Logo

Google AdWords İçin En İyi Reklam Metinleri Yazma Yöntemleri


paylaş
Google AdWords İçin En İyi Reklam Metinleri Yazma Yöntemleri

Google AdWords gibi tıklama başına maliyet ödenilen platformlara reklam vermenin büyük avantajları olduğu bir gerçek. Ancak her reklam türünde olduğu gibi Google reklamlarında da profesyonelce davranmalısınız. Google reklamlara ödediğiniz paranın tam karşılığını almak istemez misiniz? Google Analitik kullanarak reklam sayfanızın metriklerini bir inceleyin. Reklamlarınızın hemen çıkma oranı ne kadar hiç baktınız mı? Reklamlarınızın hemen çıkma oranı %40'ların üzerindeyse bu büyük bir facia. Düşünsenize 10 kişi reklamınızı tıklıyor ve 4-5 tanesi daha hiç okumadan ya da kısaca bir göz atıp geri çıkıyor. Diğerlerinin de müşteriye dönüşüp dönüşmeyeceği kesin değil. Google AdWords İçin En İyi Reklam Metinleri Yazma Yöntemleri ile reklamlarınıza tıklayan insanları en azından web sitenizde tutabilirsiniz böylece müşteriye dönüşme olasılıkları da artmış olacaktır.

Google AdWords İçin En İyi Reklam Metinleri Yazma Yöntemleri

 

 İlham ve Teşvik: Yeni Bir Yaşam Tarzı

Hepimiz daha iyi bir yaşam sürmeye çalışıyoruz veya kendimizi daha iyi bri konuma getirmeye uğraşıyoruz. Peki neden reklamlarımızda bunu kullanmayalım?  Reklam metni bizi kendimize inandırmalı ve bizi aktif ve hareketli hale getirmeli. İş felsefeniz bile en ufak bir dokunuşa sahipse yani, "Yemek. Aşk. "gibi, bazılarına benzer reklamlar oluşturmayı deneyin. "Kendinizi şımartın ve yemeklerimizle kendinizi daha iyi hissedin." "Daha fit ve zinde olmak için protein barlarımızı deneyin." "Her zaman en iyisini hak ediyorsun, o zaman bizimle çalışmalısın."

Hedef Kitlenizi Bilin

Bazı sert kelimeler bazen her şeyi berbat edebilir, ancak kitlenizin konuştuğu dili konuşursanız, sert olmak size aksine kazandırabilir. Genç ve modayı yakından takip eden bir kitleye hitap ediyorsanız buna göre metinler hazırlayabilirsiniz.

Kişiselleştirin

Kişiselleştirme, çok güçlü bir tekniktir. İnsanları çok özel hissettirir ve aynı zamanda güven oluşturur. Pazarlamada duygusal tetikleyicilerin kullanılmasına ilişkin bu makale uyanmak için en etkili duyguların güven, aidiyet ve suçluluk olduğunu belirtir.

 

Herhangi bir itirazı veya Soruyu Ortaya Koyun

Reklamlarınızı gören insanlarla etkileşim kurmak için ikinci bir şansınız olmayabilir, bu yüzden açıkçası reklamlarınızı tıkladığınızdan emin olmak istersiniz. Satın almadan önce insanlar kendileri için düzinelerce soru soruyor, bu yüzden neden hayatlarını kolaylaştıracak ve endişelerini ortadan kaldırmıyoruz? Örneğin, spor kıyafetleri satıyorsanız "Endişelenmeyin ilk spordan sonrada kıyafetlerimiz aynı şeklini korur." veya "Buzdolabınız bozulursa korkmayın 5 yıl garanti ile hiçbir sorun yaşamazsınız." gibi insanların ürünü alırken aklında oluşabilecek ortak soruları değerlendirebilirsiniz.

 Ürünler değil, Çözüm Satın

Bu oldukça açık bir tekniktir, ancak ortalama satın alma değerinizi önemli derecede artırmak akıllı bir taktiktir. Mesela bayramda alışveriş yapmanın insanlara zor gelebileceğini düşünerek "Unutmayın çocuklar bayramları her zaman hatırlar. Onlara en iyi bayramı yaşatın." gibi bir yaklaşımla alışverişe yönlendirebilirsiniz.

Hizmetinizle Rakiplerinizi Vurun

Rakiplerinizle aynı malları yaklaşık aynı fiyatlarla sattığınızda, öne çıkmanın tek yolu üst düzey hizmet sunmaktır. Perakende için, uzun bir garanti, eve teslim, ücretsiz gönderim, ekspres teslimat, uzun bir geri ödeme süresi, bir yıl içerisinde ücretsiz iadeler, Güvenli ödeme ve bunlar sadece örnektir. Bu teknik, devler için rekabet eden küçük işletmeler için özellikle yararlı olabilir.

 Ziyaretçilerinizi Web Sitenize Getirin

Reklamınızda belirttiğiniz gibi, her gün yeni bir teklif gönderilir veya günlük olarak yeni fırsatlar sunduğunuzda, insanlara sitenizi satın aldıktan sonra bile dönmeye ikna olacaktır. Bunu daha da ileriye götürebilmek için, insanların bekleyebileceği yeni ürün veya fırsat sayısını tam olarak belirtebilirsiniz. Örneğin salı günü bedava kargo, yarın kıyafet kategorisinde indirim gibi.

Üstünlüğünüzü İddia Edin

Bir web sitesinin şöhreti, çevrimiçi alışveriş yapanların en iyi e-ticaret konuları arasında yer alıyor; bu nedenle, harika ürünleriniz varsa veya yaptıklarınızdan en iyilerdendirlerse, bu konuda insanların haberdar olmasına izin verin. "Dünyanın en iyi peynirleri bizim web sitemizde." "İzmir boyozu sadece bizim web sitemizde."

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, sosyal medya reklamları, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Google AdWords İçin En İyi Reklam Metinleri Yazma Yöntemleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: google adwords reklam adwords içerik adwords metin

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar