Küçük İşletmelerin Maliyetini Azaltmanın Yolları
Küçük işletmenizdeki masrafları azaltmak ve size zamanla daha az para harcatacak süreçler oluşturmak için çok çaba harcamak veya çok zaman harcamak zorunda değilsiniz.
Tüketiciler yıllardır bilgisayar, akıllı telefon ve tabletleri günlük yaşamlarında kullanıyor. Mayıs 2013'te, tüm internet aramalarının yalnızca % 16'sı mobil cihazlardan gerçekleştirildi. Aralık 2014'e kadar, mobil aramaların tüm internet trafiğinin % 34'ünü oluşturdu. 2015 yılında Google, kullanıcıların mobil cihazlarından masaüstü bilgisayarlardan daha fazla arama yaptıklarını doğruladı. Mobil Uyumlu Web Siteleri bu verilere göre bir zorunluluk halini aldı.
Günümüz mobil pazarında rekabet edebilmek için, tesisinizin müşterilerinin kiralama sürecini programlarına uyacak şekilde tamamlamasına olanak tanıyan teknoloji uygulamak için hala zamanınız var.
Mobil ticaretten sağlanan gelirin daha da artacağı tahmin edilmektedir . Mobil tüketicilerin arama yapmaktan fazlasını yaptığı açıktır; mobil kullanıcılar satın almaya hazırdırlar. Mülkünüzdeki teknolojiyi güncellerken, tüketicilerin işletmelerini bulmak ve alışveriş yapmak için mobil cihazlarını kullanmasını üç ana nedeni:
Teknolojinizi seçerken bu ihtiyaçlara hitap etmek çok önemlidir. Başarılı olmak için, müşterilerin tesisinizle ilgili cevapları bulmasını ve sonuçta sizinle birlikte kiralama seçeneğini tercih etmesini sağlamanız gerekir.
Aramadan kiraya geçişten taşınmaya kadar, müşterilerinizin deneyimini her adımda kolaylaştıran teknoloji sağlayabilirsiniz. Bazı fikirler şunları içerir:
Müşterilerinize 24 saat hizmet vermek için ofisinizin 7/24 açık olması gerekmez. Aslında, 10 tüketiciden 9'u telefonlarını 7 gün 24 saat erişime sokuyor. Yukarıda listelenenler gibi teknolojiyi uygulayarak, potansiyel müşterilerinizin rekabet ortamında işinizi seçmesini kolaylaştırırsınız.
Mükemmel müşteri hizmetleri ve akıllı teknolojiyi sağlamak birbirini dışlayan nitelikte değildir. Mağaza içi ve çevrimiçi etkileşimler arasındaki çizginin bulanık olduğunu unutmayın; çevrimiçi bir perakendeci tarafından satın alınan tüketicilerin % 50'si aynı dönemde mağaza içi bir deneyime sahiptir ve mağaza içi alışverişlerin % 25'inden fazlası ile etkileşim içindedir.
Müşterilerin kendi temposunda çalışmasına, bağımsızlık duygusunun tadını çıkarmasına ve eninde sonunda sizinle kiralanma sürecini sevmesine olanak tanıyan mobil teknolojiyi uygulayarak sağlam müşteri hizmeti temelinizi üzerine kurun.
Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Mobil Uyumlu Web Siteleri çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Mobil Uyumlu Web Siteleri çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.
Mobil Uyumlu Web Siteleri yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.
Etiketler: Mobil Uyumlu Web Siteleri
Yorumlar