Logo

E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme


paylaş
E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme

İnsanları e-ticaret web sitenize çekmek için çok çalışıyorsunuz, ancak web sitenize gelen kişilerin büyük çoğunluğu bir lira bile harcamadan web sitenizden ayrılıyor. Bu kimsenin istemediği ancak birçok e-ticaret sitesinin karşılaştığı sorunlardan birisi. E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme bazı küçük değişikliklerle yapılabilir.

Artık, web sitenizin aldığı trafikten daha iyi yararlanmak için uygulayabileceğiniz bir dizi e-ticaret pazarlama stratejisi bulunmaktadır.

Yine de, bu makale E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme için, ürün sayfanızın kendisine odaklanacaktır.

Bu yazıda, bir ayakkabı markasının gerçek dünyadaki bir örneğini kullanarak başarılı bir ürün sayfasının 8 temel öğesini inceleyeceğiz.

Ayrıca, ürün sayfalarınızı daha da optimize etmek için (ve sizin) deneyebileceği birkaç testi tavsiye edeceğiz.


Ayakkabı markasının web sitesinin genel olarak görünümü aşağıdaki gibi. Klasik bir e-ticaret sitesi. Peki E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme için neler yapılabilir?

 

Ve burada, bu e-ticaret ürün sayfasını optimize edilmiş bir hale getiren E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme için 8 ayrı unsur var. 

# 1: Büyük, Yüksek Çözünürlüklü Ürün Resmi

Her şeyden önce ziyaretçilerinizin 1) Doğru sayfada olduklarını bildiklerini, ürün dizininden seçtikleri ürüne baktıklarını ve 2) aldıkları ürünün görünümünü net olarak göreceklerini bilmeleri gerekiyor. Büyük, yüksek çözünürlüklü bir ürün resmi, ürün sayfanızda göründüklerinde ilk gördüğü şey olmalıdır.

# 2: Güven Oluşturan "Yıldız" Derecelendirme

Sayfanın üst kısmında, ürününüzün objektif, tarafsız tüketiciler tarafından iyi incelendiğini gösteren şey, ürününüzün satılmasını sağlayacak en önemli faktörlerden biridir. Yukarıdaki ürün imgesinin yanında, "Bu ürün müthiş ve güzel" ve "işe yaramasa insanlar sevdiklerini söylemezdi" diyen harika bir yöntem.

# 3: Değer Ekle # 1

Ayakkabı markası, tüm siparişlerde ücretsiz gönderim hizmeti sunuyor. Bu "katma değer" olarak adlandırdığımız şeydir. Fiyat için ürünün kalitesinin ötesinde bir ek teslimat.

Ürün sayfasının üst kısmındaki bu ücretsiz nakliye özelliği, ziyaretçinin deneyimini ayarlamak için mükemmel bir yoldur. Onların satın alma ihtimalinin değerlendirilmesi, fiyatın, ödeme sayfasına ulaştıklarında artmayacakları fikrine dayanıyor.

Kullanıcıların bir alışveriş sepetinden vazgeçmelerinin başlıca nedenleri arasında hesap oluşturulması, karmaşık ödeme işlemleri ve beklenmedik teslim maliyetleri gereklidir. Tüm bu acı noktalarını hem ürün sayfanızda, hem de ödeme işleminizde belirttiğinizden emin olun.

# 4: Değer Ekle # 2

E-ticaret işletmenizde rakiplerinizin kullanmadığı özel bir politika varsa (ücretsiz gönderim, ücretsiz dönüşler, deneme çıkış politikası, vb.) Bu fiyat katma ön ve merkezi içerir.

Maddenin gerçeği, çoğu e-ticaret işletmesinin tamamen benzersiz ürünler satmamasıdır. Bu ürün sayfasındaki ayakkabılar 100 ayakkabıdan farklı görünmüyor. Ne var ki, bu değer katıyor: değerlendirmeler, güven inşa yıldızları ve bu "ücretsiz getiri ve değişim" mesajı.

# 5: Büyük, Yakınlaştırılmış Ürün Fotoğrafı

Çevrimiçi kıyafetler veya ayakkabılar satın almak zor. Tanımı gereği, muhtemel müşterileriniz nihai olarak giymek istedikleri şeyin her açıdan dokunamaz, hissetmez veya görmez. Bu, onların paketi geldiğinde görünümden hoşlanacaklarına kendinden emin hissetmelerini zorlaştırıyor.

Bu nedenle, büyük, büyütülen ürün görüntüsü atlıkarı önemlidir. Dikiş, ayakkabı iç kısmı, bağcıklar, delikler, markalaşma ve ( içindeki diğer görüntülerde) muhtemel bir müşterinin görmek isteyebileceği diğer her şeyi gösterir.

# 6: Müşterilerin Yorumları

Bu büyük olanı. Meselenin gerçek şu ki, kendi ürünleriniz söz konusu olduğunda, önyargılıyız.

Bu yüzden güven biraz zordu.

Bu nedenle müşteri incelemeleri inanılmaz derecede değerlidir yapabileceğiniz her şeyden daha orijinal ve daha "gerçek" hissi veren kişiselleştirilmiş, nesnel görüşler sunar. Potansiyel müşterileri gibi insanları barındırıyorlar; zira kendileri söz konusuysa, sadece para kazanmak istiyorlar.

# 7: Bir Sosyal Medya Etkileşimi İstemi

Sosyal medya işiniz için önemliyse, muhtemel müşterilerin orada bulunmaları için bir bölüm ekleyin. Eğer değilse yapmayın.

Sosyal medyanın, yatırımınızda süper pozitif bir getiri sağladığını düşünüyorsanız, yalnızca ürün sayfalarınızda bir sosyal medya katılımı komut istemi bölümünü öneririm. Aksi takdirde, ürün sayfanızın ziyaretçi sayısını alt satırdaki hedefinizden (bir satın alma) rahatsız edersiniz.

Greats ayakkabıları aslında bu bölümle Instagram'a kimseyi göndermiyor. Resimlerden birine tıklamak, Instagram'ı andıran bir modsal pencere açar. Modalın kendisinde bir ürün döngüsü var ve ziyaretçileri farklı bir ürün sayfasına gönderen "şimdi satın al" seçeneği var. Bununla ilgili düşüncelerimin tamamı için aşağıya bakın.

# 8: Bir E-posta Listesi

Başarılı bir e-ticaret pazarlama stratejisinin önemli bir bileşeni listenin oluşturulmasıdır. Onsuz, ürünlerinizi satın almayan veya mevcut müşterilerden başka bir satın alım istemeyen kullanıcılara tanıtma şansın yoktur. Sadece satın almıyorlar ve yok oluyorlar, isimsizler.

Şimdi, e-ticaret listelerinin oluşturulması için birkaç stratejimiz var.  Ayrıca, ödeme işlemi sırasında kaydolmayı veya hatta gerekli kılmayı isteyebilirsiniz. Tavsiyemiz, e-posta listelerinin oluşturulmasının önemini göz önünde bulundurmak ve olabildiğince sık istemektir.

 


Bu e-ticaret ürün sayfası olduğu kadar iyidir, her zaman iyileştirme olabilir. İşte Greats ayakkabılarının test etmesini öneririm unsurlar:

# 1: Harekete Geçirici Mesaj Düğmesi Kontrastı

Mevcut "Sepete Ekle" harekete geçirici mesaj düğmesi olabildiğince dikkat çekici değil. Greats'in mevcut renk düzenini ters çevirmesini ve düğmeyi mavi yapmasını öneriyoruz.

Basit bir tasarım değişikliğinin ne kadar etkileyici olduğuna şaşırırdınız; özellikle de E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme Alışveriş sepetine ekleyin gibi bir huni niteliğindeki unsur üzerinde uygulanan bir tasarım değişikliği olduğunda.

# 2: Hayati Olmayan Elemanların Elimine Edilmesi

Bu e-ticaret ürün sayfasının "Royale Ailesini Keşfedin" bölümünü tamamen kaldırmasını ve yalnızca "Hoşunuza gidecek" "bölümünü korunması yeterlidir. Bu bölüm, aynı ziyaretçinin ihtiyacını da (daha fazla beğendikleri bir şeyi görme imkanı) sağlar.

E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme Başka bir seçenek ve kesinlikle bu çizgiyi test edeceklerimizden birisi, bu harici bağlantıları tamamen kaldırmak olacak - böylece seçtikleri üründe dikkat çekici hale getiriyor ve ilgili ürünleri görmek için "geriye" gitmeleri gerekiyor.

# 3: Daha Az Ürün İncelemeleri

Birden çok müşteri yorumları sayfası arasında geçiş yapma seçeneğinin yanı sıra 3 sayfa incelemesi, bunların harika ayakkabılar olduğunu söylemek için yeterlidir. Ek ikisi, değer sağlamak için hiçbir şey yapmaz ve sayfayı uzatır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Web Sitesi Yenileme,  SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

E-Ticaret Ürün Sayfanızdan Daha Fazla Satış Elde Etme yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

 

 

Etiketler: e-ticaret ürün sayfası e-ticaret satış arttırma

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar