Logo Web Tasar覺m

Çevrimiçi Müşteri Yorumlarının İşletmeniz İçin Önemi


paylaş
Çevrimiçi Müşteri Yorumlarının İşletmeniz İçin Önemi

Teknoloji odaklı bir zamanda yaşıyoruz, bir işletmenin çevrimiçi varlığı her zamankinden daha önemli. Peki, bu kadar işletmenin içinden sizin işletmeniz nasıl öne çıkabilir? Çevrimiçi Müşteri Yorumlarının İşletmeniz İçin Önemi düşündüğünüzden daha fazla. Müşteri yorumları potansiyel müşterilerin işinizi rakiplerinizin yerine seçmesini sağlayabilir.

 

Araştırmalar, arama motoru sıralamaları için optimizasyon değerinin yanı sıra, müşterilerin yorum yapılan firmaları yapılmayanlara oranla daha çok tercih ettiklerini gösteriyor.

 

Çevrimiçi Müşteri Yorumlarının İşletmeniz İçin Önemi

 

   Çevrimiçi Görünürlüğü Geliştirir 

Yorumlarda, işletmenizin çevrimiçi görünürlüğünü artıracak birçok faktör vardır. Arama motoru, sıklıkla rekabette daha fazla sayıda incelemeye sahip işletmeleri görüntüler. Sıralamanızın diğer sıralamalar arasında öne geçebileceğini söyleyebiliriz. İncelemeler genellikle genel SEO'unuz için önemli anahtar kelimeler içerir ve arama motorlarındaki alakalılığı artırabilir. Arama motoru görünürlüğü bir işletmede çok önemlidir, Yelp, Facebook ve Google gibi inceleme siteleri organik arama sonuçlarında yer alabilir ve bulunma olasılığını artırır.

  • Satışları Artırır
    Çevrimiçi incelemeler doğrudan çevrimiçi görünürlükünüzü etkiler, işletmenizin satış yapması olasılığını artırır. Yakın zamanda yapılan pazarlama araştırmaları, müşterilerin çevrimiçi incelemelere kişisel bir referans kadar güvenme eğiliminde olduklarını da göstermiştir. Çevrimiçi incelemeleriniz, potansiyel bir müşterinin bunları yeni bir müşteriye dönüştürmek için ihtiyaç duyduğu bilgileri sağlayabilir.
  • Müşterilerin Gerçekten Ne İstediğini Öğrenin Müşterilerinizin çevrimiçi işletmeniz hakkında söylediklerini okumak ve anlamak için zaman ayırırsanız, reklamcılık, envanter veya müşteri hizmetleri teknikleri gibi çeşitli şeyleri ayarlayabilirsiniz. Bu incelemeler, işletmenizin iyi iş çıkartıp gidermediğini veya bazı işler alabileceğini size bildirebilir. Müşteri yorumlarını gözden geçirdiğinize ve belirtebileceği tüm sorunlara dikkat etmeye dikkat edin.
  • Müşterilerin Güvenini Artırıyor
    Son zamanlarda yapılan pazarlama araştırmalarına göre, çoğu müşteri çevrimiçi olumlu değerlendirmelerin aslında onlara bir işletmeye güven duymalarını söylüyor. Mevcut müşterileri, işletmenizle ilgili deneyimlerini gözden geçirmeye teşvik etmek, işletmenizin gelecekteki müşterilere olan güvenilirliğini doğrudan artırabilir.
  • Ücretsiz Pazarlama
    Çevrimiçi değerlendirmelerin çevrimiçi görünürlük üzerinde olabilecek faydaları, sitelerinizin organik arama sonucu sıralamasını artırmanın yanısıra site dışına çıkma ihtimalinizi de arttırır. Bu incelemeler diğer sitelerde görülebilir ve trafik doğrudan sitenize yönlendirilir.
  • Bunlar çevrimiçi incelemelerin yerel işletmenize sağlayabileceği avantajlardan sadece birkaçı. Çevrimiçi incelemeler veya internet pazarlaması ile ilgili başka sorularınız varsa, Medanis Bilişim AŞ ile iletişime geçin ve çevrimiçi incelemelerinizi ve İnternet pazarlamacılığınızı nasıl yönetebileceğimizi öğrenin!

 

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

 

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Etiketler: dijital pazarlama müşteri yorumları

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar