Google Reklam Vermek
Google Reklam Vermek, küçük bir işletmeyi büyütmenin en etkili yollarından biridir. İster işinizle ilgili sözcük elde etmeye çalışıyor olun, isterse tanıtmak için özel bir etkinliğe veya satış gerçekleştirmeye çalışıyor olun, Google’da reklamlar başlatmak kısa sürede büyük iş anlamına gelebilir.
Google Reklam Vermek, ülkemizde İnternet kullanıcılarının çoğuna ulaşmaktadır; ülkemizdeki internet kullanıcılarının yüzde 90’ı Google arama motoru kullanıyor.
Google Reklam Vermek, reklam verenlerine mümkün olan en geniş erişimi sağlar. Bu kesinlikle iyi bir şey olmasına rağmen, bazı dezavantajlarla birlikte gelir. AdWords, reklam verenler için çok geniş bir ağ oluşturduğundan etkili bir AdWords kampanyası başlatmak için doğru müşterilere ulaşmak ve daha iyi bir yatırım getirisi elde etmek için ince ayarlanmış bir stratejiyi gerektirir.
Küçük işletmelerin daha etkin Google Reklam Vermek çalışmasına yardımcı olmak için neler yapılabilir?
Google Reklam Vermek için müşteri gibi düşünün
Diyelim ki Ahmet adında birisi var ve bir spor salonu var. Ahmet, Ankara’da bir fitness danışmanı. O, çevrim içi egzersiz işi için AdWords kullandı ve kendi web sitesinde ziyaretçi sayısını iki katına çıkardı. Peki bunu nasıl başardı?
Nasıl: Doğru anahtar kelimeleri seçmek, başarılı Google Reklam Vermek kampanyasının anahtarıdır. Bir müşteri gibi düşünmek ve uygulamak için aynı prensipleri dikkate alarak başlayın (SEO) arama motoru optimizasyonu. Ürünlerinizi veya hizmetlerinizi arayan müşterilerin hangi sözcükleri Google’a yazdıklarını ve bunu nasıl arttırabileceklerini listeleyin. Genel bir şeyle başlayın, sonra doğru kitleye ulaşmaya özen gösterin.
Örneğin, Ahmet’in sağladığı hizmetlerden bazıları Ankara’daki düzeltici egzersiz ve fitness eğitimidir. Ancak aynı zamanda sanal koçluk da sağlamaktadır. Bir müşteri gibi düşünen Ahmet’in cephaneliğinde, “Ankara fitness danışmanı”, “Ankara’ta kişisel antrenör”, “Ankara’daki en iyi fitness programı” ve “Ankara fitness eğitimi” ve “düzeltici egzersiz sertifikalı” gibi bazı anahtar kelimeler var.
İpucu: Nereden başlayacağımı bilmiyorum? Google’a göz atın. Kelime Planlayıcı’yı işiniz için geçerli yeni anahtar kelimeleri bulmak için kullanın. Bu araç ayrıca, kullanıcıların bu terimleri kaç kez aradığını ve trafik anahtar kelimelerinin web sitenize ne kadar süre gidebileceğini gösterecektir. Anahtar Kelime Planlayıcı, negatif anahtar kelimeler eklemenize olanak tanır; bu da müşteriler, bir arama yaptığında alakasız anahtar kelimelerin reklamınızla ilişkilendirilmesini engeller.
Google AdWords Reklam Verme çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.
Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Google Reklam Vermek yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce Google Reklam Vermek neden önemli?