Logo

Web Siteniz Aracılığıyla İşletmenizi Nasıl Büyütebilirsiniz?


paylaş
Web Siteniz Aracılığıyla İşletmenizi Nasıl Büyütebilirsiniz?

Üreten firmaları düşündüğümüzde aklımıza ilk olarak yenilikçi ve fark yaratıcı sözcükleri geliyor. Bununla birlikte üretimi ön planda tutan firmaların web sitelerini geri planda bıraktığını görüyoruz. Çeşitli ürünler üreterek firmalara satan işletmelerin de web sitelerini aktif olarak kullanması gerek. Bu yazımızda 2017 yılında Web Siteniz Aracılığıyla İşletmenizi Nasıl Büyütebilirsiniz? konusunu ele alacağız.

B2B yani üretici firmaların diğer firmalara ürün satmasıyla sürdürülen ticarette bir web sitesi düşündüğünüzden daha fazla kazandırabilir çünkü B2B ticaret ile ürün arayan işletmelerin %83'ü şirketleri internet yoluyla buluyor. Araştırmalar, B2B kullanıcısının yolculuğunun çoğunun çevrimiçi yapıldığını, ancak çoğu üreticinin hala kendi web sitesini ve web tasarımını nasıl kullanması gerektiğini bilmediğini gösteriyor.

Web Siteniz Aracılığıyla İşletmenizi Nasıl Büyütebilirsiniz?

Bir B2B Web Sitesi, İşletmemi Nasıl Büyütebilirim?

Bir üretici olarak mükemmel ürünler üretiyorsunuz ve web siteniz bunları sergilemek için mükemmel bir yer. İyi tasarlanmış ve yapılandırılmış web sitesi iş aşağıdaki hedeflere ulaşmanıza yardımcı olabilir:

  1. İtibarın oluşturulması: Bir profesyonel web tasarım  güven, uzmanlık ve güvenilirliğini sızar.
  2. Markanızı Oluşturun: Bir evin temeli neyse bir web sitesi de markanızın temelidir. Güçlü bir temelin üzerine yani web sitesinin üzerine güçlü bir marka inşaa edebilirsiniz.
  3. Değer Ekler: Erişilebilir ve stratejik web sitesi içeriği sayesinde, potansiyel müşteriler ve mevcut müşteriler, ürünlerinizi sorunlarını çözmeye yardımcı olmak için araştırmak daha kolaydır.
  4. Müşterileri Artırın: Web tasarımı ve içeriği birlikte ele alındığında, sonuç güçlüdür ve potansiyel ve mevcut müşterilerinizle daha fazla etkileşime giriyorsunuzdur.
  5. Uzmanlaşmış ve Farklı Piyasalara Ulaşın: Ürünlerinizin farklı endüstriler için farklı uygulamaları ve kullanımları vardır, böylece alakalılığı artırmak ve çeşitli pazarları daha iyi hedeflemek için farklı kullanımları sergileyebilirsiniz.

Ne tür B2B Web Sitesine İhtiyacım Var?

Yapılan araştırmalar her sektörün kendine özel özellikleri olan farklı web sitelerine ihtiyacı olduğunu gösteriyor. Ancak, ihtiyaç duyduğunuz web sitesinin tipini belirlemeden önce, öncelikle işletme hedeflerinizi tanımlamanızı öneririz. Buradan, bir web sitesinin öncelikli olarak imalat sanayiinde iki nedenden dolayı kullanıldığını düşünün: Referans için veya işletme hedeflerinize bağlı olarak satışları artırmak için.

Referans Amaçlı Web Sitesi:

Bu durumda web sitesi, kuruluşunuzun satış ekibi, distribütörleri ve müşterileri için bir araç olarak kullanılır. Web sayfaları teknik özellikler ve avantajlar içerir ve bir dijital broşür, ürün kataloğu veya kullanım kılavuzu gibi olabilir.

  • Bu Web Sitesi Yaklaşımı B2B İşim İçin Ne Zaman Kullanılmalı? Referans odaklı bir web sitesi, ziyaretçileriniz şirketiniz, hizmetleriniz veya ürünleriniz hakkında zaten bir anlayışa sahip olduklarında daha çok yararlıdır. Bilinçlendirme, eğitim ve maruz kalma oluşturmak için kullanılan bir araçtır ve bir satış temsilcisi ile muhtemel veya mevcut bir müşteri arasındaki satış konuşmaları sırasında kullanılabilir.
Satış Amaçlı Web Sitesi:

Niyet, ziyaretçilerin bir işlemi web sitesi aracılığıyla doğrudan tamamlamaları içindir. Bu işlem, iki vasıtayla yapılabilir: (a) web sitesindeki doğrudan ürün satın alma veya (b) değerli içeriğin tüketimi için iletişim bilgileri değişimi yoluyla (lider üretim pazarlaması olarak da bilinir).

  • Bu Web Sitesi Yaklaşımı B2B İşim İçin Ne Zaman Kullanılır? Bir ekipman üreticisi veya parça üreticisi olarak, müşterilerinizin kolay ve hızlı bir şekilde satın alma yapabilmesi için çevrimiçi bir mağazaya sahip olmak etkilidir. Diğer endüstri üreticileri için, harekete geçirici mesajlar gibi kurşun üretme taktiklerini değerli içeriklerden yararlanmak, bir teklif formu talep etmek veya ziyaretçileri alıcının yolculuğu boyunca taşımak için bir danışma / demo formları zamanlamak önemlidir. 

B2B web siteniz kuşkusuz, alt satırınızı etkileyen ve satışları artıran geçidi oluşturmaktadır. Kalan tek soru: Müşterilerinizin satın alma kararlarını nasıl verdiği ile senkronize olacak şekilde işinizi nasıl pazarladığınıza dönüşmeye hazır mısınız?

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Web Siteniz Aracılığıyla İşletmenizi Nasıl Büyütebilirsiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: b2b web tasarım b2b web geliştirme web tasarımı b2b

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar