Logo

Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma


paylaş
Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma

Sosyal medya, Twitter ve Facebook'u en çok kullanılan platformlar olarak çevrimiçi emlak piyasasının önemli bir bileşeni haline geldi. Bu siteler hakkında düzenli güncellemeler ve dikkat çekici bilgi göndermeniz size piyasada önemli kilometre sağlamanıza yardımcı olabilir. Faydalarınızı en üst düzeye çıkarmak için bundan fazlasını yapabilirsiniz. Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma yazımız ile paylaşımlarınızın daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Örneğin, hashtagı iyi düşünün. Twitter veya Facebook'daki yayınları, her yerde bulunan hashtagın (#) önceliğinde bir kelime veya ifade ile görmüş olabilirsiniz. Muhtemelen bu hashtagların bir kısmını eğlendirici buldunuz ve bir yazıya bağlam ve anlam verdiniz. Bilmediğiniz şey, bu hashtagların post dayanımını ve daha geniş bir erişim sağlayabileceğidir. Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma 'dan önce hashtag nedir onu açıklamak gerekiyor.

Hashtag nedir ve nasıl çalışır?

Eşitleme etiketleri esasen, kullanıcıları takip etmeyen diğer kullanıcılar tarafından yapılan ilgili yayınlara yönlendiren anahtar kelimelerdir. Kolay erişilebilirlik için benzer veya ilgili içeriği toplayan sanal bir dosyalama sistemi gibi davranırlar.

Twitter'da bir karma etiketi tıklarsanız, aynı hashtaglı tüm genel yayınları (kronolojik sırayla) gösterilirsiniz. Ve sizinle birlikte aynı konuları işleyen bir yazı bulursanız, belki de takdirinizi ifade etmek veya daha fazla bilgi istemek için cevap vermeniz gerektiğini hissedebilirsiniz. Bunu yaptığınızda sizinle ve tweeti gönderen kişi arasında bir bağlantı kurulmuş olur.

Bu senaryoyu, sosyal medya pazarlama stratejiniz bağlamında değerlendirin. Doğru hashtagları kullanarak potansiyel olarak sunduklarınızla ilgilenen kişilerle bağlantı kurabilirsiniz. Özünde, hedef pazarınıza doğrudan bir çizginiz var.

Hashtags nasıl etkili bir şekilde kullanılabilir?

Hashtag'ları etkili bir şekilde nasıl kullanabileceğinizle ilgili bazı ipuçları:

  1. Hashtagınızı kısa ve basit tutun. Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma maddeleri içinde bu, onları daha aranabilir ve kullanımı kolaylaştırır. Hashtaglarınız ayrıca izleyenlerinize ne yaptığınızdan ve onlara nasıl yardımcı olabileceğiniz hakkında iyi bir fikir vermelidir.

    İşte her emlakçının aşina olması gereken bazı hashtaglar:

    • #Realtor
    • #Emlak
    • #Emlakçı
    • #Komisyoncu
    • #SatılıkEv
    • #KiralıkEv
    • #Özellikler
    • #Konut
    • #EvListeleri
    • #EnİyiEvler
    • #Açık ev

    Bunlara ek olarak #Ankara, #Keçiören veya #Kızılay gibi yerinizi belirlemek için hashtaglar da kullanabilirsiniz. Topluluğunuza taşınmayı düşünen bir kişi, yer hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu hashtagları kullanabilir.

    Ayrıca marka oluşturmak veya bir etkinliği vurgulamak için hashtagları kullanabilirsiniz. Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma Örneği, #EmlakFotoğrafları veya #NazarEmlak

  2. Karma etiket kombinasyonunu kullanın. Genel bir uygulama, postta eksiksiz bir mesajı iletmek ve daha geniş bir kitleye ulaşmak için iki veya daha fazla hashtag kullanmanızdır. Örneğin, İstanbul alanına hizmet veren bir emlakçı olduğunuzu insanların bildirebilmesi için hashtagları #Emlakçı ve #Ankara kullanabilirsiniz.

    Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma ile bir lüks ev satıyorsanız, hashtag, #LüksEvListeleri ekleyebilirsiniz. Bu üç hashtagı kullanarak, araştırmalarında farklı anahtar kelimeler kullanan daha fazla kullanıcıya potansiyel olarak erişebilirsiniz.

    Bununla birlikte, çok sayıda karma etiket kullanmamalısınız; bu, spam gönderdiğiniz izlenimini yaratabilir.

  3. Yaratıcı ol. Hashtaglarınızı sektördeki en basit ve en popüler olanlar ile sınırlamayın. Örneğin, topluluğunuzda güzel bir gün batımı ile ilgili bir resim gönderebilir ve #AnkaraEmlak ile birlikte hashtag #günbatımı kullanabilirsiniz.
  4. Bir hashtagı kullanmadan önce test edin. Şu anda olumsuz nedenlerden dolayı veya farklı bir amaç için kullanılmadığından emin olun. Ayrıca boşlukları veya özel karakterleri kullanmamak gibi kuralları karma etiketleme hakkında bilgi edinin.
  5. Çeşitli platformlar arasında hashtaglar kullanın. Hashtag, Twitter'dan kaynaklanır, bu yüzden en popüler sitelerdir, ancak Instagram, Facebook, Pinterest, YouTube ve diğer sosyal medya sitelerinde de kullanılabilir.

    Yine de, bazı sitelerde hashtaglarınızı etkileyebilecek kısıtlamalar olabilir unutmayın. Örneğin, Twitter yayınları yalnızca 280 karakterle sınırlıdır, bu nedenle çok fazla hashtag veya bir uzunluk olamaz. Pinterest, tüm hashtagları endekslemez ve aynı hashtag olmadan bile ilgili yayınları endeksleyebilir.

  6. Diğer insanlarla etkileşim kurmak için hashtagları kullanın. Sosyal medyanın iki yönlü bir sokak olduğunu unutmayın. Eşzamanlı etiket, yayınlarının bulunmasını ve ilgilerinin sizinkine benzeyebilmesini isteyen kişiler tarafından sıklıkla kullanılır. Instagram'da bir fotoğrafı beğendim, daha başarılı bir işlemde sonuçlanabilecek daha kişisel bir angajmana neden olabilir. Ek olarak, sosyal medyadaki insanlarla etkileşim kurarak kendi sayfanıza dikkat çekiyorsunuz ve sonuç olarak daha fazla satışa dönüşebiliyor olursunuz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu nedir?

Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Sosyal Medya Yayınlarınızda Hashtagları Etkili Olarak Kullanma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: hashtag kullanma hastag örnekleri emlak hashtag

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar