Logo

Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar


paylaş
Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar

Enerji, hırs ve vizyona rağmen, en iyi niyetli emlakçı bile başarısız olabilir. Bazı durumlarda, müşterilerin ofise gelmesi durumunda yeni başlayanlar emlakçı hataları profesyonel itibarını tehlikeye atabilir. İster yeni başlamış olun, isterse yıllardır çalışan tecrübeli bir emlakçı olun, Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar ını nasıl önleyeceğinizi bilmekten yararlanabilirsiniz.

Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar

Bir iş planının olmaması

Herhangi bir gayretin anahtarı hedeflerinizi belirlemektir ve iş dünyasında - özellikle kendi hesabına çalışmakta olan bir emlak acentesinin - bunu başarmak için neyin gerekli olduğunu bilmesi başarı için önemlidir. Hedefleri belirleyin ve onları akıllıca yapın: spesifik, ölçülebilir, ulaşılabilir, alakalı ve zamana dayalı. Nereye gittiğinizi bilmiyorsanız, nereden başlayacağınızı veya nasıl ilerleyeceğinizi bilemezsiniz.

Hedefin üzerinde dur. Gayrimenkulün hangi yönünün en çok dikkat çektiğini biliyorsunuz.

Bütün masrafları takip etme ihtiyacından bahsetmek büyük bir sorun olabilir, ancak bunun ne sıklıkla gerçekleşmediğine şaşıracaksınız. Burada bir ihtimalle kahve, akıllı telefon veri dolaşımı ücreti var ... bir sonraki şey biliyorsunuz, bu ayın bütçesi kayboldu ve ödenecek çok şey var. Her parayı hesaplayabilmek, işinizi yürütmenin ne kadar iyi (veya kötü) olduğunu ve kendi başına ilk birkaç ay hayatta kalmak için neyin gerekeceğini vurgulayacaktır.

İş planınız, kendi kendini geliştirme ve eğitim stratejisi de içermelidir. Yeni becerileri öğrenmek bir türevcidir. Neyle doğduğunuza veya ondan beri elde ettiğiniz şey üzerine inşa edin, deneyiminizi ve uzmanlığınızı keskin, odaklanmış ve rekabette öne geçmek için ince ayarlayın.

Markanızı oluşturun

Kişilerinizi, kaynaklarınızı ve işinizi genel olarak oluşturmak önemli olsa da, kendinizi de bir gayrimenkul uzmanı olarak göstermeyi öğrenmelisiniz. Bu, kişisel markanızı tanımlamak anlamına gelir. Bu, birçok formda olabilir ve olmalıdır.

Sosyal medya, markanızı yaratmak, kitlenizle etkileşim kurmak, potansiyel müşteri oluşturmak ve sonuçta işinizi büyütmek için ideal bir mekandır. Sosyal medyada ne kadar aktif olursanız, alıcının ve satıcının sizi bulması daha güzel olur. Mahalle uzmanlığınızı ve benzersiz listeleri vurgulamanın harika bir yoludur.

İlişkiler kurabileceğiniz ve çok fazla zamana ihtiyaç duyan ağ olaylarına katılın. Müşterilerinize kim olduğunuzu söylemek için kullanacağınız sesi ve kelimeleri belirlemek için zaman ayırın.

Ancak, iletişim sadece sözcükten başka bir şey değildir. Kendimizi nasıl tanıttığınız da önemlidir. Markanız ve mesajınızı temsil eden bir şekilde giydiğinizden emin olun. İdeal emlakçı kıyafet kodunu düşünün. Ne tür müşterileri cezbetmek istersiniz ve hangi nitelikleri temsil etmek istersiniz? Daha sonra buna göre giyinin.

Finansman eksikliği

Bütçenizden bahsetmişken, bunun nasıl finanse edileceğini de bulmanız gerekir. Mesleki ve kişisel harcamalar için bir mali plan oluşturup uygulamanız gerekir; kariyerinizdeki bu yeni aşamada, her şey onu teşvik etmeye inanıyor. Sahip olduğunuz, benzin ve ofis malzemeleri gibi mevcut harcamalarınızı aşağıya atın ve müşteri eğlencesi, organizasyon aidatları, abonelikler, müşteri odaklı üretim araçları, pazarlama vb. dahil olmak üzere emlak satmaya başlarken eklediğiniz her yeni harcamayı not edin.

Yeni kartvizitlerinizi basmadan önce, finansman kaynaklarınızı aşağıya indirin böylece işinizi kurarken hayatta kalın (faturaları ödeyin).

Bir pazarlama planına sahip değilseniz

İşler kötü gidiyor şimdi pazarlama zamanı değil mi? Tam tersi: Pazarladığınızda, hedef müşterilerinizin isteklerini ve ihtiyaçlarını öğrenir ve onları karşılamak için karşılıklı olarak en doymuş yolu bulurlar. Nişinizi belirledikten sonra, maksimum etki için hedef pazarlama görevleri listesi oluşturmak için kendi etki alanınızı ve tavsiyeleri kullanın. Pazarlama, özellikle ilk yılınızda, karmaşık veya pahalı olmak zorunda değildir, ancak çalışması gerekir.

Bir pazarlama planı oluşturmak, iş hedeflerinizi gözden geçirmek, bu hedefleri gerçekleştirmek için pazarlama stratejileri belirlemek ve ardından bu stratejileri destekleyen taktikler üzerinde durmak kadar basit olabilir. Bu arada, planınızda uzmanlaşmayı seçtiğiniz pazarın analizi, karşılaştığınız rekabete genel bir bakış, verdiğiniz hizmetlerin ayrıntıları ve kendinizi tanıtmak zorunda olduğunuz fikirler yer almalıdır.

Uzun vadeli emlak ortağı aramakta olan müşterilerin işine girebilmek için, nişlerdeki listelerin yanı sıra onları alabilecek olan hedef alıcılarla daha yakından tanımak, onlara uygun ve etkili bir şekilde pazarlamak zorundasınız. Hiçbir şey, zekice ve ilgi çekici hedefli pazarlamadan daha fazla patlama peşinde değildir.

Pazarlama çabalarınızı desteklemek için, nispeten yeni oyun alanına girişinize rağmen, uzmanlığınızı ve profesyonelliğinizi sergileyen sunumlar hazırladık ve uyguladık. Kendinizi nişiniz için önde gelen emlakçı olarak pazarlamanın bir parçası, bu konuda her şeyi bilmektir. Listeleme sunularınızda istatistikler, pazar payı, mesleki geçmişiniz ve kimlik bilgileriniz ve başarı için pazarlama stratejiniz bulunmalıdır. Bir müşterinin size olan güveni, eşyalarınızı açıkça bildiklerinde yaydığınız güvence ile desteklenir.

Müşterilerle iletişimde kalmamak

Herkes bir şekilde kendinizi özel hissetmek ister ve hizmetlerini kullanmayı düşündüğü bir zamanda birinin hayatına girdiğinizde ya da belgeleri zaten imzalamış olur- onlarla önemli ve kalıcı bir bağlantı kurma şansına sahipsiniz. Sürekli odaklanmanız, müşterilerle düzenli ve anlamlı temas kurmanız olmalıdır. Bugün yarın ödeyecek ilişkileri geliştirin.

Yeni müşterilerinizi görmezden gelmek için çaylak emlakçı hatası yapmayın (başlangıç ​​yapabilmenizin pek olmasa da). Size ulaşmanın birkaç yolu vardır: E-posta ve kişisel notlar en hızlı ve en kolaydır. Ayrıca müşterileri öğle yemeğine, bir bülten göndermeye veya müşteri takdir partisine atarak temas halinde kalabilirsiniz. Bağlı kalmak pahalı, emek gerektiren veya zaman alan bir gereklilik değildir. Mesele, sadece müşterilerinizin radarında kalmak ve karşılıklı yarar sağlayan bir ilişki oluşturmaktır.

Zaman yönetimi

Şunu kabul etmeliyiz ki, zaman çok hızlı ilerliyor. Bütün gün çalışıyoruz ancak gün sonunda sanki çok az iş yapmışız gibi gelir. Düşüncenizi değiştirin ve zamanınızı organize etmeyi öncelik haline getirin. Günlük Yapılacaklar listeniz, arama, izleme veritabanınızı güncelleme ve kendiniz pazarlama gibi görevleri içermelidir. Neyin üzerinde çalışacağını her zaman bil. Temizlik işleri gibi, eğer her gün biraz yaparsanız, hepsi biter.

Başarıyla çalışmak, pazarlamak ve işinizi büyütmek için yüzleştiğiniz tüm görevleri yerine getirirken zamandan, emekten ve masraflardan tasarruf etmenize yardımcı olacak pek çok kaynak vardır. İşte birkaç fikir:

  • Sınırsız konuşma, metin ve videoya sahip bir akıllı telefon, istediğiniz zaman ve herhangi bir yerden başkalarıyla bilgi paylaşmanıza olanak tanır. Bir dizüstü bilgisayar veya tablet, önemli verileri hızlı bir şekilde saklamak ve geri çağırmak için güçlü ve taşınabilir bir yoldur.
  • Kredi hesaplayıcıları ve demografik verilerden ölçüm dönüşümlerine, doküman depolama alanına ve daha fazlasına kadar her şeyi sağlayan, gayrimenkul profesyonelleri için özel olarak yaratılan ve birden fazla platformda bulunan bir dizi uygulama var. Bunlar, kişileri haritalama, not alma ve düzenleme için daha genel uygulamalara ek olarak verilmektedir.
  • Satış odaklı olmayan görevlerinizi üstlenmeniz için bir asistan tutmayı düşünün. Verimliliğinizi artırın ve işlemlerinizi arttırın, bu da gelirinizi artırdığınız anlamına gelir.
  • Sosyal medyayı bilgilendirmek ve konuşturmak için hızlı ve ücretsiz (veya neredeyse özgür) bir yol olarak görmezden gelme. Instagram fotoğrafını veya Facebook güncellemesini göndermek yalnızca birkaç dakikanızı alır; anlayışlı bir blog girişi kısa ve etkileyici olabilir ve tweet'lerde olduğu gibi ...
  • Her üyesi, rolünün ötesine geçerek en verimli ve tatmin edici sonları getirmek için mümkün olan en iyi kapanış takımını harekete geçirin.

Kariyer yolunuza yeni bir adım atmak kadar heyecan verici olarak, yeni başlayanlar emlakçılarının sizi her zaman toprak altında ve odaklı tutmak için takip etmeleri gereken bazı en iyi uygulamalar vardır. Bir an için rekabetiniz - yeni gelenler ve gaziler kombine - bu araçları en iyi şekilde kullanmadığını düşünmeyin. Sektörünüz hakkındaki bilginizi, hedeflerinizi, başarı stratejinizi, mevcut kaynakları ve en etkili çalışma stilinizi artırmak için zaman ayırın. Herhangi bir iyi alışkanlık gibi, zihniyetinizi, şimdi nasıl yaptığınızdan, kariyerinizi, rolü ve her ikisinin liderliğini yeni bir şekilde görmek için biraz zaman alabilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlakçıların En Sık Yaptığı Hatalar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak pazarlama emlak pazarlama fikri emlak web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar