Hukuk Bürosu Yazılım
Birçok hukuk firması, herhangi bir müşteri ilişkileri yönetimi veya Hukuk Bürosu Yazılım kullanmaz. Durumun böyle olmasının iki nedeni vardır. Birincisi, geleneksel CRM yazılımı hukuk firmaları için oluşturulmaz, iş dünyasından satış ekiplerine yöneliktir. Ancak, yine de yasal bir satış süreci var.
Hukuk Bürosu Yazılım ‘ın Avukatlar İçin Avantajları
Hukuk Bürosu Yazılım, umutları ve potansiyel müşterileri izlemek için her sektördeki satış ekipleri tarafından yaygın şekilde kullanılmaktadır.
Bununla birlikte, Hukuk Bürosu Yazılım her yerde kullanılmasına rağmen, şaşırtıcı sayıda çok sayıda hukuk firması hala bir Hukuk Bürosu Yazılım kullanmamaktadır.
1) Daha iyi ilişki yönetimi
Hukuk Bürosu Yazılım amaçlarından birisi müşteri ilişkileri yönetimidir. Bir hukuk firması yetiştirmek güçlü müşteri ilişkileri oluşturmakla ilgili, bu nedenle daha fazla hukuk firmasının aktif olarak CRM yazılımı benimsememesi şaşırtıcı bir durum.
- İletişim veritabanı
- Takip etmek istediğiniz tüm müşterileri, müşterileri, yönlendirenleri, meslektaşlarını ve diğer tüm kayıtları saklayın.
- Hedef durumu izleme
- Kolay sınıflandırmak ve en iyi potansiyel müşterilerinize odaklanmanıza yardımcı olmak için her kişiye özelleştirilebilir durumlar atayın
- Önde gelen kaynak takibi
- Müşterilerinizin nereden geldiğini ve pazarlama kanallarınızın ne kadar etkili olduğunu öğrenmek için tüm potansiyel müşterileriniz için bir kaynak belirleyin
- Madde izleme
- Bir müşteri veya müşterinin potansiyel yeni bir hukuki meselesi varsa konuyu ilgili kişiden ayrı olarak başlatmaya başlayabilirsiniz
- Notlar
- Müşteri tutma işlemi sırasında daha fazla bilgi toplamak için konularda ve kişileriniz hakkında notlar ekleyerek, herkesin şirkette güncel kalmasını sağlayın
- Görevler / hatırlatıcılar
- Kendiniz veya başkaları için önemli son başvuru tarihlerini takip etmek veya şeylerin çatlaklardan düşmesini önlemek için görevleri zamanlayın
- E-posta senkronizasyonu
- E-posta hesabınıza bağlanır ve her bir olasılıkla tüm e-posta görüşmelerinizi yaparız, böylece tüm yazışmaları bir yerde görüntüleyebilirsiniz
- E-posta şablonları
- Sınırsız özelleştirilebilir e-posta şablonları oluşturun ve e-postaları ve diğer iletişimleri anında takip etmenizi sağlamak için taslak hazırlama
2) Anahtar iş metriklerinde analizler
Bir Hukuk Bürosu Yazılım kullanmanın ikinci nedeni, avukatların analitik ve raporlama yetenekleri üzerine kurulması için iyi bir fikir olması.
Hukuk firmaları, verilerin kullanılmasında ve diğer endüstrilerin önemli olduklarını düşündükleri iş ölçümlerini analiz etmekte kötüye gitmektedir. Müşteri kazanım maliyetleri, bir müşterinin hayat boyu değeri , müşteri dönüşüm oranları, ortalama madde fiyatları, pazarlama harcamalarındaki yatırım getirisi gibi şeyler birçok firma tarafından tamamen gözden kaçırılır.
Bunun sebeplerinden biri, hukuk firmalarının yenilik yapma gücünden yoksun olması , bunun gibi ölçümlerin hiçbir zaman önemli olmadığıdır. Diğer neden, iyi bir yazılımın yasal alanda gelmek zor olmasıdır.
Ancak bunların hepsi değişmeye başlıyor, bu nedenle hukuk firmaları yenilik yapmaya başlamalı ya da kendi yok oluşlarıyla yüz yüze gelebilirler .
Avukatlar için birHukuk Bürosu Yazılım, eğer doğru kullanılırsa, bu önemli metrikleri analiz etmeye başlamak için gerekli tüm araçlara sahiptir.
3) Verimli işlemler ve yüksek dönüşümler için yapılandırılmış iş akışı
Müşteriler hukuk servislerinden daha düşük fiyat ve daha yüksek bir değer talep ederken, hukuk firmaları uyarlama baskısı altında. Bir Hukuk Bürosu Yazılım kullanmak, hukuk firmalarının daha fazla iş getirmesine ve faaliyetlerini iyileştirmesine yardımcı olabilir ve her ikisi de günümüzün rekabetçi hukuk pazarındaki rekabetten önde tutulur.
Yasal satış döngüsü genellikle uzun sürer ve çıkarılır. Bir Hukuk Bürosu Yazılım kullanmak, not ekleyerek ve hatırlatıcıları ayarlayarak yeni müşterilerle olan ilişkilerinizi geliştirmenize yardımcı olur. Bu, bu müşterileri müşterilere dönüştürmek için mümkün olan her şeyi yapmanızı ve insanların çatlaklardan geçmesine izin vermez; çünkü hemen sizi işe almazlar.
Bu, yasal satış işleminin her aşamasını sorunsuz ve kolay hale getirir, bu da daha iyi organizasyon, daha fazla dönüşüm ve daha mutlu müşteriler oluşturur.
Müşteri alımı sırasında iş akışınızı düzene koymak için sunduğumuz özellikler şunlardır:
- Madde kontrol listeleri
- Tamamlanması gereken görevlerin özel bir kontrol listesini ve her madde türü için alım sırasında toplamanız gereken bilgileri organize edin
- Alım formu oluşturucu
- Müşterilerinizin çevrimiçi veya cep telefonlarından veya tabletlerinden doldurabilecekleri ihtiyaç duyduğunuz bilgileri toplamak için özel alım formları oluşturun
- Katılım mektubu taslağının hazırlanması
- Şablonları saklayıp nişan yazınızı doğrudan Lexicata’ya yazarak zamandan kazanın
- E-imza
- Daha fazla baskı ve tarama yapmadan, müşterileriniz nişan mektubunu bilgisayarlarından veya akıllı telefonlarından çevrimiçi olarak imzalayabilir.
Özet
Bir CRM’in avukatlar için sağladığı 3 önemli avantajı:
- Beklentiler ve müşterilerle olan ilişkileri geliştirme
- Önemli işletme metrikleri ile ilgili analitik ve raporlar
- Yapılandırılmış iş akışları ve düzenli bir müşteri alım süreci
Halen hukuk firmanızın bir CRM’sini kabul etmediyseniz, bize denemenizi öneririz . Ürünümüz avukatlar tarafından avukatlar için üretilmiştir ve avukatlık firmalarının işlerini büyütmelerine yardımcı olan zengin özelliklere sahiptir.
Hukuk Bürosu Yazılım Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle web tabanlı yazılım konusunda yardımcı olabiliriz. Hukuk Bürosu Yazılım için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik yazılım ekibimizle birlikte projenizi hayata geçirebilirsiniz.
Hukuk Bürosu Yazılım yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz