Logo

Küçük İşletmelerin Neden Bir Web Sitesi Olmalı?


paylaş
Küçük İşletmelerin Neden Bir Web Sitesi Olmalı?

Aslında 2017 yılında bu yazıyı yazmak gereksiz gibi görünse de ülkemizdeki küçük işletmelerin %50'sinden fazlasının hala bir web sitesinin olmaması, olanların da çoğunun birer dijital broşürden ileriye gitmemesi bizi bu yazıyı yazmaya ikna etti. Küçük bir işletme sahibi olarak şüphesiz, müşteri faturalandırmasından pazarlamaya, şirketinizin gerçek işine kadar bir çok göreviniz var. Bu kadar görevin ve masrafın içerisinde web sitesi sahibi olmak her zaman ertelenerek listenin sonuna gönderilebiliyor. Blog yazılarımızı takip ediyorsanız artık anlamışsınızdır müşterileriniz her açıdan internette, hayatlarının büyük bölümünü internette geçiriyor. Bu yüzden siz de en kaliteli şekilde internette olmalısınız. Küçük İşletmelerin Neden Bir Web Sitesi Olmalı? yazısında genel ama önemli maddelere yer verdik. Umarız artık profesyonel bir web sitesine sahip olmanın gerekliliğinin farkına varırsınız.

Küçük bir işletme web sitesi oluşturmak, şirketinizi büyütmek için yapabileceğiniz en önemli işlemlerden biridir. Aslına bakarsanız büyütmek için değil günümüz ekonomisinde ayakta kalabilmek için firmanızın sürekliliğini sağlamak için bunu yapmalısınız. İster profesyonel ve özel bir web sitesi yaptırın isterseniz kullanımı kolay, profesyonel görünümlü bir web site 2017'ye yakışır bir web siteniz olmalı. Unutmayın kaliteli bir web sitesine harcadığınız para web siteniz tarafından kısa sürede size geri ödenecektir.

Küçük İşletmelerin Neden Bir Web Sitesi Olmalı?

1. Yeni müşteriler çekmek

İnsanlar bir iş ararken genellikle çevrimiçi başlarlar. Aslında, araştırmaya göre, tüketicilerin %36'sı çevrimiçi araştırma yoluyla yeni işletmeler bulmayı tercih ediyor. İşletmeniz için bir web sitesi hazırlamak, potansiyel müşterilere bir açılış noktası ve verdiğiniz hizmet veya ürün hakkında daha fazla bilgi edinmenin bir yolunu sunar.

2. Müşterileri güncel tutmak için

Başarılı bir kafeteryanın ikinci bir yerini mi açıyorsunuz? Giysi butiğinizde yeni bir ürün serisi mi çıkartıyorsunuz? Küçük muhasebe firmanıza mükemmel bir yeni ortak mı ekliyorsunuz? Bir işletme web sitesi, müşterilerinizi işinizde olup bittiği konusunda bilgilendirmenin kolay bir yolunu sunar. Küçük İşletme Tüketici Beklentileri Raporunda katılımcıların %45'i ürün bilgilerini bulmak için küçük işletmelerin web sitelerine girerek incelemek istiyor %21'i ise çalışma saatleri gibi detayları toplamak için web siteleri kullandıklarını söylüyor.

3. Güvenilirliği sağlamak

Bu dijital çağda, tüketiciler yalnızca küçük işletmelerin bir web sitesine sahip olmasını beklemekle kalmıyor, aynı zamanda bunu yapmayan şirketlere karşı önyargılı da olabilirler. Bir web sitesinin bulunmaması durumunda tüketicilerin üçte birinden fazlasının bir işyerinde alışveriş yapmayacağını ortaya koydu. Dahası: Web sitenizin görünümü önemlidir. Anketi yanıtlayanların %45'inde, kötü tasarlanmış bir web sitesine sahip bir işletmeden alışveriş yapmaları muhtemel olmadığını belirtti.

4. Erişiminizi genişletmek için

İnternet dünyayı kapınıza veya küçük işletmelerinizde sanal mağazanıza getiriyor. Bir ürün veya hizmet sunuyorsanız, bir işletme web sitesi ile katlanarak büyüyen bir kitleye hitap edersiniz. Bu kitle sizin potansiyel müşterileriniz olmaya adaydır. Fiziksel bir varlığınız olmasa bile, web siteniz ziyaretçileri varlığınız hakkında bilgilendirebilir ve kapınıza daha fazla insan getirir.

5. Ürününüzü veya eserinizi sergilemek için

Farklı bir tarzı olan bir iç mimar ya da kek tutkusu olan bir fırıncı da olsanız, küçük bir işletme web sitesi en iyi şekilde işinizi sergilemenize yardımcı olur. Bir web sitesi, müşterilere yaptıklarınızı görebilmeniz için kolay bir yol sunar ve size en yeni yaratımlarınızı düzenli olarak sergileme fırsatı verir. Web sitenizden ille de bir ürün ya da hizmet satmanız gerekmiyor. Sadece firma bilgilerinizi ve işinizle ilgili bilgilerin yer aldığı ufak bir web sitesi de işinizi görecektir.

6. Markanızın kontrol edilmesi

Küçük bir işletme web sitesi oluşturmadıysanız bile, işletmenizin hala çevrimiçi bir ünü vardır. Google, Yelp ve daha fazlası gibi inceleme siteleri aracılığıyla, küçük işletmelerinizi ararken bir şeyler ortaya çıkma ihtimali yüksektir ancak istediğiniz gibi olmayabilir. Kendi web sitenizle şirketinizin hikayesini ve markasını kontrol edersiniz ve müşterilerinize istediğiniz kesin izlenimi verebilirsiniz.

7. Ürünlerinizi satmak

Son olarak, küçük bir işletme web sitesiyle ürünlerinizi çevrimiçi satabilirsiniz. Tüm bu yeni müşterileri çektiğinizde onlara web sitenizden bir satın alma yöntemi sunarak gelirinizi daha da artırmanıza yardımcı olur. Küçük işletmeler için özel olarak tasarlanmış birkaç e-ticaret yazılımı vardır. Hangilerinin sizin için en iyi çalıştıklarını keşfedin. Hangi ürünleri satabileceğinizin sınırı yok. Ekmekten sucuğa, kıyafetten makyaj malzemesine kadar aklınıza ne geliyorsa satabilirsiniz.

Küçük işletme web sitesi kurmak, markanızı geliştirmenize ve müşterilerinizi büyütmenize yardımcı olacak çeşitli avantajlar sunar. Doğru yapmak için zaman ayırın; küçük işletmeleriniz ödülleri yıllarca kazanacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Küçük İşletmelerin Neden Bir Web Sitesi Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: web tasarım web site yenileme web tasarımı

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar