Logo

Emlak Logo Tasarım


paylaş
Emlak Logo Tasarım

İlk izlenimler işletmeler için her zaman en önemli konulardan birisi olmuştur. Bu ofisiniz, web siteniz ve Emlak Logo Tasarım çalışmanız için de geçerlidir. Küçük işletmelerin kabaca yüzde 95'inde zayıf bir Emlak Logo Tasarım çalışması var. Yani Emlak Logo Tasarım çalışması ne yazık ki tarafsız veya olumsuz bir marka vaadinde bulunuyor.

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Güçlü bir Emlak Logo Tasarım, sonuçta, şirketinizle önceden bilgi veya tecrübesi olmayan tüketicilere inanılmaz bir ürün veya hizmet sunduğuna inanmak için ilham verir.

Dahası, güçlü bir Emlak Logo Tasarım olmadan, kalitenizi tüketicilere ispat etme şansını asla elde edemezsiniz. Markanız sizi harika bir çalışma gibi görünmüyorsa, tüketiciler bunun yerine bir rakip seçebilirler.

Markanıza hak ettiği ilgiyi gösterin.

"Dikkat dağıtmak", işletmenizi temsil etmeyi seçtiğinizEmlak Logo Tasarım çalışmasının sonradan düşünülmeyeceği anlamına gelir. Bunun yerine, tüm markanızı tanımlar.

Evet, bir işletmeyi başlatmak veya büyütmek, birçok hususu içeren ve değerli kaynakları dikkatli kullanmak zorunda olan zorlu bir deneyimdir. Ancak, zamanınızı, enerjinizi ve sermayenizi nasıl yatırım yapacağınız konusunda kararlar alırken günümüz pazarında markanızı kısaltmayı göze alamazsınız. Muhtemelen yapacağınız tek en önemli karardır.

Markanız için güçlü bir temel oluşturacak ve sonunda işletmenizin gelişmesine yetki verecek bir logo oluşturmak için bu beş ipucu izleyin.

1. Genel olma.

Öncelikle, Emlak Logo Tasarım çalışmanızın açık ve kolay yorumlanmasını sağlayın; çünkü arkalarınızdaki marka bilinirliği yıllarının, kullanıcıların ürün veya hizmetinizle adınızı ilişkilendireceğinden emin olmazsınız.

İkinci olarak, büyük şirketlerin aksine, tüketicilerin işinizin niteliğini anlamasına yardımcı olmak için marka ikonlarına çok geniş bir reklam bütçenizin olması gerekmez.

Kısacası, Emlak Logo Tasarım çalışmanızın yaptıklarınızı ve kim olduğunuzu göstermesi ve olumlu bir marka izlenim bırakması gerekir. Bu nedenle küçük işletme logosu tasarımı, kurumsal logo tasarımından farklı bir hayvandır. Şirketler, insanların herhangi bir sembol veya grafiği adlarıyla ilişkilendirmesini sağlamak için pazarlamaya yeterince para atabilirler.

Küçük işletmelerin lüksü yoktur: Her izlenim o kadar önemlidir. Hedef kitleniz üyeleriyle çok yakından bağlantı kurmanız ve kendinize takılıp kalacak bir şeyler vermeniz gerekir - aynı zamanda bunları rekabet alanınızda yıkıcı bir hale getirin.

 
2. Akıllıca renkleri seçin.

Bazı endüstriler, endüstrileri için geleneksel olan çok tipik renk paletlerine sahiptirler. Örneğin, ısıtma ve klima şirketleri markalaşmalarında genellikle kırmızı ve mavi kullanmaktadır.

Ancak, marka renklerinizi tasarlarken kutunun dışında düşünmeye çalışın. Rakiplerinize yakından bakın, daha sonra mevcut markalarınkiyle karıştırılmayacak bir renk şeması seçin. Yine, benzersiz renk tonları seçerek mekanda yıkıcı olmanızı düşünün.

3. Logonuzun nasıl kullanılacağını düşünün.

Mümkün olduğunda, çok fazla açıklama gerektiren bir Emlak Logo Tasarım kullanmaktan kaçının. Küçük işletmeleriniz, tabela veya araç gibi açık hava medyasına dayanıyorsa, unutulmaz bir simge özellikle önemlidir. Görüntüleyiciyi mesaja hızlı ve verimli bir şekilde bağlamalıdır. Basit bir test, harfleri örtbas etmek ve sadece grafiğe bakmaktır. İzleyiciye işin niteliği konusunda bir fikir mi veriyor?

