Logo

Etkili İçerikler İçin Espriyi Kullanmanın Yolları


paylaş
Etkili İçerikler İçin Espriyi Kullanmanın Yolları

İnsanlar gülmeyi severler ve kendilerini güldüren içerikleri daha çok paylaşırlar. Etkili İçerikler İçin Espriyi Kullanmanın Yolları yazımızda esprili içerikleri hangi yollarla oluşturabileceğinizi ele aldık. Tabi ki hiçbirimiz bir Cem Yılmaz olamayız ama yine de elimizden geleni yapabiliriz.

Genişlettiğiniz konuyla ve halkın özelliklerine uyarlanmış, iyi seçilmiş, iyi yazılmış mizahi içerik, birçok kapıyı açabilir ve kitlenizle daha derin, uzun süreli bir bağlantı kurabilir.

Mizahi İçerik, Markanızı Öne Çıkarmaya Yardımcı Olabilir

Bilgilendirici bir içerik yazarsanız, belki sizinle ilgileneceklerdir. Düpedüz komik, özgün ve akıcı bir içerik yazarsanız, sizi kesinlikle hatırlarlar . Günün sonunda, sizi Facebook'dan izleyerek arkadaşlarına sizin hakkınızda bir şeyler anlatmaya başlayabilirler. Bu, herhangi bir faaliyet alanıyla alakalı olmanız gereken maruz kalma türüdür ve en iyi bölüm, mizahi içerik, pazarlama stratejinizi mükemmelleştirebilmenizi, markanızı insancıl hale getirmenizi ve insanlara daha yakın olmanıza olanak tanıyan gizli aracınız olabilir.

 İçeriğinizde Komik Olmanın 5 Yolu

Olumlu duygu  üretmeyen içerik, sade yiyecek gibidir. Gerçekten açsanız, muhtemelen midenizi mutlu etmek için yiyebilirsiniz. Bununla birlikte, çok çeşitli ağız sulandırıcı seçeneklerden ana yemeğinizi seçebiliyorsanız kesinlikle doğru miktarda tatlılık veya lezzet içeren yiyecekleri tercih edersiniz.

Örneğin: Mizah, içerik stratejinizin tuz ve biberi olabilir. Ancak herkes doğal olarak doğuştan bir sanatçı değil ve komedi kurallarına hakim olmak oldukça zorlayıcı olabilir. Saçmalamadan veya gülünç olmadan içeriklerinizde mizahi olmak için izlemeniz gereken beş temel kural vardır.

1. Küçük ayrıntılar:  Daha küçük projeler genellikle daha az risk ve endişeyi içerir ve mizahi içeriğin geliştirilmesi ve tanıtımı için verimli bir zemin sağlar.

2. Doğru insanlardan yardım alın:  Çoğu iş iletişim biçimi mizahtan yoksundur. Er ya da geç başa çıkmanız gereken gerçek budur. Neyse ki, gemide doğru insanları ağırlayarak bu durumu geliştirebilirsiniz. En yaratıcı personel üyelerinizden veya arkadaşlarınızdan birinde dahili olarak yardım alın. İhtiyaç duyduğunuzda, bir ajans ya da bir yerel komedi kulübü ile karşılıklı yarar sağlayan bir işbirliği kurmaktan çekinmeyin. Şirketinizde, işletmenizin doğasını ve zorluklarını anlayan yetenekli, komik insanlar arayın. Bu, şirketiniz için çok değerli bir varlık olacaktır.

3. Zamanlama Her Şey:  Zamanlama, ne zaman mizahi içeriği ne zaman pazarlama stratejinizin bir parçası haline getirmeniz gerektiğini belirlemek için harekete geçirmeniz gereken son derece önemli bir unsurdur. Bu bağlamda, satın alma döngüsünün başlangıcında eğlendirici bir kopyasını oluşturmak çok iyi bir neden olacaktır: eninde sonunda bir görüşme yapmak zorunda hissettikleri anda potansiyel müşterilere daha ciddi ve  %100 yönelik içeriğe ihtiyaç duyuyor Sorunlarına, endişelerine ve taleplerine geçerli tepkiler.

4. Sürpriz  bulun: Hedef kitlenizle daha güçlü bir bağlantı oluşturmak ve ürün, hizmet veya markanızın serin unsurunu vurgulamak için mizah kullanırken Beklenmedik, dengeli kontrastlar ve sürpriz iş unsuru en iyisi.Promosyon yaptığınız malların etrafında ilgi çekici bir hikaye oluşturarak başlayın. Satışa sunulan çok az öge aslında tanımı gereği eğlenceli kabul edilebilir. Ancak onları satın alan ve kullanan insanlar ve bu ürünlerin kullanılma biçimleri oldukça esprili olabilir.

Okuyucularınızı etrafında dönen gümeler ilham veren bir durumunu, kullanımını, özelliklerini ve alıcıları tarafından kullanılabilecek ortamlarını hayal etmeye teşvik ederek, gerçekten sıradan bir nesnenin arzusunu artırabilirsiniz. En iyi yanı, kahkaha sevgisi ve iyi pazarlama için kopyanızı mükemmelleştirmek için çok çeşitli sürpriz öğelere güvenebilmenizdir.

5. Her zaman zevkli olun:  Okuyanlarınızı ağlayana kadar güldürmek için duygusal açıdan zengin içerikler hazırlarken izlemeyi seçtiğiniz yol hangisiyse, rahatsız edici şakalar ve şüphe uyandıran tartışmalı konulardan kaçınarak güvenli bölgede kalın.

İşte Sorun: Saldırgan sözler ve Espri arasında İnce Çizgi

Bazı aşırı durumlarda, mizahi içerik çevrimiçi imajınıza zarar vererek size karşı işe yarayabilir. Bu gibi durumlarda, komik taraf genellikle kötüye kullanılır.

Pek çok dev şirket bu dersi zor (ve utanç verici) şekilde öğrendi. Saldırgan ve eğlendirici içerik arasında çok ince bir çizgi var ve onu geçenler sonuçlardan sıkıntı çekiyorlar. Bu nedenle, içeriğinizi temiz, dürüst ve ilişkili tutmanız şiddetle tavsiye edilir. En önemlisi, çok fazla uğraşmayın. Kimse kendi şakalarına gülecek komedyenleri sevmez.

İçeriğinizi Yetersiz bırakmayın: Sevmiyorsanız, Esprili Kişiyi bulun

Mizah ve içerik açısından bir kural içeriğini onsuz bırakma. Zekanın eğlenceli, zevkli bir çizgi çok güzel bir şey. Ancak, beceriniz yoksa, tehlikeli bir çizgiyi geçme riski taşırsınız. Bu sorunu nasıl önleyebilirsiniz? Çok basittir: profesyonel yazma servislerine yatırım yapın ve markanızın eşsiz esprili tarafına yeni derinlik katabilen gerçek yeteneklerle yakından çalışın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Etkili İçerikler İçin Espriyi Kullanmanın Yolları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar