanıtmak çok uygun maliyetli bir yoldur.
3. MÜŞTERİLERİNİZİ BİLMENİZDE SAKLAMAYACAKTIR
Web Sitesi Tasarlama çalışmanızı çevrimiçi broşür veya katalog olarak düşünün. Web sitenizdeki ürün ve hizmetlerinizle ilgili bilgileri baskı materyalinden çok daha kolay ve daha hızlı bir şekilde güncelleyebilirsiniz, böylece müşterilerinize yeni ürünlerin gelişi, yaklaşan etkinlikler, özel promosyonlar veya sizi yeni hizmetler hakkında bilgilendirmenize yardımcı olur. Hızlı bir şekilde eski haline gelen basılı reklamların aksine, web siteniz mevcut bilgi ve haberleri sağlayabilir.
4. HER ZAMAN ULAŞABİLİR
Mağazanız veya ofisiniz kapalı olduğunda ürünlerinizi ve hizmetlerinizi gözden geçirme kolaylığı sağlayan normal ve potansiyel müşterileriniz için 24/7/365 bir web sitesi mevcuttur. Günümüzün yoğun yaşam tarzlarıyla, bu, satın alma kararı verirken mükemmel bir satış noktasıdır.
5. BİR WEB SİTESİ, BÜYÜK PİYASAYI HEDEFLEMENİZE OLANAK TANIR
İster ürün veya hizmet sunsanız, Web Sitesi Tasarlama çalışmanız onları satmak için alternatif bir yer sağlayacaktır. Perakendeci olarak, bir web sitesi (e-ticaret), ürünlerinizi daha geniş bir pazara satmak için harika bir yerdir; Hatta hizmetler küresel olarak kullanılabilir hale getirilebilir. Ürünlerinizi veya hizmetlerinizi çevrimiçi olarak satabileceğini düşünmüyor musunuz? Hatta unutmayın, araba ve evler bile çevrimiçi satılıyor!
6. ÇALIŞMALARINIZI GÖSTEREBİLİRSİNİZ
Ne tür bir iş yaptığınız önemli değil, bir Web Sitesi Tasarlama çalışması işinizi sergilemek için harika bir yer. Bir portföy veya resim galerisi yanı sıra işinizle ilgili referansları ekleyerek, işletmenizin neye benzersiz kılanlarını gösterebilirsiniz.
7. WEB SİTESİ İLE ZAMAN SINIRI OLMAZ
Müşterilerinize bilgi sağlanması, ister telefonda olsun, ister yüz yüze, bir broşürde veya e-postayla olsun zaman almaktadır. Çevrimiçi katalogla, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında çok bilgi sağlayabilirsiniz. Web Sitesi Tasarlama çalışmanız hazırlandıktan ve çalışmaya başladıktan sonra, müşterilerinize süresiz olarak erişebilirsiniz, böylece zamandan kazanabilirsiniz. Ve zaman ne? Vakit nakittir!
8. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ GELİŞTİRİR
Belki çevre dostu ürünler satıyorsunuz ve geri dönüşüm hakkında ipuçları vermek istersiniz; belki de muhasebecisiniz ve müşterilerinize muhasebe uygulamalarını nasıl basitleştireceğiniz konusunda tavsiyeler vermek istiyoruz. Web Sitesi Tasarlama çalışmanıza bir SSS sayfası ekleyerek, tüm müşterilerinizin sorularına cevap bulmak için makaleler ekleyerek veya haber bültenleri ekleyerek güncel tutabilirsiniz.
İpucu1 . İnternet bir dünyadır ve dünya internet üzerindedir. Tüketicilerin yaklaşık % 80’i, satın almadan önce ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetleri aramak için interneti kullanıyor. Günümüzde çoğu müşteri, şirketinizin bir Web Sitesi Tasarlama çalışmasının olduğunu ve yalnızca web üzerinde bulunmadığını anlamak için işletmeniz için arama yapabilir. Rakiplerinizin çoğunun zaten bir web sitesi var. Kendi şirket web sitenize sahip olmadan müşterilerinizi uzak tutmalarına izin vermeyin.
İpucu 2. Web Sitesi Tasarlama çalışmanızı tanıtmak için diğer pazarlama şekillerini kullanın. Tek başına bir web sitesi yararlı bir pazarlama aracı değildir. Kartvizit, el ilanı, tabela, teslimat notları ve faturalar gibi tüm basılı materyal ve iş kırtasiye web adresinizi ekleyerek web sitenizi tanıtmanızı ve tanıtmanızı her zaman öneririz. Ağ kurduğunuzda veya diğer etkinliklere katıldığınızda, web sitenizi yeni potansiyel müşterilere söylemeyi unutmayın. Dikkat çeken ve potansiyel müşterilerin ilgisini çekmek için gerekli bilgileri içeren ve web sitenizi daha fazla bilgi için ziyaret etmeye yönlendirerek web sitenize trafik çekmek için basılı materyalinizi kullanın. Bu şekilde, miktarı azaltabilir, Boyutuna ve / veya sıklığına göre değişir ve bu nedenle yazdırma ve dağıtım maliyetlerini ve çevreye verilen zararı azaltır. Web sitenizi tanıtan fikirleri okuyun.
İpucu 3. Web içeriğinizi yönetmek için WordPress’i kullanın . İçeriğinizi düzenli olarak güncellemeyi planlıyorsanız bir içerik yönetimli site düşünün. Çoğu web barındırma sağlayıcıları, kendi içeriğinizi kolayca ve hızlı bir şekilde güncellemenize izin veren bir çeşit içerik yönetimi yazılımı sunar. Seçmeniz, özelleştirebilmeniz ve gerektiğinde CMS yazılımınızı web sunucunuza yüklemenize yardımcı olması için web sitenizin tasarımına başlamadan önce web sitenizin tasarımcısı ile tartışın.
İpucu 4. Web Sitesi Tasarlama çalışmanıza bir wp_betawpposts veya kaynak bölümü ekleyin . Potansiyel müşterilerin aynı soruları sormalarını rica ediyorsanız, web sitenize Sık Sorulan Sorular sayfası eklemeyi düşünün. Bu, yalnızca aynı cevapları tekrarlamamanız sayesinde size zaman kazandıracak değil, aynı zamanda web sitenize ek trafik çekecek ve potansiyel olarak müşterilerinizin daha önce bilmediği ürün satışlarını artıracaktır. İçinde bulunduğunuz iş hattı sürekli değişiyorsa ve müşterilerinizi güncel tutmak istiyorsan, içeriğini eklemek için bir web sitesi tasarımcısı ödemek zorunda kalmamak için web sitenize bir wp_betawpposts ekleyin. WordPress bunun için ideal bir araçtır ve statik web sitenize uyacak şekilde kolaylıkla özelleştirilebilir.
İpucu 5. Sosyal medyayı, videoyu veya fotoğraf paylaşımını web sitenize entegre edin. Web Sitesi Tasarlama çalışmanızı sosyal medya, video veya fotoğraf paylaşım web siteleri ile entegre etmek için birçok neden ve yöntem vardır. Bu siteleri kullanarak trafiği web sitenize düzenli olarak veya paylaşmak için yeni bir şeyler olduğunda yönlendirebilirsiniz. Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Vimeo, Flickr ve şimdi Google+ gibi yüksek profilli web sitelerinden gelen bağlantılar, arama motoru sonuçlarınızın sayfa sıralamasını artıracaktır.
LinkedIn, Facebook, Twitter ve Google + ‘yı kullanarak potansiyel ve düzenli müşterileri ile iletişime geçerek yaklaşan etkinlikler, yeni ürünler ve hizmetler, özel teklifler ve indirimler hakkında bilgi verin. Sunduğunuz şeyi arayan herkes için yeteneklerinizi ve uzmanlığınızı göstermek için LinkedIn’de profesyonel bir profil oluşturun. Bir Facebook sayfası oluşturun ve web sitenizin portföyüne veya ürün sayfalarına bağlantılar içeren yeni iş veya yeni ürünlerin fotoğraflarını gönderin. Bir Twitter profili oluşturun ve web sitenizdeki ilgili makalelere bağlantılar içeren ilgili ipuçlarını ve bilgileri gönderin. Kısa videolar oluşturun ve çalışmalarınızı sergilemek veya müşterilere yardımcı olması için faydalı ipuçları göstermek için YouTube’a yükleyin. Kendi web sitenize her zaman uygun bir açılış sayfasına geri dönen bir bağlantı ekleyin ve o sayfada bir harekete geçirici mesaj eklemeyi unutmayın.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Web Sitesi Tasarlama çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Web Sitesi Tasarlama çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.
Web Sitesi Tasarlama yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.