Büyük resmi düşünmek de hayati önem taşır. Logonuz markanın çeşitli uygulamalarına nasıl gidiyor? Tek bir formatta başarılı olur, ancak bir başkasında muzdarip olur mu? Veya, gelecekte kullanabileceğiniz belirli pazarlama kanalları var mı, burada logonun iyi çalışması gerekiyor? Emlak Logo Tasarım tamamlamadan önce bu gelecek projeleri göz önünde bulundurun:

  • Kartvizitler ve kırtasiye: Emlak Logo Tasarım çalışmanızın kartınızda nasıl görüneceğini  düşünün. İki yüzlü kartlar, yuvarlak köşeler ve benzersiz kağıt stokları gibi farklı özellikler açısından düşünün.
  • Tabela: kullanılabilir alana sığacak şekilde logonuz oranlarını değiştirmek için dürtü dayanacak.
  • Araçlar:  Kamyonlarınızın birincil mesaj olarak markanıza uyması yerine sığacak şekilde tasarlandığından emin olun.
  •  Üniformalar : Çalışanlar markanızın elçisidir, bu nedenle de düzgün ve profesyonel giyimli olduklarından ve tüm marka renklerinin entegre olduğundan emin olun.
  • Web tasarımı:  Web siteniz marka bilinci oluşturmayı tasarım ve mimarisine entegre etmeli ve marka vaadinizi açıkça ve iyice anlatmalıdır.
  • Sosyal medya:  Profillerinizdeki logonuzu değiştirin ve yeni görünümünüzü duyurmak için sosyal medya kanallarınızı kullanın.
4. Profesyonel kiralayın.

Herhangi bir marka bilinci oluşturma egzersizinin en önemli parçası, marka stratejisti ve müşteri arasında açık bir diyalogdur. Markanızı geliştiren kişi ile doğrudan konuşacağınız bir firma seçin. Yaratılan tüm resimlerin orijinal olduğundan emin olun, küçük resimden türemiş değil. Markanızın nihai olarak konuşlandırılacağı tüm uygulamaları tam olarak anlayan bir firma seçin.

Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Emlak Logo Tasarım çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Emlak Logo Tasarım çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.

Emlak Logo Tasarım yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Emlak Logo Tasarım dünyasında, eğimli çatılar ve kare pencereler, soyut alana asılmış veya fiziksel olarak şaşkın kümeler halinde birbirine toplanmıştır. Her yerde var, çok sıkıcılar ve müthiş genel marka imza atıyorlar.

Genel gayrimenkul logosu
Shutterstock'da satışa sunulan bu stok emlak logosu çok tanıdık geliyor. Birçok tasarımcı ve gayrimenkul ajansı, ilham alamadığı bir andaki genel bir konsepte geri döndü. 
Genel emlak logoları
Emlak Logo Tasarım için çok ilham verici olmayan bazı arama sonuçları

Tüm işler gibi, gayrimenkul dünyasında olanlar markalaşmalarında benzersizlik, netlik ve unutulmazlık arıyor olmalıdır. Öyleyse, evlerin, gökdelenlerin ve çatıların aşırı ve genel imajlarının ötesine nasıl gidersiniz? Gayrimenkul, mülk ve ipotek şirket logolarıyla yaratıcı insanlardan yaratıcı örnekler alıyoruz.

Baş Harfler Kullanılarak Emlak Logo Tasarım Yapmak


 
 
Zafer gayrimenkul logosu


Gayrimenkul logoları
 

 

Moda gayrimenkul logoları


Eski emlak logosu


 
Moda gayrimenkul logoları

Bir yer hissi
-

Çoğu gayrimenkul firması temelde aynı şeyi yapar. Bu kadar çok şey inkar edilemez. Benzersiz bir görsel kimlik arayışında, şirketinizin yerel kültürünü, şehir silüetlerini ve ikonik mimariyi göz önünde bulundurun. Bu genellikle aradığınız eşsiz gayrimenkul logosunu ve marka kimliğini üretir.

 
 
 
 

 

Gayrimenkul logoları
 
 
 
 
 
 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Etiketler: emlak logo tasarımları emlak logo tasarımı emlak logo tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar