Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz

Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz

Sosyal medya, web sitenize yeni trafik elde etmek için en iyi araçlardan biri haline geldi. Sosyal postalar ve reklamlar, ideal izleyiciler tarafından görülebilir; bu sayede, size yeni ziyaretçiler çekmek ve onları potansiyel müşterilere dönüştürme fırsatı sunmakla birlikte genellikle daha kolay söylenebilir. Ancak çoğu işletmenin dikkat etmediği bir konu var: optimize edilmemiş Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz

Harika bir içeriğin yanı sıra inanılmaz bir sosyal varlığınız olsa bile, bu, mutlaka daha fazla olasılık oluşturacağınız anlamına gelmez. Mükemmel grafik ve sosyal katılım, sitenize gelen trafiği artıracak, ancak bu gelen ziyaretçilerin birer müşteri olmasını garanti etmeyecektir.

Potansiyel müşterileri artırmak istiyorsanız açılış sayfalarınızı hedeflerinize göre optimize etmeniz gerekiyor.

Sosyal medyadan web sitenize ziyaretçi çektiğinizde başarılı bir yolcu temasına geçmesini istersiniz ve açılış sayfalarınız bu süreçte çok önemli bir rol oynar. Dönüşüm için optimize edilmeleri gerekir.

Açılış sayfalarınızın ziyaretçileri sitenizin dışına çıkarmadaki beş yolu ve bunları performansınızı iyileştirmek için nasıl düzeltebilirsiniz.

Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz

1. Ayrılmak için çok fazla neden olması

Bir ziyaretçinin açılış sayfanızı terk etmesi için çok fazla nedene sahip olması, dönüşüm oranınızı zayıflatabilir.

wp_betawppostslara, en üstteki menünüze ve hatta alt bilgi bağlantılarına yapılan bağlantılar çok rahatsız edici olabilir ve kullanıcıların sitenizin başka bir bölümünü tıklamayı istemeyebilir. Çok fazla bağlantı vermeniz olumsuz yönden etkileyebilir.

Pazarlamacıların açılış sayfalarında olası potansiyel satışlarını kaybetmelerinin ortak bir nedeni budur. Mantıken, kullanıcılara çok fazla seçenek sunmanın iyi bir şey olduğunu düşünürsünüz, ancak açılış sayfanızda seçeneklerini kısıtlamanız ve sayfadaki talimatları izlemenizi sağlamanız gerekir.

Bir kişinin ayrılma nedenlerini azaltabilirsiniz:

  • Gezinme seçeneklerini kaldırma – Ana menünüzü kaldırın. Evet, insanlar siteniz üzerinden keşfetmek istiyorlarsa güzel olur, ancak çoğunluğu web sitenizde tutmak nihayetinde daha değerlidir.
  • wp_betawppostslarınıza veya diğer sayfalarınıza bağlantılar eklemeyin – Bunları teşekkür ederiz sayfanıza kaydedin.
  • Altbilgi bağlantılarını kaldırın – Yine dikkat dağıtımı sınırlamak, müşteriyi son hedefinize göre daha iyi ayarlayabilir

2. Çok fazla bozukluk

İlk noktaya benzer şekilde, açılış sayfalarınız çok fazla kaos veya dağınık varsa, insanlar doğal olarak çıkmak isterler.

Yeni ziyaretçilerinizi bol miktarda içerik ve resim ile etkilemek cazip olsa da, bu durumun üstesinden gelinebilir. Açılış sayfanızı optimize etmenin en iyi yolu basit tutmaktır.

Açılış sayfalarınızı nasıl yerleştireceğinizi planlayın başarılı bir açılış sayfasının temel öğeleri şunlardır:

  • Küçük gönderim formu – İletişim formu ne kadar küçükse o kadar iyi. İnsanlar bilmediği bir iş için fazla çaba sarfetmek istemiyorlar. İletişim formları doldurulması basit ve çabuk olmalı.
  • İçeriğin sınırlandırılması – İçeriğiniz ziyaretçiye belirli bir işlem yapması için ilham vermelidir. Denemelere gerek yok, insanlar okumaz.
  • Görüntüleri sınırla – Bir veya iki görüntünün kaliteli olması üzerine yoğunlaşın.

Sayfalarınızı canlı hale getirmeden önce onları inceleyin ve sayfanızdaki her bölümün bir amacı olup olmadığını sorun. Herhangi bir içeriğin veya imajın hiçbir yararı yoksa kaldırılması gerekiyor – potansiyel bir oyalama veya caydırıcılık olabilir.

3. Çekici olmayan görüntüler

Görüntüler son derece ikna edici olabilir. Bu harekete geçirici mesaja bakın, örneğin:

Optimize edilmemiş bir Açılış Sayfası ile Sosyal Yolları Kaybediyorsunuz 5 Yol | Bugün Sosyal Medya

Netflix’in arka planda film gösterimi çok güçlüdür ve görüntü metne kıyasla sayfanın çoğunu kaplıyor. Bazı resimlerin kelimelerden fazlasını ifade ettiğini hatırlamak önemlidir. İdeal alıcı kişiliğiniz ile ne yapacaklarını düşünün. Bu, açılış sayfanız için doğru görüntüyü seçmenize yardımcı olur.

Çalışan resim türleri:

  • Ürünün yüksek kaliteli görüntüsü
  • Ürünü / hizmeti kullanan ideal bir alıcı kişiliği

4. Açılış sayfası, sosyal cazibe ile uyuşmuyor

Açılış sayfasına bağlanan sosyal reklamlarınızın ve yayınlarınızın tasarımı ve içeriğinde benzer olmalıdır. Bir bağlantıya tıklamak kafa karıştırıcı olabilir ve beklediğinizden büyük ölçüde farklı bir şeye geldiğinizi hissedersiniz.

Optimize edilmemiş bir Açılış Sayfası ile Sosyal Yolları Kaybediyorsunuz 5 Yol | Bugün Sosyal Medya

upwork açılış sayfası.png

Upwork’in  Facebook reklamı ve ardından açılış sayfası aynı renk temasına sahip

Sosyal yayınlarınız, açılış sayfalarınızı tarzınıza, temaya ve tasarıma göre yansıtmalıdır, böylece bir kullanıcı sayfanıza yerleştiğinde yönlendirmelerden etkilenmezler. Bunun yerine, bekledikleri bir sayfaya geldikleri gibi hissedecekler.

5. Kullanıcı için fayda sağlamaz.

Açılış sayfalarınız ziyaretçileriniz için yararlı olmalı; aksi takdirde harekete geçmek için aciliyeti hissetmeyecektir. Kişi bilgilerini size veriyorsa karşılığında değerli bir şey aldıklarını hissetmeleri gerekir.

Karşılıklılık, birisi için bir şey yaparsanız, muhtemelen size borçlu olduğunu hissedecektir. Karşılıklılık pazarlamada çalışır özgür ve değerli bir şey sunarak insanlara daha yakınlaşmanızı sağlar ve size iletişim ayrıntılarını sunma ihtimallerini arttırır.

Açılış sayfalarınızı daha cazip hale getirmenin çeşitli yolları vardır şunları sunabilirsiniz:

  • Ücretsiz premium içerik: Kendinizin oluşturduğu bir e-Kitap veya rehber şeklinde
  • Ücretsiz örnekler
  • Bir hizmet için ücretsiz sınırlı deneme
  • Bir endüstri profesyoneliyle ücretsiz sohbet edin

Açılış sayfalarınızın dönüşüm oranını artırmayı reddetmeyecek bir teklif oluşturun.

Açılış sayfalarınızla sosyal müşterileri nasıl artırabilirsiniz?

Sosyal potansiyelinizi artırmak için çalışırken hatırlamanız gereken en önemli şey, sayfalarınıza giren ziyaretçilerin Facebook, Twitter, LinkedIn gibi sosyal platformlardan geleceği. Sosyal mesajınızı veya reklamınızı, dikkatini çektiğiniz için tıkladıklarını söylediler.

Sayfanıza geldiklerinde, tutmanız gerekir.

Etkileyici resimler ve ikna edici tekliflerle sitenizi optimize etmek, onları hareket ettirmek için teşvik ederken, menünüzü ve diğer bağlantıları kaldırmanız, sitenizin başka bir bölümüne taşınma ihtimalini azaltır.

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Açılış Sayfaları ile Sosyal Talepleri Kaybediyorsunuz yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek