Logo

Ankara Web Reklam


paylaş
Ankara Web Reklam

Ankara Web Reklam yatırımı yapmanız için para birimi olup olmadığına bakılmaksızın, her işletmenin bir Google AdWords kampanyası oluşturma süreci boyunca harekete geçmesi gerektiğine inanıyoruz.

 Satış Başına Maksimum Maliyetinizi Bulma

Bir rAnkara Web Reklam kampanyası oluşturmanın en önemli adımlarından biri, satış başına maksimum maliyetinizi belirlemektir. Maksimum satış başına maliyetiniz, yeni bir müşteri edinmek için yatırım yapmak istediğiniz en yüksek değerdir. Birçok işletmedeki bu numara, tekrarlanan alımlar nedeniyle ilk işlem değerinde veya üzerinde olacaktır.

Potansiyellerini Belirleyin ve Konumlandırın

Beklentilerinizin ürününüz veya hizmetiniz için çevrimiçi olarak alışveriş yaptığını biliyor musunuz? Google'da arama yaparak başlıyor musunuz? Makaleleri okuyorlar mı, videoları izliyorlar mı yoksa beyaz kitapları indiriyorlar mı? Sosyal medya ile ilgili öneriler arıyorlar mı?

Açıkçası, potansiyel müşterilerin Ankara Web Reklam yoluyla onları hedeflemeye yönelik herhangi bir atış yapmak istiyorsanız, potansiyel müşterilerinizin çevrim içi alışveriş şekillerini anlamanız gerekir. Örneğin, her işletme Google Arama reklamcılığı için uygun değildir. Arama, yalnızca potansiyel müşterileriniz ürününüzü veya hizmetinizi bulmak için Google'ın arama motorunu kullanırken mantıklı gelir. İşiniz için doğru mu? Beklentileriniz tam olarak ne sattığınızı bulmak için Google'ı kullanıyor mu? Veya, başka bir şey mi arıyorlar ve onları yeni bir yöne yönlendirmeniz mi gerekiyor? Sizi uyarırım, ikinci durum genellikle arama ağı reklamcılığı ile iyi sonuç vermez.

Beklentilerinizin çevrimiçi alışveriş davranışını anlayarak pazarlama odaklarınızı daraltabilirsiniz. Artı, mesajınızı pazarınızla daha iyi eşleştirebileceksiniz, ki pazarlama bununla ilgili.

Rakiplerin Güçlü ve Zayıf Yönlerini Belirleyin

Yeni bir Ankara Web Reklam kampanyası oluştururken rakip araştırması, çok fazla riskin ortadan kaldırılmasına yardımcı olacaktır. Rakipleriniz birkaç ay ya da yıllarca reklam yayınlamış olabilir, çoğu zaman sıkışmaları bir çok kez gidermektedir. Anahtar kelime ve yerleşim hedefleme, reklam metni, teklif ve web sitesi tasarımı ve yerleşimi, deneme yanılma yoluyla zaman içinde düzeltildi.

 Güçlü Bir Teklif Oluşturun ve Harekete Geçirici Mesaj Oluşturun

Ankara Web Reklam ile başarılı olabilmeniz için kesinlikle cazip bir teklif ve güçlü bir harekete geçirici mesaj bulunmalıdır. Aksi takdirde, reklamlarınıza çok az tıklama yaparsınız veya daha kötüsü, çok sayıda tıklama ancak az satış yaparsınız.

Teklifiniz ve harekete geçirici mesaj, Google AdWords'ü (veya başka bir çevrim içi pazarlama kanalını) bir trafik kaynağından bir müşteri kaynağına dönüştürmenize yardımcı olur.

Ankara Web Reklam çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.

Ankara Web Reklam çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Etiketler: ankara web reklam web reklam ankara

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar