Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi
Pazaryeri e-ticaret siteniz için ürün satıcılarını işe alınırken göz önüne alınması gereken farklı satıcı profilleri türleri vardır. Satıcılar çok küçük yerel işletmelerden büyük uluslararası şirketlere kadar değişebilir. Pazarlamacıların ticari potansiyellerini belirlemek, hizmet kalitelerini ölçmek ve onlara öncelik tanımak için, tüm satıcıları profillerinden bağımsız olarak özenle nitelemek, incelemek çok önemlidir. Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi yazımız bunu yapmanızı kolaylaştıracaktır.
Her biri farklı bir hizmet seviyesine, ürün yelpazesine ve kaliteye ve satış stratejisine sahiptir. Bu nedenle, her biri, onları işe aldığınızda farklı bir strateji önermektedir.
1. E-ticaret sitesi – Bu siteler, belirli bir ürün veya kategoride uzman olabilir veya çeşitli seçeneklere sahip olabilir. Bu kategoriye giren satıcılar, her şeyden önce kendi ana kısımlarında e-ticaret uzmanlarıdır. Çevrimiçi müşteri siparişlerini, gönderim ve hizmetleri nasıl yöneteceklerini ve e-ticaret alışverişçilerin bugün ne beklediklerini çok iyi bilirler.
2. Markalar – İşe alınan markalar, tüm pazarlama materyalleri ve yeteneklerine sahip olduklarından, fiyatları manipüle etmede ve stoklarını kontrol etmelerinden dolayı çok pazaryerine değer katabilirler. Öte yandan, özellikle B2C tüketicileri için B2B ticaretini düzenlemeleri gereken durumlarda, yerleşik markalar genellikle daha uzun zaman alabilir.
3. Toptancılar – Bunlar büyük kataloglarla belirli bir endüstri sektöründeki profesyonel kişilerdir. Markalar gibi, fiyatları da değiştirme yetkisine sahiptirler, ancak doğrudan tüketicilere yönelik bir iş modeline uyum sağlamak için gemide uzun zaman gerekebilir.
4. Fiziksel mağazalar – Geleneksel tuğla ve harç depoları pazaryeri için büyük bir potansiyel oluşturmaktadır. Bu satıcıların bir e-ticaret platformu üzerinden başarılı bir şekilde satmaları daha zor olsa da, bu çok büyük bir olasılığı ifade edebilir.
Bazı satıcılar, satış gelirleri pazarlamacılar üzerinde büyük oranda üretilen deneyimli Pazar Alanı Satıcıları olabilir. Bu satıcılar en deneyimli ve genellikle temasları kolaydır.
Sonuçta, bu satıcılar genel pazaryeri müşteri deneyiminiz için kritik bir bileşen ve devam eden başarısı ve büyümesinde önemli bir faktördür.
Örnek: Halfords
Halfords, motorlu bisiklet ve bisiklet ürünlerinin İngiltere’nin önde gelen perakendecisidir. 460 fiziksel mağazaya sahip şirket, Haziran 2015’te pazaryeri e-ticaret modeli başlattı ve olağanüstü satış geliri artışlarını çok hızlı tecrübe etti. Bu öncelikle satıcıları hızlı bir şekilde işe alma yeteneklerinden dolayıydı. Halfords, pazaryeri faaliyetini 30 aktif satıcı ile başlatmış ve üç ay içinde aktif satıcı sayısını iki katından fazla arttırmıştır. 10 aylık faaliyet sonrasında çevrimiçi olarak 165.000 ürün vardı, 2014 yılında 1.120 milyon £ kazanç elde etti.
Pazaryeri e-ticaret siteleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.