Logo Web Tasar覺m

Emlakçıların Web Sitelerinde Yapması Gerekenler


paylaş
Emlakçıların Web Sitelerinde Yapması Gerekenler

Web sitenize gelen emlak alıcılarınıza ne söylemeniz gerektiğini size tek tek bildiren özel bir cihaz ne yazık ki henüz yok. Ancak kullanıcı davranışını analiz etme ve kullanıcıların web sitenizle nasıl etkileşime girdiklerini incelemeye yarayan bazı araçlar var. Emlakçıların Web Sitelerinde Yapması Gerekenler aslında çok basit, yeter ki bu yapacaklarınızı belirli bir düzene sokarak web sitenizde bu ölçümlere göre değişiklikler yapmak.

Bir emlakçı olarak, ilgilendiğiniz metrikler, sitenize gelen ziyaretçilerin sayısı, bu ziyaretçilerin aldığı dönüşüm sayısı ve web sitenizde ne kadar kaldıkları gibi temel bilgilerdir. Siz SEO uzmanı değilsiniz ancak bir web siteniz var ve bu siteden en iyi verimi almak için yapmanız gerekenler var.

Size yapmanı gerekenleri ve bu araçları nerede bulacağınızı, onları bulduğunuz zaman nasıl kullanacağınızı söyleyeceğiz. Elbette, sizin gibi tüm ayrıntıları sağlayabilecek olan Medanis Bilişim AŞ gibi bir web tasarım ekibi kiralayabilirsiniz .

Bununla birlikte, sadece Google Analizi tek başına kullanarak, oldukça fazla bilgi toplayabilirsiniz. Web sitenizin ziyaretçileri hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu ve diğerleri gibi araçların nasıl kullanılacağını öğrenmek, web sitenizin pazarlama çabalarının daha etkili olmasını sağlayacaktır.

Emlakçıların Web Sitelerinde Yapması Gerekenler

Hedeflerinizi Tanımlama

Ziyaretçilerinizin gayrimenkul web sitenizle nasıl bir etkileşim kurduğunu düzgün bir şekilde analiz etmeden önce, doğru soruları sormanız gerekir. Web siteniz aracılığıyla potansiyel müşteri tiplerini ve dönüşümleri artırmak için hedeflerinizi tanımlamak, şu dört temel sorunun kaynağında olmalıdır:

  1. Ziyaretçileri Web Sitenizde Daha Uzun Süre Tutan Nelerdir?
  2. Ziyaretçilerinizle Bağlantı Kuran Nedir?
  3. Ziyaretçilerin Tekrardan Gelmesine Ne Sebep Oluyor?
  4. Ziyaretçiler Size Ne Soruyor?

Bunlar, istediğiniz sonuca götüren ölçümlerdir. Bir ziyaretçinin web sitenizde ne kadar uzun süre kalırsa, sunduklarınızla daha fazla ilgilenir. Ayrıca, yalnızca birkaç saniye göz atanlardan daha fazla bilgi almak ve etkin katılımınızı bırakmaktan sizinle daha fazla temas kurma olasılığı daha yüksektir.

Sizinle olumlu bir tecrübeye sahiplerse ve web sitenize sık sık geri dönmeye ikna ederseniz sizi başkalarına yönlendirirler. Bunlar, web sitesi trafiğini artırmak ve iyileştirmek için birincil hedeflerinizdir.

# 1: Ziyaretçi Kalma Süresinin Ölçülmesi

Temasın yanında kullanıcı katılımını ölçen en net metrik kalış süresidir. Bir ziyaretçinin web sitenizde ne kadar süreyle kaldığı, doğrudan ilgi düzeyleriyle ilgilidir. Çevrimiçi olarak arama yapan çoğu insan sayfanıza girmez ve orada durmaz.

30 saniyeden fazla sayfada duruyorlarsa ilgileniyorlar, eğer iki dakikadan fazla kalırsa, potansiyel müşteriler oluyorlar. Bu sayıları istatistik izlemek için web sitesi yönetim araçlarını kullanarak bulabilirsiniz:

  • Ziyaretçi Sayısı
  • Benzersiz Görüntülemelerin Sayısı
  • Web Sitesi Ziyaretçilerinden Dönüşüm Sayısı
  • Her ziyaretçinin ayrılmadan önce web sitenizde ne kadar kaldığı

Benzersiz görünümler, düzenli takipçilerinizin dışındaki kaç ziyaretçinin web sitenizi bulduğunu gösterir. Kullanıcı katılımı için sağlam bir ölçü değildir, çünkü sitenizde benzersiz bir ziyaretçi oluşmuş olabilir ve aradıkları şey olmadığı için hemen ayrılmış olabilir.

Bununla birlikte, gitmeden önce sitenizde oyalanmaya devam ettikleri süre boyunca (yanlış olanları da içeren) toplam ziyaretçi sayısını izlemek, web sitenizin içeriğinin ne kadar iyi hedeflendiği hakkında bir fikir verecektir. Ziyaretçilerin çoğunluğu kalıyorsa, SEO içeriğinizin arama motoru sıralamaları için hedefine ulaştığı ve hedef kitlenizin ilgisini çektiği anlamına gelir.

# 2: Ziyaretçi Etkileşimini İzleme

Öte yandan, eşsiz görüntülemelerin çoğunluğu 10 saniyeden daha kısa sürüyorsa, SEO tekniğiyle kullanıcıları yakalamış olsanız da, orada olduklarında onlarla etkileşimde bulunmak için başarısız oluyorsunuz. SEO tekniğiniz iyidir; daha kullanışlı ve ilgi çekici içerik eklemeye odaklanmanız yeterlidir. Belki de web sitenizi yeniden tasarlamanız gerekir; ziyaretçileri web sitenizden çıkaran şey görünüm olabilir.

Bu belirli metrikleri derinlemesine inceleyerek, ziyaretçilerin web sitenizle nasıl etkileşim kurduğuna ilişkin bir resmi formüle edebileceksiniz. İyi iş çıkıyorsanız, daha iyisini yapabilirsiniz. İnsanlar web sitenizde durmuyorsa, sitenizde değişiklikler yapmanız gerekir.

İyi bir müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı programı yani CRM, geçmiş müşterilerinizin web sitenize yönlendirildiği yolu tanımlamanıza yardımcı olmak için uzun bir yol olabilir. Dönüşüm sağlayan potansiyel müşterilerin sizi veya web sitenizi nasıl bulduğunu vurgulamak için metriklerinizi oluşturun:

  • Bir ağ olayında buluştular mı?
  • Birileri onlara danıştı mı?
  • Onlara kartvizitinizi verdiniz mi?
  • Bir reklam mı, yoksa bir broşür mü gördü?
  • Sosyal medyada paylaşım yaptı mı?

Bir kullanıcı bir ziyaretçiden bir müşteriye dönüştüğünde, web sitenize hedeflerinizi nasıl götüreceğinizle ilgili ipuçları verecek bir konuşma yapmak için kağıt gerektirmeyen bir yöntem var. Müşterilerin çoğunun sizi bulmak için aldığı rotayı belirleyin ve daha sonra sizi daha etkili bulmak için başka yollar eklemek için bir strateji hazırlayın; yani, analiz sonuçlarına bağlı olarak daha fazla ağ kurma etkinliğine katılın veya sosyal medyada daha fazla içerik yayınlayın.

# 3: İade Ziyaretlerini Değerlendirme

Geri dönen ziyaretçiler geri dönüyor çünkü istedikleri bir şey veriyorsunuz. Peki bu ne olabilir? İçeriğiniz mi? Daha fazla ev listesi mi? İletişim bilgilerinizi bulmak için mi? Geri dönüş ziyaretlerini ölçen araçlar bu ilgi alanını zenginleştirmede çok yardımcı olacaktır.

Geri dönüş ziyaretçileriniz bülten aboneliğinizin veritabanına dahil edilirse, muhtemelen davranışlarını artıran sizin içeriğinizdir. Geri dönüş yapan ziyaretçi sayısı ile abone sayısı arasında bir bağlantı yoksa belki de kullanıcı davranışını artıran emlak listelerinizdir.

 

# 4: Ziyaretlerin Ölçülmesi

Son olarak, yönlendirmelerinizi ölçmek için araçlar oluşturmalısınız. Sitenize yerleşip ilgilenmekte olan her kişi kendi evini satın almak ya da satmakla ilgilenmiyor. Belki tanıdıklarından biri için araştırma yapıyor. Onları web sitenize yönlendirmelerini ve bölgenizdeki başka bir emlakçıya gitmelerini istemezsiniz.

  • Paylaşmak istediğiniz herhangi bir bağlantı var mı?
  • Tavsiyeler için bir şey teklif ediyor musunuz?
  • Ziyaretçiler geçmiş referanslarında bulunan referansları görebilir mi?
  • Sosyal medyada olmayan birisine nasıl danışabilirler?

Emlak sitenizde yukarıdakilerin hepsini yapmanın yollarını eklediğinizden emin olun. Web sitenizin ziyaretçileri tarafından kaç tavsiye gönderildiğini ölçmek için metriklerdeki arka plan yapısı üzerine mi? Müşterilerinizden incelemeler ve tavsiyeler istemekten çekinmeyin. Eğer sizden memnun olursa, mecbur etmekten büyük bir memnuniyet duyacaklardır.

İhtiyacınız olan Verileri Bulma

Tüm doğru şeyleri söyleyen ve daha fazla web sitesi trafiğini oluşturmak için yapmayı bilen pazarlama uzmanı olmak zorunda değilsiniz. Yapmanız gereken tek şey, bu ölçütleri analiz etmenize yardımcı olan ve yatırım getirinizi en üst düzeye çıkarmak ve potansiyel müşteri oluşturma ve dönüşüm oranlarını artırmak için web sitenizi yenilemek için Medanis Bilişim AŞ'deki uzmanlarımızla iletişime geçmektir. Ücretsiz danışmanlığınız için şimdi bizimle iletişime geçin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlakçıların Web Sitelerinde Yapması Gerekenler yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar