Emlakçılar Google Analiz ve Sosyal Medya Pazarlaması
Google Analiz, internet Pazarlama stratejileri üzerinde çalışan bireyler ve işletmeler için çok önemli bir veri kaynağı olmuştur. Analitik raporların, internet pazarlamacılığına katılan bireylere, gayrimenkul pazarlamasıyla uğraşanlar da dahil olmak üzere, onları besleyen şey olduğu söylenebilir; çünkü doğru yolda olup olmadıklarını öğrenmelerini sağlar. Yoldan çıkarsa, Google Analiz tarafından sunulan veriler onların yanlış yaptıkları bölümleri belirlemelerine ve düzeltmelerine yardımcı olabilir. Bu makale, Google Analizin nasıl çalıştığı ve farklı terimleri anlamanıza yardımcı olacaktır. Emlakçılar Google Analiz ve Sosyal Medya Pazarlaması yazımızda Google Analiz konusundaki ayrıntılara ulaşabilirsiniz.
Google Analizle ilgili bir sohbet gerçekleştiğinde insanların getirdiği yaygın terimlerin bazıları şunları içerir:
- Gösterimler, web sitenizden herhangi bir URL’nin bir aramada göründüğü sayıları ifade eder. Çoğu kişi, gösterimlerin bir ziyaret eşanlamlı olduğuna inanıyor; ancak değil. Buradaki iyi bir benzetme, bir dondurma salonuyla karşılaşan insanların sayısıdır. Gösterimler, dondurma salonunu gören veya önünden yürüyen kişilerdir.
- Diğer taraftan yapılan ziyaretler veya tıklamalar, web sitenize giren veya bağlantınızı tıklayan gerçek kullanıcıları gösterir. Bu, birbirlerinin yerine kullanılabilir, ancak daha doğru terim “tık” dır.
- Herhangi bir Analiz raporunda göreceğiniz TO, ‘Tıklama Oranı’ şeklindedir. Bu, genellikle Tıklamalar / Gösterimler 100 formülünden türetilir. Tıklama Oranı, bağlantılarınızın fark edilebileceğini, açılış sayfalarınızın iyi çalışıp çalışmadığını bilmenizi isterse, pazarlama ve wp_betawpposts yayınlarınızda değişiklikler yapmanız gerektiğinde sizi bilgilendirmek açısından önemlidir. .
- Ortalama Pozisyon, web sitenizin tüm Google Arama sayfalarında nerede durduğunu anında söyleyecektir; ancak bu belirli bir anahtar kelimeye bağlıdır.
Emlak pazarlaması kolay görünebilir, ancak endüstride yeniyseniz ya da başarıyla hakim değilseniz başkalarına karşı zor olabilir. wp_betawppostslar ve sosyal medya kullanımı yoluyla pazarlama, artık çoğu kişinin uyguladığı bir yöntem.
Sosyal medyadaki zorluk, kitlenizin dikkatini çekebilmeniz ve onları tekliflerinizde takip edebilmenizdir. Sosyal medya materyallerini insanların sizi dinlemesine engel olabilecek her şeye hazır olacak şekilde ince ayarlamanızın zorunlu olmasının nedeni budur. İşte, hedef kitleniz tarafından duyulacak beş harika yol.
Rekabet Ruhu
Sektörünüz ne olursa olsun, rakiplerinizin olmasını her zaman bekleyebilirsiniz. Bir alanda maksimum 10 emlakçı ve aracı olabilir. Yeni iseniz, kolayca görülemeyebilirsiniz, ancak rekabetle mesafeye girmekten çekinmeyin. Mümkün olduğunca potansiyel müşterilerinizle ve hedef kitlenizle etkileşime geçin. Pozitif yeteneklerinize odaklanın ve pazarlamanızdaki bu becerileri vurgulayın. Başkalarına ne kadar yakışıklı olabileceğinizi göstermenin harika bir yolu, videolar oluşturarak ve bir YouTube kanalı oluşturarak, hedef pazarınızın sizinle çalışmak için ne gibi bir şey olduğunu hissettirmektir.
Döngüde Tutun
Satışa yönelik yeni özellikler de dahil olmak üzere sosyal medya sayfalarınızdan herhangi birine yeni şeyler yayınladığınızda, potansiyel müşterilere daha ayrıntılı bilgi içeren belirli bir açılış sayfasına yönlendirmek için kısa bir bağlantı verilen URL koymak iyi bir fikirdir. Bağlantı, sitenize sürekli trafik çekmeye yardımcı olur, bu da uzun vadede faydalıdır. Bağlantı kısaltmalarında, bit.ly veya Google’ın goo.gl gibi hizmetlerini kullanabilirsiniz.
Görseller
Facebook gibi web sitelerindeki fotoğrafların ve videoların denizinde gerçekten fark edilmek istiyorsanız fotoğraf paylaşmayı düşünmeye başlamanız gerekir. Listelerinizin en iyi fotoğraflarını toplayın ve sosyal medya platformlarında sörf yapanların ilham kaynağı olun. Gayrimenkul mülklerini teşvik etmiyorsanız, takipçilerinizin hoşunuza gidecek bir şeyler paylaşın veya onlara gülümsemeniz için bir şeyler vereceğiz.
Etiket
Dikkat çekmek ve farketmek için bir diğer sağlam yaklaşım da etiketlemektir. Facebook ve Twitter, hesapları kolayca etiketleyebilir. Fazla davranmamaya ve daha da önemlisi etiketleyecek doğru kişileri seçmeye dikkat edin. Ev satın almakla ilgilenmeyen kişilere etiket göndermeyin veya yayınlarınızda hashtagları da kullanabilirsiniz. Fikirler hashtagları içeren kelime önündeki “#” işaretini kullanarak gönderdiğiniz ilginize ilişkin anahtar kelimeleri seçin: #satılıkev veya mahallenizi veya şehrinizi, örneğin: #Ankara olarak etiketleyin. Tıpkı normal insanlar etiketleme gibi, bunu karma etiketlemeyle çok fazla yapmayın.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlakçılar Google Analiz ve Sosyal Medya Pazarlaması yazımıza yorum bırakabilirsiniz.