Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri
2017 yılının ortalarındayız bu nedenle tahmin edilen sosyal medya trendlerinin neler olduğunu, emlak sektörünün hangi sosyal medya eğilimlerinden nasıl yararlanması gerektiğini değerlendirmeye karar verdik. Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri size sosyal medya hesaplarınızı yönetirken takipçileriniz ne istediğine dair ilham kaynağı olacak.
Müşteriler artık sıradan sosyal medya paylaşımları istemiyor. Gülmek istiyor, samimiyet istiyor, özgünlük istiyor. İşimiz gereği birçok emlak sosyal medya hesabını takip ediyoruz. Yapılan en büyük hatalardan birisi sürekli selfie çekerek kendi fotoğraflarını çekip koyan emlakçılar. Lütfen bunu yapmayın. Siz bir şarkıcı ya da film yıldızı değilsiniz. İnsanlar sizi görmek için hesabınızı takip etmiyor. Kişisel hesabınızdan istediğiniz kadar kendi fotoğrafınızı paylaşabilirsiniz ancak emlak şirket hesabınızdan satılık veya kiralık evler, wp_betawpposts yazılarınız, çevre mahallerler ilgili haberler, yaşadığınız çevre, mahallede yemek yenilebilecek en iyi restoran, mahallenin veya çevrenin en iyi boyacısı gibi biraz da esprili bir dille paylaşımlar yapabilirsiniz. Ev alırken veya satarken nelere dikkat edilmeli? gibi çok fazla konu çeşitliliği mevcut. Neyi kesinlikle yapmamız gerektiğini söyledikten sonra Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri ‘ne geçebiliriz.
Trend: Özgün Kişilik
Takipçileriniz, emlak ofisinizin neye benzediğini takip ediyor. Sürekli ev fotoğrafları veya yazı paylaşmak yerinde arada ofis çalışanları veya ofisinizin fotoğraf veya videolarını paylaşabilirsiniz. Çalışan kişileri tanıtan, kaç yıldır bu işi yaptıklarını anlatan küçük bir tanıtım videosu olabilir. Tek başınıza çalışıyorsanız işinizle ilgili tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz.
Trend: Mobil Cihazlar için Optimize Edilen Mesajlar / İçerik
Bu aslında bir eğilimden çok bir zorunluluk. Fotoğrafları mobil cihazlar için optimize etmelisiniz. Facebook’ta fotoğraf paylaşımı fazla sıkıntı oluşturmayabilir ancak Instagram’da bazı fotoğrafların büyük olduğu için tamamının ekrana sığmadığını görmüşsünüzdür. Bunu yapmak, görüntüyü doğru şekilde görememek anlamına geliyor.
Bir takipçi olarak sürekli eksik fotoğraf veya düşük kaliteli fotoğraf görsek emin olun takipten çıkarız. Aynı şekilde videolar da mobil cihazlar için uyumlu olmalı. Özellikle yazıların olduğu videolar da yazı boyutları küçük ekranlarda da okunabilecek boyutta olmalı.
Trend: Video
Video, özellikle de canlı video, herhangi bir yere gitmiyor. Tahmin edildiği gibi, canlı video oluşturma sosyal medyada yeni trendlerden. Geçtiğimiz yıl, günlük haberler için Canlı video kullanan büyük ulusal şirketler çok sayıda. Bunun aksine, arkadaşlarımızın ve ailenizin canlı video kullandığını veya paylaşacağı söyleniyordu. Peki, neden? Video daha fazla etkileşime giriyor! Canlı videonuz yayın sırasında geniş bir kitleye sahip olmasa bile, canlı yayın bittikten ve videonun kullanıma sunulmasından sonra görüntüleme ve etkileşimde büyük bir artış olduğunu görürsünüz. Başlangıçta canlı görüntüleme eksikliği nedeniyle cesaretinizi kırmayın. Bir evi görmeye gittiğinizde canlı video başlatın ve evi çekin. Güzel manzaralı bir yere gittiğinizde orayı çekin ve Facebook, Instagram canlı yayın akışınıza ekleyin.
Trend: Minimalizm
Sosyal medya mesajlarına mutlaka bir metin yani açıklama eklemek gerektiği doğru. Ancak şu bir gerçek ki görsel içerik her zaman bir metin reklamından daha iyi performans gösterir. Bununla birlikte bir görsel paylaştığınızda ve uzun bir metin eklediğinizde katılım yine düşer.
Geçenlerde Facebook’da bir reklamı tanıtmaya veya oluşturmaya çalıştıysanız, çok fazla metin içerdiğinden, reklamınızın daha az görüntüleme oranına sahip olacağına dair bir uyarı almış olabilirsiniz. Minimalizm eğilimi standart haline gelecektir. Bu liste, başka bir eğilimle yakından bağlantılıdır “özgünlük”. Bir şirket, müşteriyle iletişim kurmak için sözcükleri kullanamazsa, içeriği katılımı sürdürmek için şeffaf ve anlamlı olmalıdır.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.