Anahtar Kelimelere Örnekler
Google AdWords, Google tarafından sunulan tıklama başı ödeme reklamcılığıdır. Bu, web sitenize satış yapmak ve satış yapmak için en etkili yollardan biridir ve bazı durumlarda SEO yapmak için iyi bir alternatiftir. Bütün web sitelerinin reklam vermemesinin nedeni biraz maliyetli olmasıdır. Ancak harcama yapmadan para kazanmanın mümkün olmadığı bir dünyada yaşıyoruz. Anahtar Kelimelere Örnekler inceleyerek AdWords’ün çalışma mantığını kavrayabilirsiniz.
Anahtar Kelimelere Örnekler ‘den önce reklam kampanyanız için hedefler belirlemeniz iyi olacak:
- Reklamla alakalı ve içerik alaka düzeyine göre maksimum tıklama oranı.
- Maksimum yatırım getirisi.
- Seçilen anahtar kelimeler için en iyi dönüşüm oranı
Bu maddeleri her zaman göz önünde bulundurun ve anahtar kelimelerinizi takip edin.
Gelelim Anahtar Kelimelere Örnekler kısmına. Öncelikle her sektörün ve işletmenin anahtar kelimeleri farklıdır. Rekabet düzeyi de farklıdır. Bu örnekler sadece işi kavramınız için verilen örnekler.
Anahtar Kelimelere Örnekler ‘i için ilk olarak kendi sektörümüzü ele alalım. Diyelim ki “Uygun Fiyatlı WordPress web sitesi geliştirme” kelime grubunu hedeflediniz. Google uygun fiyatlı WordPress web sitesi geliştirme kelimesini arayan kişilere reklamınızı gösterecektir. Tam bir eşleşme var gibi görünüyor.
İş ortağı web siteleri için, “WordPress web geliştirme paketimizi kullan” için optimize edilmiş belirli bir sayfaya sahip olduklarını söylüyorlar. Dolayısıyla ziyaretçiler, bu sayfaya geldiklerinde, reklamlarınızı doğrudan hizmetleriyle ilişkili olduğu için görüntüleyecektir. Dolayısıyla, alakalı olduğu için, o sayfada okurlardan daha yüksek bir tıklama oranı elde eder.
Anahtar Kelimelere Örnekler ‘i için başka bir kelime seçelim. Diyelim ki kahve satıyorsunuz. Google reklamlar için anahtar kelime kahve kelimesini seçerseniz büyük bir hata yapıyorsunuz demektir. Kahve çok geniş bir kelimedir. Farklı amaçlar için aranabilir ve tıklanabilir. Siz ne tür kahve satıyorsunuz? Örneğin “İzmir dibek Türk kahvesi” gibi bir anahtar kelime seçmeniz daha mantıklı olacaktır. Tıklama başı ödeme yaptığınızı unutmayın. Bu yüzden çok tıklanmak değil gerçekten ilgili müşterilere ulaşmak önemli.
Google AdWords Reklam Verme çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.
Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Anahtar Kelimelere Örnekler yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce Google AdWords neden önemli?