Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi
İçerik pazarlaması yoluyla kitle etkileşimi son günlerde her sektörüde önemli bir yere sahip. Aracılık ya da markanız için pazarlama stratejisini analiz ederken bu ifadeyi milyonlarca kez duymuşsunuzdur. İçerik pazarlaması web sitesi bulunan herkesin kullanması gereken bir pazarlama yöntemi. Daha önceki yazılarımızda çoğu kez değindik ancak sürekli önemini vurgulamaya devam edeceğiz çünkü ülkemizdeki emlakçıların çoğu hala içerik pazarlamasının avantajlarından yararlanmıyor. Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi size içerik pazarlamasında rehberlik edebilir.
İçerik pazarlamasının en büyük avantajı ücretsiz bir pazarlama türü olması ve yazmayı bıraktığınızda bile etkisinin azalsa da decam edecek olması. İçerik dediğimizde sadece yazmaktan bahsetmiyoruz. Videolar, wp_betawpposts yazıları, fotoğraflar web sitenize yükleyebildiğiniz her şey bir içeriktir.
4 maddede Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi yazımızda basit bir şekilde içerik pazarlamasını uygularken dikkat etmeniz gereken temel ilkeleri anlattık:
- İçerik kalitesi yüksek olmalıdır. Ürettiğiniz makaleleri, web seminerlerini veya podcast’leri okumak, siz izlemek veya dinlemek istemezseniz kimse de göremez. İçerik seçimi ve üretimi konusunda düşünceli olun. Önce kendiniz yazdığınız yazıları, çektiğiniz videoları kendiniz inceleyin ve objektif olarak yararlı olup olmadığına karar verin.
- Tutarlılık, frekanstan daha fazla önemlidir. İçeriklerinizi sık paylaşmak için baştan savma içerikler paylaşmamalısınız. Kaliteye odaklanın. Kaliteli ama az yazmak takipçilerinizi daha çok memnun edebilir. Önemli olan paylaşım sıklığınızın tutarlı olması. Bir hafta 4 içerik yayınlayıp paylaşırken diğer hafta hiç içerik yayınlamazsınız insanlar hayal kırıklığı yaşayacaktır. İnsanları alıştırmak için her salı, perşembe, cumartesi içerik paylaşımı yapabilirsiniz ya da haftada 4 gün yazı yazmaya karar verebilirsiniz. Yeter ki tutarlı olun, insanlar wp_betawppostsunuza baktığında uzun süre yeni içerik olmadığını gördüklerinde sizin işinizle de ilgilenmediğinizi düşünebilirler.
- Takip ettiğiniz metrikleri ve nedenini öğrenin. Ölçütler önemlidir. Bize nerede olduğumuzu ve hangi sırada olduğumuzu söylerler. Bununla birlikte, nihai hedefinizi bilmiyorsanız bu bilgilerden hiçbiri önemli değil. Metrik hedefleriniz ne olursa olsun, benzersiz ziyaretler, müşteri yakalama formlarının veya yüklemelerin tamamlanması, tanımlandıklarından emin olun.
- Dönüşüm optimizasyon araçlarını unutmayın. Metriği kullanan bilimin ikinci yarısı, dönüşüm sorunlarını teşhis etmektir. Kullanıcılar web sitenizden ne zaman çıkıyor veya neden e-posta kampanyalarından vazgeçiyorlar? Optinmonster , kissmetrics veya hotjar gibi araçları kullanarak öğrenin. Nerede veya ne olduğunu bilmiyorsanız bir dönüşüm problemini çözemezsiniz.
İçerik pazarlama stratejinize yaklaşımınızı değerlendirmek için bu kontrol listesini kullanın. Size daha fazla fikir verecek ve içerik pazarlama çabalarınızın değerli olmasını sağlayacaktır.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlak İçerik Pazarlaması İçin Kontrol Listesi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.