Logo

AdWords Anahtar Kelime


paylaş
AdWords Anahtar Kelime

Google dünyanın en büyük yani en çok kullanılan arama motoru. Bu yüzden web sitenize daha çok kişi gelsin istiyorsanız, Google arama motorunda yer almalısınız. İnsanlar arama motorlarına girerek bir kelime yazarlar ve ilk çıkan sonuçlara tıklarlar. Araştırılan bu kelimelere anahtar kelime denir. İnsanların sizi bulabilmeleri için bu anahtar kelimeler yazıldığında sizin web siteniz üst sıralarda çıkmalı bu da AdWords Anahtar Kelime  belirleyerek gerçekleşebilir.

AdWords Anahtar Kelime seçiminde bazı noktalara dikkat etmeliyiz. Google reklamlarına her tıklandığında bütçenizden kelime değeri kadar ücret düşer. Yanlış AdWords Anahtar Kelime seçimleri size boş yere reklam bütçesi çıkarır. Bu yüzden AdWords Anahtar Kelime seçimlerinde çok dikkatli olunmalı.

Öncelikle Google AdWords reklam vermeyi düşünmeniz güzel ve yerinde bir karar. Ancak şu üç şeyi aklınızda bulundurmalısınız:

  • Müşterilerin size ulaşabileceği farklı yollar hakkında bütünsel düşünün
  • Anahtar kelimelerinizi ve yönetimlerini genel işletme sonuçlarınızla hizalayın
  • Düşük arama hacmi anahtar kelimelerinizi silin

AdWords Anahtar Kelime belirlemenin birkaç yolu vardır. . Sunduğunuz web sitesinde, hizmetlerinizde ve ürünlerinizde bulunan kelimeleri düşünün. Müşterilerinizin sizi tanımlamak veya sizin için arama yapmak için hangi şartları kullandığını düşünüyorsunuz? Rakipleriniz hangi şartları kullanıyor?

AdWords Anahtar Kelime 'lerinin bazıları çok geniştir, bazıları çok uzun ve bazıları da tam isabet!

Düşük arama hacmi nedeniyle AdWords Anahtar Kelime seçiminde uzun kelime grupları seçemezsiniz. Bunun yerine iki veya dört kelimeli olanlar tercih edilmeli. Beş kelime veya daha fazladan oluşan kelime grupları çok az aranır ve gösterilir. Ayrıca kalite puanınıza da zarar verir.

Diyelim ki bir mağazanız var ve kıyafet satıyorsunuz. Kampanya olarak hediye kartı dağıtmaya karar verdiniz. AdWords Anahtar Kelime olarak "hediye kartı" kelimesini seçtiğini an yandınız! Çünkü çok geniş bir kelimedir. Alakalı alakasız herkes bağlantıya tıklayacak ve reklam bütçeniz dakikalar içinde bitecektir. Kıyafet hediye çeki biraz daha iyi duruyor ama hala bir sorun var kelime hala geniş duruyor. X marka kıyafet hediye çeki, İstanbul kıyafet hediye kartı gibi daha daraltmak gerekir.

AdWords Anahtar Kelime Araçları

Kampanyanız veya web siteniz için en iyi anahtar kelimeleri bulmanıza yardımcı olacak birçok yazılım araçları bulunmaktadır. Bunlardan biri olan Google Anahtar Kelime Planlayıcı

AdWords Anahtar Kelime fikri edinmek için en kullanışlı sitelerden birisidir. Buradan rakipleriniz hangi kelimeleri kullanıyor, siz neler yapabilirsiniz fikir edinebilirsiniz. Kendi web sitenize uygun olan anahtar kelimeleri seçerek başarılı bir Google AdWords kampanyası yürütebilirsiniz.

Gruplama AdWords Anahtar Kelime 

Google, sıkı temalı, alakalı içeriği sever. Anahtar kelimeleri bir kullanıcının arama terimlerine, reklamlara ve ziyaret etmeye gönderdikleri açılış sayfasına eşleştirmek istiyorsunuz. Reklam gruplarında anahtar kelimeler ayarlamalıyız. Ayrıca, hesabınızı yönetmenizi ve bakımını kolaylaştırır. Sıkı bir bütçeniz varsa, daha fazla bütçe kontrolü için anahtar kelimeler genellikle kampanya düzeyinde gruplanır.

Google AdWords Reklam Verme  çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır. 

Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

AdWords Anahtar Kelime  Yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce AdWords Anahtar Kelime seçiminde nelere dikkat edilmeli ?

 

Etiketler: adwords anahtar kelime seçimi adwords anahtar kelime seçimi nasıl anahtar kelime seçimi adwords

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar