Logo

Açılış Sayfası Nedir ve Nasıl Akıllıca Kullanılabilir?


paylaş
Açılış Sayfası Nedir ve Nasıl Akıllıca Kullanılabilir?

Çevrimiçi pazarlama, bir işletmenin sahibinin para kazanmasını sağlayan en iyi yöntemlerden biridir. Bizi çevrimiçi hale getirirken, marka mesajınızı mükemmel bir şekilde yakalayan güçlü bir pazarlama stratejinize sahip olduğunuzdan ve onu teşvik etmek için çeşitli teknikleri bir araya getirdiğinden emin olmak istersiniz. Bugün, en etkili araçlardan biri olan açılış sayfalarına bakacağız. Açılış Sayfası Nedir ve Nasıl Akıllıca Kullanılabilir?

Küçük işletme sahipleri bazen, bir web sitesi oluşturduktan sonra açılış sayfalarının artık çevrimiçi pazarlama çabalarıyla alakalı olmadığını sanıyorlar. Yanlış! Sık sık söylediğimiz gibi, açılış sayfaları basit ve hedeflenmiş bir şekilde daha fazla olası satış yaratan çevrimiçi bir "gayrimenkul" parçasıdır.

Açılış sayfalarının nasıl çalıştığı ve bunları avantaj olarak nasıl kullanabileceğinizle ilgili biraz daha derinlemesine incelemek gerekir.

Açılış sayfalarına giriş

Tam bir web sitesi ile açılış sayfası arasındaki temel farkı anlamak önemlidir: açılış sayfaları, tanımlanmış bir hedefi tanıtmak için oluşturulmuştur. İşletme siteniz arka plan bilgisi sağlamak, ürünlerin doğrudan satın alınmasına izin vermek veya ziyaretçilere sizinle iletişim kurma seçeneği sunmak gibi çeşitli görevleri aynı anda yerine getirebilirken, açılış sayfaları tek bir noktaya odaklanır ve ziyaretçileri belirli bir işlem yapmaya teşvik eder.

Bir açılış sayfası oluştururken, açık bir hedefiniz düşünülemezsiniz. Potansiyel müşteriler için iletişim bilgileri toplamak ister misiniz? Benzersiz bir satış mı öneriyorsunuz?

Teknik açıdan, iki açılış sayfası türü arasında seçim yapmak yararlıdır:

  1. Köprü sayfası : Ziyaretçilerin dikkatini çekmek, belirli bir içerik parçasını tanıtmak ve daha sonra bunları tam web sitenize yönlendirmek için kullanılır. Bu sayfanın amacı müşterilerinizin (ve potansiyel müşterilerin) yeni bir ürün, özel bir anlaşma, son blog yayınınız veya diğer haberlerden heyecan duymalarını sağlamaktır.
  2. Form sayfası: Daha sonra potansiyel müşteri dönüştürebileceğiniz kitleniz hakkında bilgi toplamak için kullanılır. Bu mini alan, genellikle, ziyaretçilerin iletişim bilgilerini ekleyebilecekleri ve e-postayla takip edebilmenize ve onlarla olan ilişkinizi güçlendirmenize izin veren bir form içeriyor. Yeni gelenlere bir iletişim kuponu kodu gibi ya da bülten yoluyla özel bilgiler gibi iletişim bilgilerini sağlamak karşılığında bir miktar fayda sağlayabilirsiniz.

Açılış sayfası oluşturmak için en iyi uygulamalar

Açılış sayfası oluştururken aklınızda bulundurmanız gereken birkaç nokta:

  • Bir açılış sayfası tam olarak tek bir sayfadır. Gezinme menüsüne gerek yoktur çünkü ziyaretçileriniz gezinmek için herhangi bir yere sahip olmayacaktır. Tabii ki dikkat çekici ögeleri kullanabilirsiniz, ancak şunu unutmayın: ne kadar basit olursa o kadar iyi olacaktır.

 

  • Sayfa için belirlediğiniz tek bir hedefe ulaşmak için, açılış sayfanızın basit ve odaklanmış olması gerekir. Açık, kısa ve kesin metinler yazın. Ziyaretçileri ilgisiz bilgilerle oyalamayın.

 

  • İki kelime: Eylem çağrısı. Ziyaretçinin açılış sayfanızın hazırladığı görevi tamamlamasını isteyen düğme veya bağlantılardır: Kaydol, Abone Ol, Sipariş veya yapmaları istediğiniz eylemlerdir. Sayfanın tamamı, ziyaretçilerin eylemi kolaylıkla yerine getirmelerini sağlamak için Harekete Geçirici Mesaj'ı ön plana çıkaracak şekilde tasarlanmalıdır.

 

  • Açılış sayfaları söz konusu olduğunda ilk izlenimler çok önemlidir. Ziyaretçilerin dikkatini hemen çarpıcı bir görünüm, güzel görseller ve canlı bir tasarımla yakalamanız gerekir. Açılış sayfasının bir işlevi vardır, ancak bu eğlenceli olamayacağı anlamına gelmez.

 

  • Açılış sayfanızın mobil cihazlarda harika görünmesini sağlayın. Trafiğinizin iyi bir kısmı mobil tarayıcıdan gelecek ve bu ziyaretçiler ekranlarında tıkalı görünüyorlarsa bu ziyaretçilerin sadık kalmayacaklarını görüyoruz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Açılış Sayfası Nedir ve Nasıl Akıllıca Kullanılabilir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar