Logo

Alışveriş Web Tasarım


paylaş
Alışveriş Web Tasarım

E-ticaret ve alışveriş dendiği zaman internet ilk başvurulan yerlerden biri haline geldi. Alışveriş sitelerinin gün geçtikçe sayısı artarken web sitenize giren ziyaretçi sayısını arttırmak sizin elinizde. İşyeri açarken işyerinizin en işlek caddede olmasını istersiniz. Alışveriş, e-ticaret web sitelerinde de aynı mantık geçerli. Alışveriş Web Tasarım siteniz Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında ne kadar yüksek sıralarda çıkarsa ana caddeye o kadar yakınsınız demektir.

Alışveriş sitelerinde standardın dışına çıkmak için web tasarım çok önemli. Alışveriş Web Tasarım sitenizin kuruluş aşamasında Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarına uygun olarak kurulması gerekir. Web sitesi kurumundan sonra web tasarıma geçilir. Web tasarımınız sattığınız ürünlere göre değişiklik gösterebilir. Alışveriş sepetinize ne kadar ürün eklenebileceği, ziyaretçinin çok kolay üye olması, ürün kategorisinin basit ve anlaşılır olması web siteniz kurulurken dikkat etmeniz gereken özelliklerden. Aynı mağazadan bir cadde üzerinden onlarca olduğunu düşünün. Tabi ki her açıdan en iyisini seçersiniz. Alışveriş Web Tasarım siteleri içinde aynı mantık geçerli. Alışveriş Web Tasarım siteniz ve tasarımı ne kadar kullanışlı, sade, basitse ve ne kadar kurumsal görünüyorsa web siteniz ziyaretçiler tarafından o kadar çok ziyaret edilir.

Alışveriş Web Tasarım çalışmanızda  7/24 size ulaşılabilecek bir iletişim formu ziyaretçileri memnun edecektir. Web sitenizde alışveriş yapan insanların müşteri hizmetlerine her an ulaşabilmesi de sizi diğerlerinden birçok açıdan öne taşıyacaktır. 7/24 alışveriş yaptıkları web sitesinden 7/24 birilerine ulaşmak isteyeceklerdir. Otomasyon e-posta mesajları bu ihtiyacı bir nebze olsun karşılayabilir.

Alışveriş web sitenize ait bir blog mutlaka olmalı. Bloğunuza yazacağınız güncel ve özgün yazılar sayesinde web siteniz Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında daha yüksek çıkmaya başlayacak. Buna paralel olarak web sitenize giren ziyaretçi sayısı artacaktır. Web sitenizle ilgili mutlaka SEO çalışması yapın. Web siteniz kurulduktan sonra bir kenara atmayın onunla ne kadar ilgilenirseniz size dönüşler o kadar çok ve iyi olacaktır.

Web sitenizden alışveriş, moda gibi yazılarak yazarak Twitter, Facebook, Instagram gibi sosyal paylaşım sitelerinden paylaşın. Ne kadar ilgi çekici yazarsınız insanlar sizi o kadar çok takip edecektir.

Yeni bir araştırmaya göre, ortalama bir e-ticaret müşterisi satın alacak belirli bir ürün ararken birden fazla perakende web sitesini ziyaret ediyor. Ziyaretçilerinizi Alışveriş Web Tasarım çalışmanızdan satın almaya nasıl ikna edebilirsiniz?

  1. Alışveriş Web Tasarım Envanteri koruyun. Anketteki müşterilerin yüzde yirmisi, istedikleri ürünün mevcut olmadığı için bir web sitesinden ayrıldıklarını söylüyor. E-ticaret web sitenizdeki ürünler üzerinde sekmeler bulundurmak için envanter yönetimi araçlarını kullanın ve popüler öğeler azalıyor olduğunda hızlı davranın.
  2. Alışveriş Web Tasarım Nakliyeye odaklanın. Ankete göre, hızlı sevkiyat, müşterilerin nerede satın almaya karar verdiği önemli bir faktördür. Müşterilerin istedikleri kadar hızlı öğeleri alabilmesi için rekabetçi nakliye fiyatlarını (veya mümkünse ücretsiz nakliye) ve çeşitli nakliye seçeneklerini sunun.
  3. Alışveriş Web Tasarım için ayrıntılı ürün bilgileri sağlayın. Katılımcıların yüzde yirmisi, ek ürün bilgisi almak için farklı e-ticaret web sitelerini ziyaret ediyor. Gerekirse, müşterinin satın alıp almayacağını fark edebilecek ek ayrıntılarla birlikte satıcının standart ürün tanımının ötesine geçin. Bir pazarlama metin yazarı gibi düşünün (gerekliyse bir tane tutun!) Ve potansiyel alıcılara duygusal itiraz eden bir kopyasını oluşturun. Ayrıca, ürünün farklı açılardan, fotoğraf büyütme veya yakınlaştırma yeteneği ve ürünün kullanılmış veya yıpranmış olduğu bir video ile ilgili birden çok fotoğraf eklediğinizden emin olun.
  4. Alışveriş Web Tasarım sitenizin hızlı bir şekilde yüklendiğinden emin olun. Tüketiciler beklemek zorunda kalırsa ... ve e-ticaret web sitenizin yüklenmesini beklerseniz, çıkarak rakip siteye yönelirler. Sitenizin mobil cihazlara hızlı bir şekilde yüklenmesi özellikle önemlidir. Araştırmaya katılanların internette yapılan 10 çevrimiçi alışverişten 4'ü bir mobil cihaz üzerinde yapıldığını gösteriyor.
  5. Alışveriş Web Tasarım ile müşterilerin dikkatini çekmek için çevrimiçi reklamcılık kullanın. Raporda iki tür satın alım tespit edildi: satın alınan ürünler arasında bir üç gün önce araştırma başlatmaya karar verilen satın alımlar ve müşteriler birkaç saat içinde satın alma kararını verdiğinde kendiliğinden yapılan satın alımları belirledi. Mobilya veya elektronik gibi daha pahalı ürünler, müşterilerin aslında satın almadan önce haftalarca hatta aylarca araştırma yapmaya başlayabileceği satın alma türüdür. Alakalı anahtar kelimeleri kullanarak içerik ve tıklama başına ödeme reklamı, her iki tür alıcının da dikkatini çekecektir.
  6. Onları geri getirmek için yeniden hedefleyin. Kaçınılmaz olarak, e-ticaret sitenizdeki bazı ziyaretçiler, daha fazla araştırma yapmak veya karşılaştırmalar yapmak için sitenizden çıkacaktır. Onları sitenizde görüntülediği ürünleri hatırlatan çevrimiçi reklamlarla yeniden hedefleyin. Bu, karşılaştırmalarınızı yaparken işletmenizi en üst seviyede tutacaktır.
  7. Temiz, Ürün Odaklı Alışveriş Web Tasarım. İnsanların online mağazanızı ziyaret ettiklerinde fark etmeleri gereken ilk şey şaşırtıcı grafikleriniz veya hatta işletme adınız değildir. Sattığınız şey bu değil. Site tasarımınız, aradıkları ürünlerin elinizde bulunduğundan hemen belli etmeli.Uzun metin blokları, bağlantılar listesi veya küçük resimler, ziyaretçilerin kafalarının karışmasına neden olacak ve gezinmesi daha kolay olan bir siteye gitmelerine neden olacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Alışveriş Web Tasarım yazımıza yorum bırakabilirsiniz.


Etiketler: alışveriş web tasarım web tasarım alışveriş alışveriş web tasarımı

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar