Kurumsal SEO Uzmanı
Çoğu Kurumsal SEO Uzmanı, sıralamaları iyileştirmek veya trafiğinizi artırmak hakkında konuşur.
Başarılı bir online pazaryeri e-ticaretinin merkezinde büyük bir ürün kataloğu bulunmaktadır; bu da, bu modelden yararlanabilmek için çok sayıda satıcıya ihtiyacınız olması gerektiği anlamına geliyor. Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme işi gerçekten bu işin en zor kısımlarından biridir.
Pazaryeri e-ticaret sitenize kaliteli satıcılar seçerken dikkatli olmalısınız çünkü bu satıcılar e-ticaret sitenize gelen müşterilere mümkün olan en iyi seçenekleri sunmalı ve en iyi müşteri deneyimini yaşatmalıdır.
Yakında piyasaya çıkacak olan pazaryeri web sitesi için proaktif olarak satıcıları işe almaya başlamak hiçbir zaman erken değildir. Bununla birlikte, fazla sayıda satıcı bulabilmek için kaliteyi feda etmemeye dikkat edin. Satıcılarınız, alıcılarla doğrudan temas halindeyken beklenen müşteri seviyenizi desteklemelidir. Satıcılarınız ürünler oluşturur, müşteri siparişlerini yönetir, ürünlerini gönderir ve müşteri hizmetlerini yürütür. Onların çabaları markanızın bir uzantısıdır ve nihayetinde tam müşteri deneyimini oluşturmaktadı . Bu nedenle, güvenilmez satıcıların platformunuzda satmasına izin vermemek kritik önem taşır.
Çevrimiçi pazaryeri e-ticaret gelişimi sırasında hedeflediğiniz satıcıların türleri, nerede olduğunuza bağlı olarak değişir.
Aşama 1: Pazarın başlatılması ve geliştirilmesi
Bu aşamada, belirli ürünler yerine belirli satıcıları bulmak için daha fazla odaklanın. Büyük ürün kataloğuna sahip deneyimli pazaryeri satıcılarına bakın. Büyük katalog çeşitliliği ve tecrübesinin birleşimi, daha kaliteli ürün ve daha büyük ürün seçimi sağlamaya yardımcı olacaktır.
Deneyimli satıcılar zaten işin karmaşıklığını biliyorlar ve bunları pazaryeri e-ticaret sitenize eklemek, e-ticaret satış deneyimine sahip olmayan bir satıcının işe alınmasından çok daha az zaman alacaktır.
Aşama 2: İyi Kurulmuş Pazar Alanı
Yeterli sayıda, deneyimli satıcılar işe alındığında, stratejiniz daha ürün odaklı olmaya doğru değişmelidir. Büyümenin bu aşamasında, amacınız, pazaryeri e-ticaret sitenizin, kategorinizin bir müşterisinin aramak istediği tüm olası ürünleri ve hizmetleri kapsadığından emin olmaktır.
Bu noktada, aynı zamanda yerleşik yeterliliklerinizin olması ve az deneyimli satıcıları başarılarını sağlamak için olabildiğince verimli bir şekilde eğitmeniz gerekir.
Odak biraz kaymış olmasına rağmen, deneyimli ve daha büyük satıcılar için araştırma yapmaya devam etmeniz önemlidir, zira pazaryerinizi sürdürülebilir bir şekilde büyütmek için sabit bir görev olmalı.
Hangi aşamada olursanız olun online pazaryeri stratejisi, birçok işletmeye kanıtlanmış avantajlar sunar. Araştırmalar, pazaryeri e-ticaret satışlarının doğrudan satışlardan genellikle iki kat daha karlı olduğunu gösteriyor.
Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: pazaryeri çevrimiçi pazaryeri online pazaryeri pazaryeri modülü
Yorumlar