Logo Web Tasar覺m

Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi


paylaş
Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Bir ev satın almak veya satmak, müşterileriniz için korkutucu ve stresli bir süreçtir. Başarılı bir emlakçı olmak istiyorsanız müşterileriniz için bu stresli süreci en iyi şekilde yöntemelisiniz. Müşterinizin, ihtiyaçlarına önem verdiğinizi göstererek olağanüstü müşteri hizmeti sağlayabilirsiniz. Küçük bir emlak firmanız bile olsa Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi taktiklerini uygulayarak daha da başarılı olabilirsiniz.

Emlakçılar İçin Başarılı Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Müşteri hizmetleri ilk müşterinizle başlar. Bir evi satın almak (veya satmak), birçok insanı ve bir çok faktörü içeren karmaşık bir işlemdir. Müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılayarak zorluklarla yardım etmesi, adınızı yaymak ve işletmenizi tanıtmak için mutlu müşteriler oluşturmalısınız.

Peki, bir emlakçı olarak müşterilerinizi mutlu etmek için ne yapabilirsiniz?

Müşterilerilerinizin standartlarının ne olduğunu öğrenin.

Kendinizi rakiplerinden ayırın. Standartlarınızın ne olduğunu kendinizin belirlemesi yeterli değildir:

Müşterileriniz sizi aradığında veya e-posta gönderdiğinde anında cevap almak isterler. Karşılarında ilgili birilerinin olduğunu bilmek isterler ancak aramalara her zaman cevap vermeniz mümkün olmayabilir. Bu yüzden aramalara ve e-postalara otomatik cevaplar oluşturarak işinizin olduğunu ve onlara en kısa sürede döneceğinizi bildiren mesajlar yollayabilirsiniz.

Şimdi beklentilerini aşın, onlara daha erken dönmeye çalışın en geç 2 saat içerisinde müşterilerinize cevap vermelisiniz. Geçen haftalarda sizi aramamış olabilirler ve yeni bir şey olmamış olabilir, yine de onları arayın, e-posta ile gönderin veya yeni bilgileriniz varsa bunları yazın ve onlara iletin.

Ayrıca , müşterinize size nasıl ulaşacağını bildirdiğinizden emin olun. Tercih ettikleri bir yöntem varsa, onlarla bu şekilde iletişime geçin. E-postayla göndermenizi tercih ettikleri takdirde aramayın sadece e-posta gönderin.

Bilgilendirin 

Siz yetenekli bir profesyonelsiniz ve bilgi ve anlayış sergilemek sizin işiniz. Şartları açıklığa kavuşturarak bilginizi paylaşmak için fazladan zaman ayırın. İşlemi anlaşılması kolay anlaşılan terimlerle anlatın. Müşterinizin güvenini kazanmanın ve inanılmaz bir müşteri hizmeti sağlayan bilgili bir emlakçı olarak size bir itibar kazanmanın harika bir yoludur.

Geri bildirim almak

İstisnai müşteri hizmetleri, sözleşmeyi kapattıktan sonra müşteri hizmetleri anketi gönderdiğiniz anlamına da gelebilir. Bu, müşterilere, hizmetinizin ne kadar harika olduğunu ya da belki de iyileştirmeniz gereken yeri bildirmenizi sağlayacaktır.

İş başarınızın seviyesi, müşterilerinizin memnuniyet seviyesine bağlıdır

İstisnai müşteri hizmetleri sunmak, müşterilerinizle yakın ilişki kurmanın harika bir yoludur ve potansiyel müşterilerin, yetenekli bir emlak acentesi seçerek yararlanacakları tüm avantajları okuyabilecekleri harika bir vaka çalışması hazırlamanızı sağlar.

Yapmak:

  1. Müşterilerinizin güvenini kazanın.
  2. Müşterilerinize, müşteri hizmetleri standartlarınızın ne olduğunu öğrenin.
  3. Hemen aramaları geri çevirin.
  4. Beklentileri aşın.
  5. Müşterilerinize ulaşabileceğinizi nasıl bildireceklerini ancak tercih ettikleri yöntemle onlarla iletişime geçmelerini sağlayın.
  6. Bilgilerinizi paylaşın.
  7. Müşterilerinizin geri bildirimlerini sizinle paylaşmasını sağlamak için bir müşteri anketi gönderin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Etiketler: emlak pazarlama emlak dijital pazarlama çevrimiçi pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar