Avukat Web Sitesi
Medanis Bilişim AŞ.
2018 de 2017'de olduğu gibi Facebook İlanları, emlakçılar için müşteri üreten önde gelen kaynaklardan biri olacaktır. Emlakçılar İçin Facebook İpuçları yazımız ile 2018 gelmeden yeni bir Facebook stratejisi oluşturabilirsiniz.
Neden üç ana neden var?
Bugün, her pazardaki emlakçılar tarafından kanıtlanmış Facebook Reklamları tekniklerinden bazılarını paylaşacağız. Bu nedenle sizin için çalışacaklarını biliyoruz.
Reklam metninizde neyi yazacağınız konusunda kafanız karışıksa, aşağıdaki sistemi kullanın.
Evlerinden birinin değerini öğrenmek için birine sormak zorundaysanız, yanlış isimler, numaralar ve e-postalar = para israfıyla önemsiz talepler alırsınız.
Bunun yerine, pazarlama profesyonellerinin "Müşteri Mıknatısı" dediği şeyleri sunun. Bir ev alıcının veya satıcının dikkatini çekeceğini bildiğiniz değerli bir şey sunmaya çalışın.
Örneğin - Ankara, Keçiören'de bir emlakçıysanız, Keçiören'deki emlak piyasası ve gelecekteki eğilimler hakkında bir bilgi paketi oluşturun. Bütün bilgileri edindikten sonra içeriğinizi güzel bir e-kitap haline getirmek için bir tasarımcı kiralayabilirsiniz.
Şimdi, Facebook İlanını çalıştırdığınızda şöyle bir şey söyleyebilirsiniz:
"Keçiören hakkında bilmeniz gereken her şey? Ücretsiz Emlak Rehberi'ni indirin. "
Daha sonra, açılış sayfasında telefonlarını, e-postalarını ve ilk adlarını öğrenin.
Çünkü, potansiyel müşteriye ücretsiz ve yararlı bir şey öneriyorsunuz, doğru bilgileri ekleme olasılığı daha yüksek. Bu, daha fazla kullanıcıyla görüşmenizi ve reklam harcamanızdan daha fazla gelir elde etmenizi sağlar.
Pro İpucu : Bu açılış sayfasını doldurduktan sonra, onları bir başka açılış sayfasına gönderin ve onlara evinin değerinin ne kadar olduğunu öğrenmek isteyip istemediklerini sorun. Ardından, bu açılış sayfasında, yalnızca bir alanı, adreslerini doldurmaları gerektiği konusunda emin olun.
Bazılarınızın bir bütün halinde mahalleyi, şehri ve hatta bölgeyi hedeflediğini anlıyoruz.
Bununla birlikte, Facebook Reklamları yerel pazarlamayı çok mikro düzeyde yapmanıza izin veriyor, bu nedenle neden eve daha yakın iş kaynakları bulmuyorsunuz?
Yerel ev alıcıları ve satıcıları hedeflemenin iki yolu vardır:
Her bir mahalleyi ayrı ayrı hedefleyen birkaç kampanya oluşturun.
Örnek için - Birçok müstakil evin bulunduğu bir alanı hedef alıyorsanız, başarılı bir açık ev için bir kontrol listesi sunun.
Bir sürü alıcı ve satıcı bulunan başka bir bölgeyi hedeflerseniz, binlerce ev alıcıyı hedeflemek için reklamlarınızı hazırlayın. Örneğin, 10-20 yıl içinde evlerinin öngörülen değerini gösteren bir yatırım tahmini oluşturun.
Alt satır : Daha kişiselleştirilmiş reklam metni = daha fazla talep sağlar. Daha coğrafi olarak hedeflenen reklam metni = daha fazla talep sağlar. Biraz daha fazla zaman alabilir, ancak sonuçtan çok memnun kalacaksınız!
TANIM: Bir Facebook pikseli, dönüşümlerinizi izlemek için web sitenizin tüm sayfalarında yapıştırmanın yanı sıra açılış sayfalarını kopyalamanız gereken bir kod parçasıdır.
TANIM: Dönüşüm, birisi açılış sayfanızda bir form doldurduğunda kaydedilir.
Facebook Reklamları, hangi tıklamaların dönüşüm elde ettiğini anlamak gerekir; böylece, günlük bütçeniz için toplam olası müşteri sayısını en yükseğe çıkarmak için gösterimleri optimize edebilirler.
FAYDA: Dönüşüm izleme ve dönüşüm için reklamı optimize etmeniz, zaman içinde müşteri başına daha düşük bir maliyetle daha fazla potansiyel müşteri kazanmanıza olanak tanır.
TARİHÇE: Facebook algoritmaları, hangi kullanıcının dönüşüm sağladığını tespit etmede son derecede etkilidir. Gayrimenkul testleri üretmek için dönüşüm testlerini farklı kampanya türleriyle test ettik ve işe yaradı!
Facebook videoları reklamlarının gayrimenkul endüstrisi için resim reklamlara kıyasla kullanıcı katılımını artırdığı ispatlanmıştır.
Bununla birlikte, video reklamlar metrikleri ölçme açısından farklıdır.
Bir Facebook video reklamı başlattıktan sonra bakmanız gereken ilk şey, ortalama görüntüleme süresidir. Ardından, izleyicilerin tıklama oranını kontrol etmeniz gerekiyor.
Bir video reklamı başlatırken, bölgenizde son zamanlarda satılan 5-6 evi derleyebilir ve izleyiciye evde ücretsiz bir değerleme yapabilirsiniz.
Genel bir en iyi uygulama, videolarınızın dönüşüm oranı, yüzünüzü gösterdiğinizde ve kitlenizle doğrudan konuşursanız artar.
Facebook videoları varsayılan olarak sessiz olduğundan, zorlayıcı bir arka plan kullandığınızdan ve videonuz için altyazı transkriptlerini gösterdiğinizden emin olun.
Sonuç olarak, izleyici, telefonlarını transit geçtikçe veya evde ses seviyesini açtığında aradığı takdirde mesajı alabilir.
Her bir kampanyanın veya reklam grubunun altında bir reklam yayınlıyor musunuz? Öyleyse, Facebook Ads hesabınızı değiştirme ve her bir farklı reklam grubu için birden çok resim, reklam kopyası ve açıklama testi yaptığınızdan emin olun.
Birden fazla reklam başlattığınızda, her biri için ayrı ayrı veriler elde edersiniz. Ayrıca, performansı düşük olanları kapatabilir ve daha iyi performans gösteren kullanıcılara konsantre olabilirsiniz.
Emlakçılar İçin Facebook İpuçları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: emlak tanıtım emlak facebook emlak reklam
Yorumlar