Logo

AdWords Kullanımı


paylaş
AdWords Kullanımı

Web sitenizin trafik almasını yani web sitenize daha fazla kişinin gelmesini istiyorsanız bazı çalışmalar yapmanız gerekir. Vaktiniz ve bilginiz varsa SEO çalışmaları yaparak 5-6 içinde sonuçlarını almaya başlayabilirsiniz. Ancak zamanınız ve SEO bilginiz yoksa an hızlı yöntem AdWords Kullanımı olacaktır.

AdWords Kullanımı size birçok avantaj sağlar. Örneğin Google Analitik kullanarak reklamlarınızın performansını izleyebilirsiniz. Ayrıca Google dönüşüm izleme cihazı ile reklamlarınızın dönüşümünü takip edebilirsiniz. Yani reklamlarınıza güzelce tıklanıyor peki bunlardan kaçı size telefon araması veya iş olarak dönüyor? Bunu Google dönüşüm aracı ile takip edebilirsiniz.

Bunu yapmak hem AdWords kampanyanızı hem de web sitenizi iyileştirmenize yardımcı olması için müşteri verilerini toplamanıza, müşteri davranışlarıyla ilgili ayrıntılı bilgiler edinmenize ve trafik raporları oluşturmanıza olanak tanır.

AdWords Kullanımı ile Anahtar Kelime Planlayıcı tarafından sunulan, anahtar kelimelerin nasıl performans gösterdiğini ayrıntılarıyla anlatan arama terimleri raporu gibi raporları ve analizleri kullanın, böylece reklamınızı buna göre ayarlayabilirsiniz. Raporlar ayrıca, kaç tane müşterinin işletmenizi reklamınızla nerede bulduğunu ve bu müşterilerin nereden geldikleri gibi demografik bilgiler gösterebilir. Kullanılabilecek başka bir araç da dönüşüm izleyicidir; bu nedenle, hangi anahtar kelimelerin ve reklamların satışlara veya olası satışlara dönüştüğünü kolayca izleyebilirsiniz.

AdWords Kullanımı avantajlarından biri de herhangi bir kampanyayı istediğiniz zaman durdurup istediğiniz zaman başlatma şansına sahip olmanızdır. Bu işlevler sadece reklamlar için mevcut değildir; aynı zamanda, farklı reklamların birbirlerine karşı nasıl performans gösterdiğini test etmek istediğinizde kullanışlı olan reklam gruplarını ve anahtar kelimeleri devam ettirebilir, yeniden başlatabilir ve kaldırabilirsiniz.

AdWords Kullanımı için gerekli anahtar kelimeleri seçmek için Google kelime planlayıcı özelliğini kullanabilirsiniz. Bu araç ayrıca, kullanıcıların bu terimleri kaç kez aradığını ve trafik anahtar kelimelerinin web sitenize ne kadar süre gidebileceğini gösterecektir. Anahtar Kelime Planlayıcı, negatif anahtar kelimeler eklemenize olanak tanır; bu da müşteriler, bir arama yaptığında alakasız anahtar kelimelerin reklamınızla ilişkilendirilmesini engeller.

Google AdWords Reklam Verme  çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır. 

Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

AdWords Kullanımı yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce Google AdWords neden önemli?

Etiketler: adwords kullanımı adwords kullanım adwords kullan

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar