Logo Web Tasar覺m

Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu


paylaş
Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu

Sosyal medya pazarlama stratejiniz, kullanıcıları web sitenizi ziyaret etmeleri için teşvik edecek şekilde düzenlenmelidir. Ayrıca hizmetleriniz hakkında eksiksiz bilgi edinebilecekleri ve paylaşabilecekleri şekilde oluşturulmalıdır. Ancak bunu yapmadan önce sosyal medya platformlarınızı emlak web sitenize entegre etmeniz gerekir. Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu ile bunu kolayca yapabilirsiniz.

Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu

# 1: Blogunuza paylaşım düğmeleri ekleyin

Bu, sosyal medya platformlarınızı emlak web sitenize entegre etmenin en kolay yollarından biridir. Tüm en iyi sosyal medya siteleri, gömme kodunu doğrudan web sitesinden kopyalayıp yapıştırarak paylaşım düğmesini web sitenize eklemenize olanak tanır.

Örneğin, web siteniz bir WordPress platformunda kuruluysa, Twitter profil bağlantısını Twitter widget'ına eklemeniz yeterlidir. Kullanıcıların hem sizi örneğin Twitter'da izlemesine hem de yayınınızı Twitter'da paylaşmasına izin verebilirsiniz.

Sosyal medyada bugün sizin için doğru olan platform altı ay sonra geçerli olmayabilir. Bununla birlikte, Facebook şu anda önde gelen ticari pazarlama için önde gelen sosyal medya sitesi olmayı sürdürüyor :

  • LinkedIn
  • Snap
  • Instagram
  • YouTube

Özellikle emlak acenteleri için Instagram, Facebook ve LinkedIn'in arkasında Pinterest ve Snapchat bulunur. Esasen bu siteler fotoğraf ve videoların bir iletişim biçimi olarak paylaşımını kullandığından özellikli özelliklerin ve video turlarının kolay paylaşılmasını sağlar.

# 2: Sosyal kanallarınızın bağlantılarının bulunmasını kolay hale getirin

Bir mobil cihazda veya masaüstü bir bilgisayarda arama yapıyor olun, web sitenizin ziyaretçileri sosyal medya bağlantılarınızı kolayca bulabilir ve düğmeleri paylaşabilir olmalıdır. Özellikle çevrimiçi ticaret işlemlerinin çoğunu yapan küçük alıcılar ve satıcılarla ilgilenirken, işi yapmak için metni yoğunlaştırmanız, harekete geçirici mesajları kullanmanız ve düğmeleri paylaşmanız gerekecektir.

Bütün bu şeyler web sitenizin düzenini nasıl tasarladığınıza bağlı olmalıdır. Buna ek olarak, paylaştığınız bilgilerin hangi yazı tipi hakkında düşünülmesi gerekecek:

• Twitter

Twitter paylaşımınıza bir paragraf metin paylaşmak istemiyorsunuz. Yalnızca ilk cümle veya birkaç kelime görünecek.

• Instagram

Instagram'da fotoğraflarınızın ve videolarınızın çoğu konuşmasını sağlar. Metniniz kısa alıntılarla sınırlandırılmalıdır.

• LinkedIn

LinkedIn, ajans ticaretinizi iş dünyasına tanıtmak için sizin yerinizdir

• Twitter

Twitter, eğlenceli gerçek tweetlerle veya yeni liste tweetleriyle kullanıcılarınızı günlük olarak nöbet tutmanın hızlı ve kolay bir yoludur.

• Youtube

Bir YouTube Kanalı kurmak, tüm emlak video turlarınızı görmek için tek noktadan alışveriş yapmanıza izin verir.

# 3: Sosyal medya hesaplarınızı doğrudan etkinleştirin

Kolay entegrasyon aracı, çoğu sosyal medya hesaplarında doğrudan besleme seçeneğidir. Kullanıcılarınız son üç veya beş tweetinizi ve son birkaç Facebook mesajınızı doğrudan web sitenizden görebilir. Stratejinizde doğru ilerliyorsanız, farklı kanalların tümünde ilginç ve benzersiz şeyler yayınlamalısınız.

Kullanıcılarınızdan birinin ana sayfanızda gösterilmesini ekleyin. Bu sayfaya bağlanmak için kullanılan güzel görüntü nedeniyle özellikli eve tıklarlar.

Bir kullanıcı, web sitenizde artık sadece rastgele tarama yaparak özelliklerin aktif olarak aranmasına kadar en az 5 dakika harcamış olacak. Unutmayın, sosyal medya hesaplarınızdan iyi yerleştirilmiş doğrudan bir yayın, tüm kanallarınızdaki iyi içeriği paylaşırken en iyi sonucu verir.

# 4: Web sitenizin içeriğini sosyal medyada bir dokunuşla paylaşın

Bir kullanıcı yayınınızı okudu, sevdi ve başkasıyla paylaşmak istediğinde tek bir tıklama kadar basit olmalı. Web sitenizde yorum yapma ve paylaşma olanağı veren tek tıklamalı sosyal medya düğmesi her zamankinden daha kolay bir şekilde eklenebilir.

Sosyal medyadaki istatistiklerinizi izlediğinizden emin olun. Çoğu, gönderilerinizi aşağıdaki gibi çeşitli faktörlere dayalı olarak ölçmenizi sağlayacaktır:

  • Yorumlar
  • Sayfa Sevdikleri
  • Tıklama Tıklama Sayısı
  • Mesaj Erişimi
  • Paylar

Doğruyu bulana kadar strateji ayarlamaya devam edin. Analizleriniz hangi ilanın en çok dikkat çektiğini size bildirmelidir. Hangileri en çok paylaşılanlardı? Haftanın günleri ve en popüler yayınlarınızı ve tweetlerinizi paylaştığınız saatleri not edin.

# 5: Kullanıcıların Facebook veya Twitter hesaplarını kullanarak sitenize kaydolmasına izin verin

Bu araç geçen yıl giderek daha popüler hale geldi. Kullanıcıların Facebook veya Twitter hesabını kullanarak web sitelerine kaydolmasına izin veriyor. Birçok ajan, muhtemelen müşterilerini kaybederler, çünkü çok yakında sormuşlar ya da sitelerine kaydolmak istediklerinden emin olmayan çok fazla ziyaretçi soruyorlar.

İçeriğinizi paylaşmadan önce kaydı isteğe bağlı hale getirirseniz, Facebook veya Twitter hesabını kullanarak hızlı ve kolay bir şekilde kayıt olma olasılıkları artar. Bu, öncü veritabanınızı oluşturmak ve potansiyel müşterilerle doğrudan tweetler izlemek için iyi bir yoldur.

# 6: Sosyal medya için kısa etiketleri ve kısa açıklamaları biçimlendirin

Web sitenizin etiketleri ve açıklamaları sosyal paylaşımı kolaylaştırmak için onaylanmalıdır. Çoğu zaman kısa açıklama, bir çevrimiçi araştırmacının, kararınızı sitenize tıklamama veya tıklama girişiminde bulunmak için kullanması gereken her şeydir. Meta açıklamalarını bu yüzden sosyal medyada göründüğünde dikkat çekecek şekilde oluşturmalısınız.

Açıklamalarınız iyi düşünülmüş olmalı ancak izin verilen maksimum sınırın üzerinde olmamalı çünkü harf sınırı geçtiğinizde kullanıcılar mesajın sadece bir bölümünü görecektir . Düz bir kişinin sağlam bir çevrimiçi pazarlama stratejisinin temellerini anlaması kolay değildir. Bu adımda yardımcı olması için artıları aramaya zaman ayırmanız yararlı olabilir .

# 7: Web sitesi yayınlarını ve sosyal medya platformlarındaki web sitenizin içeriğine bağlantıları paylaşın

Son olarak, ikisini entegre etmek için web sitenizin içeriğini sosyal medya pazarlama stratejisinin bir parçası olarak kullanın. En iyi yayınlarınızı veya en popüler tweetlerinizi paylaşın ve video ve fotoğraf kullanımında küçümsemeyin. Neyin paylaşılacağına karar vermenize yardımcı olacak bazı istatistikler şunlardır :

• Facebook'ta sabah saat 8'de ve akşam saat 6'da yaptığınız paylaşımlar büyük ilgi görüyor.

• Fotoğraflar eklendiğinde, kullanıcılar web sitesine yalnızca bağlantıların iki katı kadar sık görürler. Bu yüzden ilgi çekici fotoğraflar eklemelisiniz.

• Daha fazla kullanıcı, videoları ve fotoğrafları metin mesajlarından daha sık paylaşmaktadır. Metinlerden ziyade video ve fotoğrafları tercih edin.

• Hafta sonları hafta içi günlerine kıyasla daha fazla Facebook mesajı görünür.

Biraz Yardım ister misiniz?

Sosyal medya platformlarınızı gayrimenkul web sitenize entegre edin ve müşteri akışını izleyin. Entegrasyonunuz hakkında biraz yardım ister misiniz? Ücretsiz danışma için bugün uzman ekibimize başvurun.

Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web tasarım emlak sosyal medya

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar