Logo Web Tasar覺m

E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu


paylaş
E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu

E-posta alıcılarının %47'sinin sadece konu başlığına bakarak e-postalarını açıp açmamaya karar verdiklerini biliyor muydunuz? Açıkçası,  e-posta pazarlaması söz konusu olduğunda ilk izlenimler önemlidirE-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu sayesinde müşterilerinize gönderdiğiniz e-postaların açılmasını ve okunmasını sağlayabilirsiniz.

Organizasyonlar e-postanın içeriğine, insanların gerçekte tıklayıp tıklamalarını sağlayacak kadar ilgiyi ateşleyeceklerini düşünmeden çok fazla çaba harcamaya yönelirler.

Çabalarınızın boşa gitmesine izin vermeyin, bu yazıda, doğru yönde ilerlediğinizden emin olmak için ilgi çekici konu satırlarının hazırlanması ve test etme yönergeleri için birkaç ipucunu inceleyeceğiz.

E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu 

Yaratıcılık Üzerindeki Netlik

İnsanlar meşguldür ve günlük olarak aldıkları e-postaların sayısı çok fazla olabilir. E-postanızın silinmesini istemiyorsanız veya daha kötüsü spam olarak işaretlenmişse, yaratıcı olanın üzerinden net bir konu satırı hedeflemeniz gerekir.

Bu neden çalışıyor? Tüketiciler gizem istemiyorlar.  Bir e-postayı açtıklarında ve ilgi alanlarıyla alakalı olup olmadıklarını bilmelerini isterler. Agresif pazarlamayla spam yapılmakta veya hedef alınmış gibi hissetmek istemiyorlar. Yaratıcı konu satırları riskli olabilir, çünkü alıcının anlayamayacağı düşünülmektedir.

Yani, kendinizi müşterinizin yerine koyun ve şirket konuşmasını bırakın. Kitlenizin kullandığı şeye benzer bir dil kullanın. Basit tutun. Dostça ve samimi tutun. Ve her şeyden önce gerçekleri söyleyin.

Konu satırınızı oluştururken akılda tutulması gereken bir diğer önemli faktör , e-postaların %67'sinin alıcılar tarafından  mobil cihazlarında açılmış olmasıdır. Bu kısa ve tatlı yol anlamına gelir. Mesajınızı almanızı sağlamak için konu satırında en fazla 5 ila 7 kelime (veya yaklaşık 50 karakter) hedefleyin.

Kişisel Tatın Bir Maddesi

İzleyicileri kişisel beğenilere göre bölümlere ayırmak, açık oranları artırmanın güçlü ve etkin bir yolu olabilir. Gelişmiş pazarlama teknolojisi sayesinde kuruluşların abonelerinin geçmişleri, hobileri ve beğenilmeyenlerle beğenilmeleri hakkında bilgi edinmek için bir dizi araçları bulunmaktadır. Bu, e-postalar gönderilirken, konu satırları, kişisel tercihlerine göre alıcı gruplarına göre uyarlanabileceği anlamına gelir.

Konunun satırını kişiselleştirmek "sizin" sözcüğünü eklemek kadar basit olabilir.  Araştırmalar, tüketicilerin adlarını gelen kutularında görme etkisiyle duyarsızlaştıklarında, alıcıya seslenerek doğrudan bir e-postanın açılma ihtimalini artırdığını ileri sürer .

Mümkünse, gönderen adınızı kişiselleştirin. Hiçbir zaman " info@isadınız.com " u kullanmayın. Kim bir robottan e-posta almak ister?

Kuruluşunuzdan birinin adını eklemek, alıcınızın açıp yanıt verme ihtimalini artıracak kişisel dokunuşu ekler. info yerine gerçek adınızı ve soyadınızı kullanabilirsiniz ve @ işaretinden sonra işletme adını yazarak resmiyet verebilirsiniz.

Test - Bu bir Gereklilik Maddesi

Test ne kadar çok test yaparsa, konu satırı oluşturma işleminize yardımcı olabilecek kalıplar ortaya çıkma olasılığı da o kadar artar.

Konu satırlarını test etmenin ilk adımı , kitlenizin tercihleri ​​hakkında ne öğrenmek istediğinize karar vermektir .

Düşünmenizi önerdiğimiz en iyi 5 soru aşağıda belirtilmiştir:

  • Hedef kitlenizin hangi anahtar kelimeler ilgisini çekebilir?
  • Konuşma satırımı bir açıklama veya soru gibi göstermeli miyim?
  • Konu satırında bir sayı da dahil olmak üzere açık oranları artırıyor mu?
  • Başlığın büyük bir bölümü açık oranları artırıyor mu?
  • Bu özel alıcılar kişiselleştirilmiş bir konu satırına cevap verme olasılığı daha yüksek mi?

Bu sonuçları ölçmek için en popüler araç A / B testidir; alıcı "Version A" ya "Version B" ye karşı cevabı test ederek tek bir değişkenin iki sürümünü karşılaştırmanıza olanak tanır. Örneğin, daha fazla kişi "İşinizi Büyütmek İçin İpuçları" veya "İşinizi büyütmek için En İyi 20 İpucu" başlıklı bir e-posta?

A / B testi yürütmek ve sonuçları bir e-tabloda izlemek, hangisinin en iyi sürüm olduğunu anlamanıza yardımcı olabilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar