Logo Web Tasar覺m

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?


paylaş
Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?

İş web siteniz için dört ayınızı harcayarak durmadan çalıştığınızı düşünün. Her sayfa için optimizasyon yaptınız ve bağlantılar oluşturdunuz. Web sitenize eskisine göre gerçekten iyi bir trafik geliyor ve arama motorlarında sıralamanız yükselmeye başladı. Ancak hemen çıkma oranınız gerçekten çok yüksek. Bu durumda Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?

Detaylar biraz değişse de, bu durum nadir değildir. Bu durum, insanları sitenizde kalmaya ve daha fazla bağlantıya tıklamaya teşvik etme meselesi gibi görünüyor belki de tasarımınızı optimize etmelisiniz. Bununla birlikte,  site araması için yardıma ihtiyaç duyuyor olabilirsiniz.

Arama fonksiyonunun muhtemelen navigasyon menüsünden daha önemli olduğu iddia edilebilir. Belki arama menünüz yeterli dikkati çekmiyor veya iyi çalışmıyor.

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? 

  • Bir Kullanıcının Arama Motorundan Web Sitesine Yolculuğu Sorunsuz Olmalıdır

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Bir kullanıcı bilgi ararken, arama motorundan web siteniz aracılığıyla sorunsuz bir şekilde devam eden sürekli bir etkileşim bulunmalıdır. Kesintisiz deneyim önemlidir. Bir kullanıcı, doğru yerde olduğunu bilinceye kadar aradıkları şeyi bulana kadar "arama modundan" çıkmaz.

Ziyaretçilerin sitenize iniş yaparken sahip oldukları birkaç söylenmemiş beklenti, bir site arama aracına sahip olmanız, kullanımı kolay olacak ve alakalı sonuçlar doğuracaktır.

Onların geri dönüş yapma kararı, gerçekte alakalı bilgiye sahip olup olmadığınıza bağlı değildir. Muhtemelen yaparsınız. Onların kararı, onlara ne kadar kolay erişebildikleriyle belirlenir. En iyi kaynaklar bile erişilebilir olduklarında yalnızca yararlıdır. Uzak bir adada bir milyon dolar gömülebilirdiniz, ancak erişemiyorsanız, bu yararlı değildir.

  • Sitenizde Akıllı Arama Gücüne İhtiyacınız Var

Arama motorları bugün geçmişte olduğu gibi anahtar kelimelere odaklanmamaktadır. Yapay zekanın gücünü kullanarak, arama motorları aramanızı anlamaya ve alakalı sonuçlar vermeye çalışır. Bu, makine öğrenimi ile yönlendirilen karmaşık bir algoritma ile gerçekleştirilir. Zaman içinde, programı çalıştıran program, hangi sonuçların belirli bir arama için daha alakalı olduğunu "öğrenir" ve bu sonuçlar en üste itilir.

İşte meydan okuma.  Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Bir kullanıcı sitenizi bir arama motoruyla bulurken, sitenizde arama yapmak da o kadar kolay olmasını bekleyecekler. Arama motorundan web sitenize geçiş deneyimi kesintisiz bir deneyim olmalıdır; onları hayal kırıklığına uğratamazsın.

  • Akıllı Arama O Sorunsuz Deneyimi Sağlıyor

Parçalanmış efsaneler arasında yoksul arama teknolojisinin iyi tasarımla aşılabileceği düşüncesi ve bu kötü arama, dönüşüm oranlarını etkilemez.

Çoğu kişinin menü navigasyon yerine arama işlevini kullandığını göz önüne alırsak, düşük arama oranı, düşük arama oranlarına en büyük katkıyı sağlayabilir. Bir sitede birkaç başarılı arama gerçekleştiren insanlar aslında daha iyi çevirdiler. Bir aramayı başarılı kılan sonuçların alakasıdır. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Alakalı sonuçlar kişiselleştirilmiş bir içerik biçimidir, ancak düşünebileceğiniz şekilde değildir.

  • "Kişiselleştirilmiş İçerik" yeniden tanımlanıyor

Kişiselleştirilmiş içerik artık insanların demografik ve ilgi alanlarını hedeflemeyle ilgili değil. Bu, alaka ile ilgilidir. Örneğin, bir kullanıcı bir kamp sitesinde "yürüyüş giysileri" için arama yapar ve site kullanıcının cinsiyetini biliyorsa, cinsiyete özgü ürünler gösterilir. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?  Ürünler erkek ya da kadın bölümünden uzun kollu gömlekler, kargo şortları ve uzun perdeli şapkalar olabilir.

Bu kullanıcı kışın ortasında sadece karla yürüyüşe çıkarsa ne olacak? Kullanıcıların bir maç bulana kadar farklı anahtar kelimeleri aramaya devam etmesi gerektiğini düşünebilirsiniz. Veya kış için kategorilere ve bölümlere göz atın. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Bununla birlikte, standart aramanın işe yaramama sebebi de budur. Kullanıcı, sistemdeki anahtar kelimeleri eşleştirmeyi umarak farklı ifadelerde yazmaya devam etmelidir.

  • Dahili Site Aramanızı Optimize Etmek İçin Akıllı Arama Nasıl Kullanılır?

1. Ziyaretçi Amaçlarını Öğrenin

Site arama performansını ölçmek, müşterinin amacını anlamakla başlar. Ziyaretçilerinizin nereden geldiğini unutun. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Ziyaretçilerinizin arama kutunuza yazdıklarını ve arama yaptıktan sonra nereye gideceklerini bilmeniz gerekir. Bu bilgi, web sitenizin kullanıcıların aradıklarını olup olmadığını ve öyleyse, ne kadar kolay bulduğunu söyleyecektir.

2. Akıllı Arama Bütünleştirmesi kullanın

Medanis Bilişim AŞ'den gelen entegrasyonlar gibi akıllı arama çözümleri, ziyaretçilerinizin tam olarak neyi aradığını söyleyebilir ve gelecekteki sonuçları daha iyi ayarlayabilir. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Bu site arama entegrasyonları, hangi sonuçları aradıklarıyla alakalı olduklarını "öğrenmek" için kullanıcılardan gelen geri bildirimleri kabul eder.

3. Derinlemesine Verilerinize Dalın

Kaliteyi ölçmenin ve sitenizin araştırmasını geliştirmenin bir başka yolu, belirli anahtar kelimeleri aradıktan sonra kaç ziyaretçi sıçrayış yaptığını belirlemektir.

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Örneğin, belirli bir anahtar kelimeyi aradıktan sonra ziyaretçilerin %75'i sarsıldıysa, ancak içeriğin mevcut olduğunu biliyorsanız, arama sonuçlarınızın alakası yoktur.

Bu, bir makine-öğrenme entegrasyonlarının sizin için otomatik olarak üstesinden gelebileceği bir şeydir.

Ayrıca, kullanıcıların aradıklarını bulmak için arama sonuçlarına ne kadar derin bir şekilde girdiklerini not etmek isteyeceksiniz. Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? Kullanıcıların çoğunluğu üç sayfayı bulup sonra geri döndüyse, akıllı arama çözümlerini kullanmak ilgili sonuçları kullanıcıların aradıklarını bulmayı umdukları ilk sayfaya yönlendirecektir.

Site arama verilerinize baktığınızda ve bir satışa (veya ziyaretçilerinizin yapmasını istediğiniz başka bir işlemi) kolayca yönlendiren popüler aramaları görebildiğinizde, site aramanızın etkili olduğunu bileceksiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür? için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?  yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: hemen çıkma oranı hemen çıkma web

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar