Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?
Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?
Çoğu makalelerde Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz? sorusunu araştırdığınızda genelde Facebook’ta bunu yapmayın, şunu paylaşmayın gibi listelerle karşılaşırsınız. Bunun yerine Facebook’tan verim sağlayabilmek için neler yapmalıyız diyerek konuya yaklaşmak daha iyi olacaktır. Markanız için gerçek takipçilerin olduğu bir Facebook hesabı istiyorsanız listemizi inceleyebilirsiniz.
İçerik stratejisi oluşturma
Başarılı bir kampanya yürütmenin en önemli basamağı içerik stratejisi oluşturmaktan geçer. Şunu unutmayın Facebook takipçileri ile Twitter takipçilerinin hayranları farklı içeriklerle ilgilenirler bu yüzden her sosyal medya platformu için farklı strateji oluşturmalısınız. Örneğin biz Medanis olarak web tasarım, pazarlama, video, kodlama gibi konuları seçiyoruz çünkü çalışma alanımız bu yönde. Siz de sektörünüze uygun konular belirleyerek bir strateji oluşturmalı ve bunu uygun içerikler paylaşmalısınız. Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz? sorusuna verebileceğimiz cevaplardan biri bu.
Mesajla ilgili içerik
Takipçiler organik paylaşımların %15’ini görüyorlar. Çoğu takipçi paylaşılan içerikleri sıkıcı olduğunu düşündüğü için okumuyor. İçerik oluşturmak için zaman ayırın ve özen gösterin. İnsanların dikkatini çekmeye çalışın. Ana başlıkları dikkat çekici seçin. Takipçiler yorum yaptıklarında onlara cevap verin
Hatalardan ders çıkarın
Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz? sorusuna verilebilecek en önemli cevaplardan birisi bu. Yanlış bir cümle veya kelimeyle coşkulu bir takipçi kitlesini kızdırabilirsiniz. Basit hatalardan ders alın ve ileriye doğru adım atın. Bir galibiyet daha fazla şey öğrenmeniz için fırsat olabilir. Bazen reklamlarınız çalışmayabilir, bazen içerik alakasız olabilir bir sonraki kampanyada aynı hataları tekrarlamamaya çalışın.
Facebook’u İşiniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz? sorusunu araştırdığınıza göre sosyal medya hesaplarınızı yönetmede sıkıntılar yaşıyor olabilirsiniz veya sosyal medyadan daha verimli yararlanmak istiyorsunuz. Sosyal medya hesaplarının yönetiminde profesyonel bir ajanstan danışmanlık alarak daha çok kişiye ulaşabilirsiniz.