Logo

İşletmeniz İçin Mobil Pazarlamayı Anlayın


paylaş
İşletmeniz İçin Mobil Pazarlamayı Anlayın

Akıllı telefon kullanımı gittikçe yaygınlaştıkça işletmeler kendi pazarlama kampanyalarını mobil dünya için optimize etmeyi düşünmelidirler. Mobil pazarlama, bir mobil kitleye yönelik pazarlama hareketidir veya kampanyalarınızı telefonlarında görüntüleyecek kişilere uygulanır. Düşündüğünüzün aksine, masaüstünde çalışabilecek mobil kitleniz için aynı pazarlama taktiklerini her zaman kullanamazsınız. İşletmeniz için bir mobil pazarlama stratejisi geliştirirken göz önünde bulundurulması gereken üç şey var:

1. Farklı izleyiciler farklı taktikler gerektirir.

Her sektörün pazarlama yöntemleri farklıdır. Bu yüzden bütün pazarlama yöntemleri herkeste aynı etkiyi yaratmayabilir. Örneğin, perakende mağazalar genellikle abonelerin telefonlarıyla doğrudan SMS yoluyla kupon göndererek bir manifatura programı sunuyor. Bununla birlikte, farklı sektörlerde e-posta iletişimi daha yararlı olabilir.

Rakiplerinizin ne yaptığını değerlendirerek ve sizin için işe yaraması için bir yol bularak endüstrinizdeki mobil pazarlama eğilimlerinin üstünde durun. Bu şekilde diğer şirketlerin zaten neyin çalıştığını göreceksiniz ve pazarlama yaparken bu stratejileri izleyicilerinize uygulayabilirsiniz.

2. Görünüm önemlidir.

Web sitenizin masaüstünde görünme şekli bir telefondan göründüğü gibi olmayacaktır. Müşterilerinizin daha küçük bir ekranda tam bir deneyim kazanması için sitenizi ve iletişiminizi optimize etmek önemlidir. Bir e-posta veya bağlantı kolay okunamıyorsa ve anlamıyorsa, onlara satmadan önce tıklarlar. Nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız, bir mobil pazarlama şirketi size yardımcı olabilir.

3. Kendinizi müşterinizin yerine koyun.

Akıllı telefonunuzu kullanma şekli, masaüstü bilgisayarınızı kullandığınızdan nasıl farklı? Birincisi, telefonunuzu hareket halindeyken kullanın. Bu, büyük metin parçalarını okumak için daha az zaman anlamına gelebilir, bu nedenle, mobil pazarlama kampanyalarınızı daha kısa yapmak veya insanların bir metin blogundan rahatsızlık hissetmemesi için daha fazla resim içerilmesini isteyebilirsiniz. Müşterilerinizin akıllı telefonlarını kullanma biçimini düşünmek, onlara en uygun pazarlama stratejilerini keşfetmenize yardımcı olabilir.

Mobil pazarlamanızın bir akıllı telefon ekranında yer alması için teknolojiye ya da zamana sahip değilseniz, bir mobil pazarlama ajansını dış kaynak olarak kullanmayı düşünün. Medanis Bilişim ustalığını şirketiniz için kullanmak üzere hazırdır. Bugün bize ulaşın!

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

İşletmeniz İçin Mobil Pazarlamayı Anlayın yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: mobil pazarlama dijital pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar