İşletmeniz İçin Mobil Pazarlamayı Anlayın
Akıllı telefon kullanımı gittikçe yaygınlaştıkça işletmeler kendi pazarlama kampanyalarını mobil dünya için optimize etmeyi düşünmelidirler.
Yeni müşteriler ve web sitenize yeni ziyaretçiler gelmesi için Google AdWords reklam kampanyası yürütmeyi düşünüyorsunuz. AdWords işletmenizi Google'da ilk sayfaya ve en üste taşır. SEO çalışmaları hem ciddi, disiplinli bir çalışma ister hem de sonuçları 5-6 ay içinde almaya başlarsınız. Reklam vermek isteyenlerin karşılaştığı ilk terim genelde anahtar kelime oluyor. AdWords Anahtar Kelime Nedir? sorusu biraz kafa karışıklığına neden olabiliyor.
AdWords Anahtar Kelime Nedir?
Anahtar Kelimeler, herhangi bir Adwords kampanyasının temelidir.
Anahtar kelimeler, kullanıcıların Google'da aradığı kelime veya cümlelerdir. Örneğin, "kahve", "inşaat müteahhidi" ve "web tasarımı" tüm anahtar kelimelerdir.
AdWords Anahtar Kelime Nedir? sorusuna cevap vermemiz lazım çünkü AdWords reklamları her zaman bir anahtar kelimeyle eşleştirilir. Web tasarım hizmetleri sunduğunuzu ve bu nedenle "web tasarımı" anahtar kelimesini kullanarak bir AdWords kampanyası yayınladığını varsayalım.
Basitçe söylemek gerekirse, birisi Google'da "web tasarım" kelimesini her aradığında, reklamınız görünecektir. Birisi reklamı tıklarsa web sitenize yönlendirilirler ve Google'a bir ödeme gönderirsiniz.
Ancak, bu kadar basit değil. Bunu biraz daha karışık hale getiren üç şey var:
Google AdWords Reklam Verme çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır.
Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
AdWords Anahtar Kelime Nedir? yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce AdWords Anahtar Kelime Nedir?
Etiketler: adwords anahtar kelime nedir anahtar kelime nedir google anahtar kelime ne
Yorumlar